Autor Wątek:  Sposób prowadzenia EU11/EU43  (Przeczytany 4116 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Sposób prowadzenia EU11/EU43
« dnia: 03 Czerwca 2011, 20:14:28 »
Na filmach z kabiny tejże lokomotywy zaobserwowałem że maszynista przyśpieszając, ustawia nastawnik jazdy w przód, a hamuje pociągając nastawnik do tyłu. Czym różni się sterowanie i hamowanie tymi lokomotywami niż pojazdami starszego typu np. EP08, EP05?

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 04 Czerwca 2011, 08:41:39 wysłana przez REWIZOR »

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 572
Odp: Sposób prowadzenia EU11/EU43
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Czerwca 2011, 20:35:24 »
Czym różni się sterowanie i hamowanie tymi lokomotywami niż pojazdami starszego typu np. EP08, EP05?
Chyba nie trudno się domyślić że w nowych lokomotywach jest to sterowane elektronicznie...
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Sposób prowadzenia EU11/EU43
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Czerwca 2011, 21:13:50 »
Nie mówiąc już o hamowaniu elektrodynamicznym, które stosowane jest od dawna, ale wymagało przestawiania większej ilości przełączników niż tylko pociągnięcie "wajchy".
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t