Autor Wątek:  Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09  (Przeczytany 51056 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #30 dnia: 08 Lipca 2011, 11:39:54 »
I szyby widzę to tylko tekstura uszczelek z brakiem półprzezroczystości imitującej szkło.
Obawiam się, że zastosowanie alphy jest mniej wydajne niż wycięcie dziury.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #31 dnia: 08 Lipca 2011, 11:41:48 »
No ale jeszcze jakaś półprzezroczystość imitująca szybę musi być, jak dla mnie nie ma różnicy czy podłożę szkło na teksturę, czy dodam osobne plane ze szkłem.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #32 dnia: 08 Lipca 2011, 12:15:42 »
Te płaskie amperomierze nie są epickie ;/
Ja nie wiem co to znaczy. W dodatku one nie są płaskie.

I szyby widzę to tylko tekstura uszczelek z brakiem półprzezroczystości imitującej szkło.
Yyyyy, przecież kabina nie jest skończona i widać, że jeszcze przy szybach wcale nie pracowałem.
« Ostatnia zmiana: 08 Lipca 2011, 13:00:44 wysłana przez Rozi »

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #33 dnia: 08 Lipca 2011, 14:26:33 »
Z tym chłopakiem na siedzeniu pomocnika to dobry pomysł, bo trochę to dziwnie wygląda. Jeden mechanik i 160 km/h.

Offline pborowiak

  • Wiadomości: 87
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #34 dnia: 08 Lipca 2011, 16:03:06 »
Przydałoby się jeszcze tylko zrobić teksturę tego "chłopaka" w mundurze PKP'owskim, (a jak nie to chociaż w białej koszuli bo tak ubranych kierowników poc./pomocników maszynisty też nie trudno spotkać) Tylko skąd tu wziąć fotki...

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #35 dnia: 09 Lipca 2011, 21:47:45 »
Podświetlenie wygląda tak:


Co do munduru, mogę sfotografować, ale to w sumie zwykły garnitur z logiem IC.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #36 dnia: 09 Lipca 2011, 22:05:25 »
Podświetlenie wygląda tak:

Borys, to podświetlenie amperomierzy i woltomierzy jest białe? (żarówki nie są żółte?) W sumie ja się wzorowałem na zdjęciu z pomarańczowym podświetleniem. Dzięki za zdjęcie, manometry już wykonuję.

EDIT. POTRZEBUJĘ FOTKI ZAŚWIECONEGO CZUWAKA ORAZ SHP!
« Ostatnia zmiana: 09 Lipca 2011, 22:22:12 wysłana przez Rozi »

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #37 dnia: 09 Lipca 2011, 22:20:28 »
Białe. Jaśniutkie i bardzo czytelne.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #38 dnia: 09 Lipca 2011, 23:26:56 »
Borys, co sądzisz? Mnie aż naszła ochota na odpalenie L51 misja 6 :D

Edit. Jeszcze tylko lampki od maźnic zaświecę.
« Ostatnia zmiana: 09 Lipca 2011, 23:47:33 wysłana przez Rozi »

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #39 dnia: 09 Lipca 2011, 23:51:53 »
Pięknie wyszło. A czy w EP09 jest oświetlenie kabiny (np. takie jak w ET22-2000)? Jeśli tak, to czy jest w planach?
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #40 dnia: 10 Lipca 2011, 00:01:59 »
O co dokładniej chodzi z tym oświetleniem ET22-2000?

PS. To zmniejszanie wielkości obrazka do 50 kb jest do kitu. Są rozmazane :/

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #41 dnia: 10 Lipca 2011, 00:51:46 »
W ET22-2000 po wciśnięciu ] (z shiftem) załącza się podświetlenie manometrów, prędkościomierza i właśnie pulpitu z hebelkami. Zatem czy jeśli w 09 jest podświetlenie (np. rozkładu jazdy) to czy jest to w planach do zrobienia?
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #42 dnia: 10 Lipca 2011, 00:54:32 »
Myślałem nad oświetleniem rozkładu jazdy, ale nic nie obiecuję. Zależy od chęci.

Offline czapka4

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #43 dnia: 14 Lipca 2011, 06:31:28 »
podaj maila to Ci prześlę zdj.kabiny w wysokiej rozdzielczości

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #44 dnia: 14 Lipca 2011, 12:03:58 »
www.eu07.pl/upload, wyślij paczkę z przedrostkiem priv i wstaw tutaj linka.

A tutaj mała próba dźwięków i szybka prezentacja kabiny. Dźwięk styczników, sprężarki, przetwornicy, hebelka i nastawnika jest autorstwa @maaciusa, reszta moja :)

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #45 dnia: 14 Lipca 2011, 12:31:55 »
A skąd wyciągnąłeś dźwięk syku hamulca jak popełniasz skład? Bo tak dziwnie hły hły hły robi ;p
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #46 dnia: 14 Lipca 2011, 12:37:52 »
Miałem nagranie i tak właśnie robiło ;) A mnie się ten efekt podoba :)

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #47 dnia: 14 Lipca 2011, 12:38:49 »
Jak tak było, to nie mam więcej pytań. Gratuluję pracy !
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #48 dnia: 14 Lipca 2011, 13:00:12 »
Przydałoby się zrobić też nowy dźwięk Haslera, te stare ciągną się za nami od lat, a są średnio realistyczne, w dodatku EP09 ma taki charakterystyczny:

Ja niestety na razie nie mogę się tego podjąć, ze względu na to, że jestem poza domem i brak mi dobrych materiałów, ale mogę wnioskować po tym, że zrobiliście już całe pozostałe udźwiękowienie, że może takowe posiadacie.
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #49 dnia: 14 Lipca 2011, 13:16:56 »
Miałem nagranie i tak właśnie robiło ;) A mnie się ten efekt podoba :)
Czy możesz przedstawić to nagranie?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #50 dnia: 14 Lipca 2011, 13:36:49 »
Proszę pięknie:
http://eu07.pl/userfiles/8639/priv-hiss2.7z

Ten dźwięk "hly" pojawia się przy otwieraniu i zamykaniu zaworu. Ale wiemy jak dźwięki kuleją w maszynie, więc się odtwarza na początku i jak popełniamy długi skład, to słychać go jeszcze kilka razy w czasie popełniania.

Offline jussi19

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #51 dnia: 14 Lipca 2011, 15:10:03 »
Na tym filmie (3.56) słychać dokładnie ten sam dźwięk.
&feature=channel_video_title

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #52 dnia: 14 Lipca 2011, 19:33:18 »
A tutaj mała próba dźwięków i szybka prezentacja kabiny. Dźwięk styczników, sprężarki, przetwornicy, hebelka i nastawnika jest autorstwa @maaciusa, reszta moja :)
Taka mała prośba. Mógłbyś zmienić widok w lusterku:) ? Teraz jest taki trochę nie-maszynowy :D
Solo oración!

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #53 dnia: 14 Lipca 2011, 19:41:39 »
To było celowe działanie @Profety, ale nie ukrywam że mnie to też troszkę irytuje ;) Przytoczę słowa z wątku dotyczącego testów EPoki
Cytat: Profeta
Takie coś widać w lusterku lokomotywy przy peronie czwartym w Katowicach ;) Swoją drogą miałem to kiedyś zmienić, ale zapomniałem...
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #54 dnia: 14 Lipca 2011, 20:38:43 »
Lusterka się znajdują w teksturze modelu zewnętrznego. Możesz sobie sam zmienić.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #55 dnia: 14 Lipca 2011, 20:50:44 »
Trzeba zmienić "2" na "1", bo widać wyraźnie że to kabina "A" (Hasler z zegarem, drzwi do służbowego po stronie pomocnika).
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #56 dnia: 14 Lipca 2011, 20:52:15 »
Tak, pisałem w opisie filmiku, że są jeszcze poprawki do wykonania. Wersja jeszcze nie jest finalna.

Offline czapka4

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #57 dnia: 15 Lipca 2011, 08:22:56 »

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #58 dnia: 15 Lipca 2011, 12:28:09 »
Ten dźwięk "hly" pojawia się przy otwieraniu i zamykaniu zaworu. Ale wiemy jak dźwięki kuleją w maszynie, więc się odtwarza na początku i jak popełniamy długi skład, to słychać go jeszcze kilka razy w czasie popełniania.
Problem w tym, że dźwięk hiss nie jest odtwarzany przy każdym ruchu rączką hamulca od początku, tylko od tego momentu, w którym skończył być odtwarzany poprzednim razem. Jeśli byłby odtwarzany od początku (co wymaga zmiany w .EXE) to można by to rozwiązać w ten sposób, żeby skopiować sam syk bez "hły" kilka razy, tak żeby była pewność, że "hły" nie pojawi się nawet przy długim składzie.
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Potrzebne materiały na tekstury kabiny EP09
« Odpowiedź #59 dnia: 15 Lipca 2011, 12:39:54 »
skopiować sam syk bez "hły" kilka razy, tak żeby była pewność, że "hły" nie pojawi się nawet przy długim składzie.

To też nie jest rozwiązanie, gdyż to "hly" ma się pojawić również przy zamykaniu zaworu, a tak to by się pojawiło tylko przy otwieraniu. Bez grzebania w .exe nie idzie tego naprawić.