« Odpowiedź #4 dnia: 28 Grudnia 2010, 00:53:25 »
Wyszło jednak na to, że te węglarki robią wyłącznie za wagony ochronne do sprzęgania wagonów rosyjskich, spora część wagonów tego typu wala się bez zatrudnienia na stacji w Czeremsze.
Część wspomnianych węglarek typu Eaaos spotykałem jeszcze w okolicach Ostrowa Wielkopolskiego gdzie chodziły w postaci wahadła pod węgiel (niecały rok temu). Co do używania ich jako wagony "łączniki" to przyznam szczerze, że się jeszcze z nimi nie spotkałem (może po prostu nie mam do nich szczęścia ;)) . Najczęściej widuję wagony typu Eaos, Eams i Eamos.
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2010, 01:01:58 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76