Autor Wątek:  Moczniki-Popych  (Przeczytany 15966 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #30 dnia: 15 Września 2010, 21:59:23 »
Spróbuj szczęścia jeszcze raz ;P. Ja podjeżdżam za każdym razem. Kluczem jest łagodne obchodzenie się z nastawnikiem i nie przekraczanie magicznych 48km/h.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline puma2091

  • Wiadomości: 463
  • ...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #31 dnia: 15 Września 2010, 22:01:10 »
No dobra spróbuję jeszcze raz w trybie debugmode żeby obczaić dokładnie prędkość. Podziękował :)

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #32 dnia: 15 Września 2010, 22:04:17 »
Nie masz haslera? Maszynista nie jedzie w trybie debugmode, tutaj chodzi o realizm a nie kombinowanie z lokami, debugami, etc, etc.
Pozdrawiam

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #33 dnia: 15 Września 2010, 22:06:57 »
@puma2091 a jaką techniką jedziesz? Ja na byku jadę taką techniką - przy ruszaniu pomagam AI, a później już jadę na luzie - póki jest płasko nic nie robię. Kiedy skład zaczyna wjeżdżać na wzniesienie zaczynam pchać. Po prostu nie pomagaj AI kiedy nie trzeba - taką techniką przejechałem całą misję za pierwszym razem :)
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #34 dnia: 15 Września 2010, 22:18:31 »
nie przekraczanie magicznych 48km/h.
Co to jest magiczne 48 km/h?

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #35 dnia: 15 Września 2010, 22:22:20 »
No po prostu AI przestrzega prędkości szlakowych, i jeżeli za mocno popchniesz i rozpędzisz się powyżej szlakowej, to AI zacznie hamować, a to mu nie bardzo wychodzi (skład może nawet stanąć). 48 km/h to taka granica której lepiej nie przekraczać.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #36 dnia: 15 Września 2010, 22:23:54 »
Nie wolno przekraczać 50 km/h jadąc pod górkę, gdyż AI zahamuje i trzeba będzie zakończyć misję. Jak dojdziesz do 48 km/h to niekontrolowanie skład może przekroczyć 50 km/h, czyli koniec służby => F10.

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #37 dnia: 16 Września 2010, 18:54:05 »
ET22, ET21, ST44, nie ma różnicy (no może poza prędkością), za każdym razem się wtaczałem. Problem raczej w technice jazdy, a nie scenerii.

Podpowiedź.
1. Natsawnik na 0 przy 45 km/h.
2. Najłatwiej wjechać gagarinem. Na wzniesieniu prędkości nie przekroczysz, i nie trzeba uważać na natężenie prądu.
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #38 dnia: 16 Września 2010, 19:40:07 »
Podpowiedź.
1. Natsawnik na 0 przy 45 km/h.
2. Najłatwiej wjechać gagarinem. Na wzniesieniu prędkości nie przekroczysz, i nie trzeba uważać na natężenie prądu.

W zasadzie gagarin najlepszy też dlatego, że ma ledwie 15 pozycji nastawnika i łatwiej wyczuć na której jechać. Jak kolega wyżej wspomniał nie ma obaw że wywali nam nadmiarowy, bo gagar ma amplistat. Jeszcze jedno - pchać jak widzimy v<45km/h spadającą szybko, w zasadzie jak AI jedzie 42km/h i tyle trzyma to jeszcze powstrzymać się od pchania.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #39 dnia: 16 Września 2010, 20:19:18 »
Innymi mówiąc, źle dajecie po kieracie :] Trenujcie, a będzie Wam dane :)

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #40 dnia: 16 Września 2010, 20:56:30 »
W realu też nie ma lokomotyw co hasler pokazywał by to samo w jednej. Wiadomo że to jedna legalizowany sprzęt pomiarowy ale ... Obręcze inaczej zużyte i już mamy pewne niewielkie różnice. Ja jadę ET22 i rozpędzam się do 45km/h i daje na S a jak widzę że prędkość zaczyna na wzniesieniu spadać to daje na SR i zawsze wjeżdżam.

Jak kolega wyżej wspomniał nie ma obaw że wywali nam nadmiarowy, bo gagar ma amplistat.
A TEM2 czy S200 nie ma amplistatu i też nadmiarowego nie wybija. Co wy w nim takiego magicznego widzicie?
Poza tym kiedy prąd w gagarze zaczyna podnosić się ponad 4200A trzeba już by zacząć myśleć jednak o zmniejszeniu mocy.

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Moczniki-Popych
« Odpowiedź #41 dnia: 16 Września 2010, 21:21:10 »
Wystarczy tego OT.
Pozdrawiam