Autor Wątek:  Błędne oświetlanie modeli  (Przeczytany 2346 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Błędne oświetlanie modeli
« dnia: 12 Września 2010, 18:43:01 »
Dzisiaj pierwszy raz wypróbowałem kabinę SU46 w nocy i oto co ujrzałem (wszystkie heble mają "Selfillum: false"). Merge'owałem hebelki @Rootka... Jak to naprawić?
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Błędne oświetlanie modeli
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Września 2010, 18:56:53 »
Zaznacz wszystkie i na zakladce z pivotami wybierz Reset Scale.

PS. Nie lepiej w dziale Pomoc w tworzeniu? ;)
Pozdrawiam, Karol

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Błędne oświetlanie modeli
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Września 2010, 19:05:25 »
Nie do końca tak się da. Poza tym widzę, że jest nałożona zła tekstura na hebelek - powinna być "Z.bmp", a nie "ZP.bmp".
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Błędne oświetlanie modeli
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Września 2010, 19:10:59 »
Nie do końca tak się da.
Jeśli są, hm jakby to ująć - w jednym pokoleniu (chodzi o hierarchię) to się da. Jeśli nie, to trzeba najpierw zresetować te, które są "starsze".
Pozdrawiam, Karol

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Odp: Błędne oświetlanie modeli
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Września 2010, 19:32:25 »
Reset Scale pomogło - dzięki :)
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio