Autor Wątek:  Odp: House pack  (Przeczytany 1466 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bombardier

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: House pack
« dnia: 30 Sierpnia 2010, 16:21:54 »
A da się stosować LoD dla obiektów nie będących dynamic? Jeśli tak, to można rozwiązać to właśnie tym sposobem.
Trzeba zrobić nowe drzewa, aktualne są koszmarne. W grę wchodzi nawet nowy model. Jak ktoś chce się wykazać, to bardzo proszę, gdzieś na dysku zalega mi mnóstwo gotowych tekstur, pobranych w paczce.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: House pack
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Sierpnia 2010, 16:24:16 »
A da się stosować LoD dla obiektów nie będących dynamic?

Da sie dla kazdego pliku t3d. Nie ma znaczenia czy to dynamic czy nie.
Pozdrawiam, Karol

Offline Bombardier

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: House pack
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Sierpnia 2010, 16:35:18 »
Źle się wyraziłem, chodziło mi o obiekty wpisane w scenerię, lecz nie poprzez include, lecz przez bezpośrednie wpisy z trójkątami w scn.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: House pack
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Sierpnia 2010, 16:40:39 »
Definicja maksymalnej/minimalnej odległości jest więc powinno działać.
Trzeba zrobić nowe drzewa, aktualne są koszmarne.
Ja akurat do obecnych tekstur nic nie mam. Razi mnie to że niektóre modele są delikatnie mówiąc skopane (głównie chodzi o oświetlenie).
« Ostatnia zmiana: 30 Sierpnia 2010, 16:47:58 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: House pack
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Sierpnia 2010, 16:40:46 »
Da się, ale może to przynieść odwrotny skutek.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: House pack
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Sierpnia 2010, 17:09:16 »
...Ja akurat do obecnych tekstur nic nie mam. Razi mnie to że niektóre modele są delikatnie mówiąc skopane (głównie chodzi o oświetlenie).
Np. które - konkretne przykłady proszę.
Co do domków, są ok. Dokładniejszych nie trzeba. Mijając je z prędkością 100 km/h i tak bym tych pięknych detali nie zobaczył.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: House pack
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Sierpnia 2010, 17:19:25 »
Dokładnych nie podam, bo nie mam teraz czasu żeby odpalić symka. W każdym razie np. w Krzyżowej przy zachodzącym słońcu dzieje się coś takiego jak w zał.

BTW. Zrobiłem na szybko taki mały krzaczek.

@Bombardier mógłbyś zapodać te tekstury? Robienie takich drzewek to jest w zasadzie zabawa, więc mógłbym w czasie kiedy normalnie bym nic nie robił zająć się tym.

Zjechaliście z aktualnego tematu, Bocznica.
ZiomalCl
« Ostatnia zmiana: 30 Sierpnia 2010, 19:13:16 wysłana przez ZiomalCl »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio