« Odpowiedź #7 dnia: 27 Sierpnia 2010, 22:09:41 »
Według mnie katastrofa to w tym przypadku zbyt mocne słowo.
Instrukcja Ir-8 wyraźnie mówi co jest katastrofą kolejową a co nie. Wystarczy, że straty materialne przekraczają równowartość w zł 50000€ i już mamy katastrofę kolejową. Jak dla mnie koszty naprawy 900m toru + kawałka sieci trakcyjnej + rozjazdu, dają trochę więcej niż wspomniane 50000€ nie licząc uszkodzenia taboru. Tak czy inaczej CTL wprowadził mały chaos na linii bo trzeba jeździć objazdami ;).
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76