Autor Wątek:  Efekt "zebry" na taborze i na słupach trakcyjnych (bramkach)  (Przeczytany 1668 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Efekt "zebry" na taborze i na słupach trakcyjnych (bramkach)
« dnia: 16 Sierpnia 2010, 22:30:09 »
Skąd jest ten efekt "zebry" na teksturach? Podobny jest na słupach bramek trakcyjnych... Zgodnie z radami - po przekopaniu forum (zdaje się pomysł Mutopompki)  - zmieniłem stery Nvidii na Omega i skoczył mi FPS. Tego bowiem chciałem konkretnie, a efekt uboczny jaki jest - każdy widzi. Zawsze mogę udawać, że wszystko jest ok, ale czy trzeba? Kombinowałem z głębią kolorów symka 16/32 bit. Nie daje to rezultatu. Co radzicie?
Screeny:
1. Problem
2. Radosna twórczość (przy okazji posta). A co, pochwale się płytami przejazdowymi ;)
:)

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
sa
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Sierpnia 2010, 22:34:49 »
Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.

Cooo?

A teraz do rzeczy - umiesc moze na forum plik $.scn, bo ze screenow wyglada jakby tlyko pwien rodzaj tekstur powodowal ow efekt, ale trzeba sie upewnic, patrzac na wpisy :)
Pozdrawiam, Karol