Autor Wątek:  Konwersja do DDS - ustawienia  (Przeczytany 7092 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Konwersja do DDS - ustawienia
« dnia: 29 Lipca 2010, 19:02:47 »
Jak mam ustawić te opcje? Bo przy ustawieniu takim jak na screenie symek nie ładuje tekstur. Wiem tylko, że ma być DXT5 jako kompresja i bez mipmapów.
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Lipca 2010, 20:12:50 »
Zmień "nVidia" na "S3", u mnie tak było ustawione i później tekstury było wyświetlane w symku. Reszta ustawień bez zmian.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Lipca 2010, 21:17:37 »
Dzięki, pomogło.
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline Trens

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Lipca 2010, 14:58:55 »
Co za programu używasz ?

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Lipca 2010, 15:20:19 »
To DDS Converter. Również go używam, tylko że dla tekstur z alfą daję DXT3, a tekstur które alfy nie posiadają daję DXT1.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline kamil90519

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Sierpnia 2010, 18:45:36 »
Jakiej alfy???

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Sierpnia 2010, 18:47:19 »
Romeo.
Pozdrawiam, Karol

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
« Odpowiedź #7 dnia: 01 Sierpnia 2010, 18:48:25 »
I to był ROTFL XD.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
« Odpowiedź #8 dnia: 01 Sierpnia 2010, 19:42:54 »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
« Odpowiedź #9 dnia: 01 Sierpnia 2010, 19:56:21 »
Zauważyłem to samo. Gdy próbowałem przekonwertować teksturę tga z alphą (chodzi konkretnie o ET22-20xx) w DXT5, S3, program wywala błąd. Co z tym zrobić? Czy MaSzyna czyta tekstury z inną kompresją niż DXT5?
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
« Odpowiedź #10 dnia: 01 Sierpnia 2010, 19:59:50 »
Czyta. Tylko trzeba uważać, bo jeżeli nałożą się dwie tekstury skonwertowane za pomocą DXT3, z czego ta "na wierchu" ma kanał alfa zrobi się dziura. Dlatego ja konwertując coś do DDS najpierw konwertuję wszystko za pomocą DXT1 (ta metoda nie obsługuje alfy), a później wybieram tylko tekstury z kanałem alfa, konwertuję je za pomocą DXT3 i nadpisuję po konwersji.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio