Mitor był rzeczywiście dość niesamowitą konstrukcją, i chętnie bym się przejechał - ale jako wynalazek na linie lokalne to chyba jednak średnio. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić codziennych nim podróży, troszkę zbyt prowizoryczny - mniemam że skutecznie odstraszał pasażerów. No i biorąc pod uwagę opłaty za dostęp do infrastruktury, raczej by się nie kalkulował. Mógł zabrać czternastu pasażerów, i nawet przy takim obłożeniu był by niesamowicie nierentowny, niestety. Cennik PLK uwzględnia pojazdy o masie do 60 ton, na to przydała by się osobna kategoria. Poza tym, paradoksalnie cena za pociągokilometr rośnie.. odwrotnie proporcjonalnie do jakości. Chyba że się mylę, i kategoria "5" to CMK, a "1" to coś jakości tragicznej - wiki jednak podaje że tak nie jest.
Edit: Wiki w zasadzie podaje kategorie od 0 - magistrale - do 3, to linie znaczenia miejscowego.