Autor Wątek:  TGA -> DDS -> symulator = Problem  (Przeczytany 2526 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 562
TGA -> DDS -> symulator = Problem
« dnia: 31 Maja 2010, 15:41:57 »
Mam taki oto problem: Kiedy przekonwertuję np. tekturę manometrów z dds do tga, wprowadzę swoje zmiany, i znowu przekonwertuję z tga do dds występuje taki problem jak w załącznikach. Załączam również ustawienia Dds convertera ponieważ tym programem konwertuję tekstury dds.
Czy wie ktoś co z tym zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: TGA -> DDS -> symulator = Problem
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Maja 2010, 15:44:50 »
Pracuj na tga. Jesli juz bedziesz mial gotowe, to wtedy przekonwertujesz.
Pozdrawiam, Karol

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 562
Odp: TGA -> DDS -> symulator = Problem
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Maja 2010, 15:48:52 »
Pracuj na tga. Jesli juz bedziesz mial gotowe, to wtedy przekonwertujesz.
Chodzi o to że jak przekonweruję jakąś teksturę elementu kabiny która jest podświetlana (np. te manometry) to po podświetleniu dzieją się takie cuda. Nieważne czy konwertuję wszystko razem czy każdym razem po zmianach.


   « Dodano: 31 Maja 2010, 16:00:44 »
Eh... Jak to często bywa problem rozwiązał się sam. Winne były ustawienia DXTc format; Zmieniłem DXT5 na DXT1 i wszystko jest dobrze, a do tego nawet tekstura waży o połowę mniej. ;)

Proszę o zamknięcie
Proszę.
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 31 Maja 2010, 16:12:14 wysłana przez Quark-t »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio