Autor Wątek:  Przełączniki hebelkowe  (Przeczytany 2503 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5632
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 568
Przełączniki hebelkowe
« dnia: 26 Maja 2010, 09:23:02 »
Do rzeczy... Zmodyfikowałem model hebelka z 4E żeby wyglądał "jako tako" jak budyniowy. Wszystko ładnie, pięknie do momentu podniesienia pantografu. :| Kiedy zostawiłem transforma tak jak był w oryginalnie to hebelek leżał na pulpicie, a w załącznikach jest transform taki jaki mi wypluł 3ds... I moje pytanie brzmi; co z tym zrobić?

Przesuwam.
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 26 Maja 2010, 10:51:40 wysłana przez Quark-t »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Przełączniki hebelkowe
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Maja 2010, 09:27:25 »
Ustawic odpowiednio hebelek w 3dsie. Przede wszystkim pivot musi byc w dobrym miejscu.
Pozdrawiam, Karol

Offline szogun

  • Wiadomości: 5632
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 568
Odp: Przełączniki hebelkowe
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Maja 2010, 09:39:28 »
Przede wszystkim pivot musi być w dobrym miejscu.
Tylko bym potrzebował informacji (tak łopatologicznie) jak tego pivota ustawić. W zasadzie to tylko zmieniałem położenie chyba ośmiu wierzchołków i tyle.
Inaczej. Jak ustawić pivota żeby heble obracały się po osi X a nie Y?
« Ostatnia zmiana: 26 Maja 2010, 10:35:36 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Przełączniki hebelkowe
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Maja 2010, 11:00:54 »
Tu sa gotowe hebelki. Mysle, ze to ci pomoze http://eu07.pl/forum/index.php/topic,12888.0.html Podpatrzysz jak tam sa pivoty ustwione :)
Pozdrawiam, Karol

Offline szogun

  • Wiadomości: 5632
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 568
Odp: Przełączniki hebelkowe
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Maja 2010, 11:07:46 »
Tylko jeszcze: czy te pivoty trzeba ustawiać w 3ds-ie a jeśli tak to gdzie? Bo próbuję skorygować to parametrem offset w MMD ale efekt jest taki że hebel chowa się w pulpit.
Tu sa gotowe hebelki. Mysle, ze to ci pomoze http://eu07.pl/forum/index.php/topic,12888.0.html Podpatrzysz jak tam sa pivoty ustwione :)
@libertyn89 dzięki! :) Otworzyłem sobie ten plik od @Rootka, pozmieniałem wierzchołki, wyeksportowałem, patrzę i działa!

Proszę o zamknięcie.
« Ostatnia zmiana: 26 Maja 2010, 11:50:59 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio