Podstawowe dane techniczne SM48 – 15D
* Układ osi: Co’Co’
* Długość: 16 970 mm
* Szerokość: 3 180 mm
* Wysokość: 4 490 mm
* Rodzaj przekładni: Elektryczna AC-DC
* Silniki trakcyjne: ED118A
* Moc silnika trakcyjnego: 212 kW
* Prędkość maksymalna: 100 km/h
* System hamulca: Tablica pneumatyczna IPSz Tabor
* Silnik spalinowy: CAT 3512 C
* Moc znamionowa: 1480 [kW]
* Układ cylindrów: V12
* Prędkość obrotowa silnika: 1800 obr./min
* Zużycie paliwa: 201 g/kWh
* Emisja spalin: UIC IIIa
* Prądnica główna: Prądnica synchroniczna Ghp 500L4 (moc: 1400 kW)
* Prądnica pomocnicza: Prądnica przemienna 3x400 V (moc: 63 kVA)
* System sterowania: Elektroniczny sterownik lokomotywy z diagnostyką pokładową
* Rodzaj sprężarki: Śrubowa SK30
* Napędy pomocnicze: Elektryczne silniki asynchroniczne
Zdjęcia i więcej o tej lokomotywie:
http://www.rynek-kolejowy.pl/15696/SM48__15D_Zmodernizowana_lokomotywa_spalinowa_z_Newagu.htm