0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Czy to są również wersje towarowe, które w Polsce mają Vmax=140?
Nie ma wersji towarowych/pośpiesznych on ma poprostu w Polsce legalizacje na 140km/h
ElektrowózPrototyp09? dobre :D
Dobrze by było jak otrzymały by polskie oznaczenia.
A nie EU11?...ale z całym szacunkiem kolega wyżej sie myli.
A wielo systemowe simensy Ick-ów nie wiem jakie maja oznaczenia bo polecenia jeszcze nie dostaliśmy, ale z całym szacunkiem kolega wyżej sie myli.
EU11 dotyczy lokomotyw dla PR ponieważ są w wersji VP czyli na zasilanie tylko 3kV i mają tylko dwa pantografy. Natomiast lokomotywy IC są w wersji VM czyli wielosystemowej dlatego EU45.
"Więcej nowoczesnych lokomotyw w PKP IntercityOd 15 kwietnia, w parku taborowym spółki PKP Intercity pojawiły się kolejne lokomotywy produkcji Siemensa. Tym razem jest to 5 Eurosprinterów ES64F4, które zostały wyleasingowane od niemieckiej spółki MRCE Dispolok. To kolejny krok w kierunku zapewnienia najwyższego standardu jakości obsługi naszych pociągów. Lokomotywy te będą obsługiwały połączenia Berlin-Warszawa-Express oraz EN Jan Kiepura."
Znowu żółwie. Lokomotywy typowe do obsługi pociągów towarowych...Jazda 140 km/h -straszna rewelcja..
Co z tego że loka nie trzeba zmieniać na granicy jak dojeżdża z opóźnieniem O_o
I co, myślisz, że opóźnienie to z powodu Vmax=140 ? Na pewno nie, aż tak dużo 160km/h na E20 nie ma, poza tym dochodzą rezerwy czasowe i większa moc Siemensa.
Przy obecnie wyśrubowanych czasach przejazdu na CMK
Tyle, że lokomotywa konstrukcyjnie zaprojektowana do 140 km/h spokojnie może przed dłuższy czas jeździć 155 km/h i nic się jej nie stanie. Szczególnie jeśli jest nowa.
Przy obecnie wyśrubowanych czasach przejazdu na CMK myślę, że jazda z maks. 140 km/h przy pociągu mającym rozkładową 160/150 km/h ma to bardzo istotne znaczenie.
Nie wolno przekraczać szybkości konstrukcyjnej lokomotywy i nie ma znaczenia czy jest nowa czy stara!