Autor Wątek:  Et 22-315  (Przeczytany 38361 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Et 22-315
« Odpowiedź #60 dnia: 16 Sierpnia 2004, 00:48:45 »
ET22-2000 Została wpisana na stan CM Kraków, najprawdopodobniej będzie prowadzić "Hungaro Ekspress"
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Et 22-315
« Odpowiedź #61 dnia: 16 Sierpnia 2004, 10:29:36 »
22 na Kryniczance ?? To bedzie cos nowego :O
Musieli ja zabrac z Debicy i dac tym sepom w Krakowie;/
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Radkos07

  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Et 22-315
« Odpowiedź #62 dnia: 08 Października 2004, 18:51:45 »
Tak wczoraj tj. 7.10 nowa 22 przyprowadzila pociag do krakowa z warszawy  nr 13107
Ciężka praca i brak rozrywek sprawią,
ze bedziesz cholernym nudziarzem,
a twoja żona bogatą wdową

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Et 22-315
« Odpowiedź #63 dnia: 08 Października 2004, 19:41:51 »
ZTCW to ET22-2000 przyprowadziła 7.10 pociąg poś "Kinga" wraz z jakąś EU07, a wracała ona z prezentacji w Warszawie.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

MarcinSi

  • Gość
Et 22-315
« Odpowiedź #64 dnia: 08 Października 2004, 19:53:36 »
Prezentacji?. Wczoraj stała ok. 13:00 na żeberku przed stacją W-Wa Wschodnia (wraz z EP09-13, która ma pantografy w różnych kolorach :-). ). Dzisiaj już jej nie było, za to rano była bardzo piękna EP05 (niestety stała na żeberku z bardzo brudnym i zdezelowanym EU07-43?, naszczeście popołudniu znikneła).
Jeśli chcecie sobie pooglądać EP05 lub plejadę EP09 to zawsze miedzy 11 a 13:00 stają one tuż przed dworcem wschodnim na żeberku i czekają na swoje "Intercity".

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Et 22-315
« Odpowiedź #65 dnia: 08 Października 2004, 21:30:45 »
Cytat: "MarcinSi"
Prezentacji?. Wczoraj stała ok. 13:00 na żeberku przed stacją W-Wa Wschodnia (wraz z EP09-13, która ma pantografy w różnych kolorach :-). )


Prezentacja odbyła sie 6 października ale 2000 dopiero 7 wróciła do Krakowa. A co do patyków, to najprawdopodobniej rózne kolory pantografów związane są z tym ze PKP testuje jakis nowe typy ślizgaczy (pantografy wyposażone w testowane ślizgacze są malowane na żółto)

Ps.
nie EP09-13 a EP09-013 ;)
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Et 22-315
« Odpowiedź #66 dnia: 08 Października 2004, 21:40:10 »
Cytat: "MarcinSi"
Jeśli chcecie sobie pooglądać EP05 lub plejadę EP09 to zawsze miedzy 11 a 13:00 stają one tuż przed dworcem wschodnim na żeberku i czekają na swoje "Intercity".


EP05 to raczej rzadkość i często na w/w żeberku stoją EU07, EP08 i EP09. Czasy kiedy EP05 kręciły się często po Warszawie minęły...
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

MarcinSi

  • Gość
Et 22-315
« Odpowiedź #67 dnia: 08 Października 2004, 22:13:49 »
Ale jednak są pory kiedy można spotkać EP05 na żeberku.
Choć dla mnie całe te postoje na nim to jeden wielki bezsensu. Najpierw lok zostawia skład na Olszynce Grochowskiej, gna przez Wschodni na żeberko żeby po godzinie ,dwóch ponownie jechać na Grochowską po "odpicowany" skład.
Co do ET22, wczoraj o 11:50 jeszcze rezydował na żeberku za Wschodnim. Szkoda ze przyjechał na tak kurtko.
EP08 ostatnio nie widać. Chyba są non-stop w drodze. Tak samo jest z EP09, tylko 07- urodzaj jak nigdy. Na samym dworcu wschodnim luzem stoi ich ze sześć sztuk. Na szczęście nie ma tego zdezelowanego złomu co stał koło EP05 (może wreszcie by go ktoś wyremontował i umył.).
Na Grochowskiej niedługo szykuje się wielkie złomowanie. Już teraz wiele torów postojowych zapchanych jest starymi rdzewiejącymi wagonami sypialnymi (i nie tylko). Wygląda to ohydnie. Czasem mam wrażenie ze PKP lubi kolekcjonować taki złom.

Adam88

  • Gość
Et 22-315
« Odpowiedź #68 dnia: 08 Października 2004, 22:29:32 »
EP05-XX widzałem tydzien temu w Krakowie Gł. ona stała kolo peronu 5, a ja na 1 peronie czekałem na "Bolka".

Offline TruckeR

  • Wiadomości: 309
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Et 22-315
« Odpowiedź #69 dnia: 20 Listopada 2004, 13:47:43 »
Powiem krótko: jak dla mnie, niech takich loków jeździ jak najwięcej . Po prostu jak ze szkolnego boiska widzę stare byki, które mają rdzę na tym rozdzieleniu szyb czołowych (TAK!! WIDAĆ TO ZE SZKOLNEGO BOISKA!), to aż się chce eee... wymiotować. Jak one nawet w takim miejscu są zardzewiałe, to ciekawe w jakiej są kondycji ogólnej :(
Pozdrawiam serdecznie!

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Et 22-315
« Odpowiedź #70 dnia: 20 Listopada 2004, 14:32:24 »
Cytat: "TruckeR"
Jak one nawet w takim miejscu są zardzewiałe, to ciekawe w jakiej są kondycji ogólnej :(


Jeszcze na początku lat 90 często można było spotkać w złej kondycji (sporo rdzy i niezbyt miły widok) nawet EU06 i EU07. Pamiętam też EP05-15, która wybitnie żle wyglądała..., a prowadziła posp. nawet do Węglińca przez CMK, Katowice, Wrocław (wówczas najdłuższa relacja Olszynki - ponad 620 km).
Oczywiście wygląd zewnętrzny nie świadczy wprost proporcjonalnie o stanie technicznym pojazdu, choć na pewno daje sygnały do bliższego przyjżenia się lokomotywie podczas PK.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

hunter

  • Gość
Et 22-315
« Odpowiedź #71 dnia: 30 Listopada 2004, 08:25:23 »
Prawdopodobnie mają ok. 400 sztuk na takie wymienić! :( Oby nie starczyło kasy na renont :D Aa, niezauważyliście, że są nowe wózki w tym loku...

Pozdrawiam.

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Et 22-315
« Odpowiedź #72 dnia: 30 Listopada 2004, 09:20:16 »
Cytat: "TruckeR"
Powiem krótko: jak dla mnie, niech takich loków jeździ jak najwięcej . Po prostu jak ze szkolnego boiska widzę stare byki, które mają rdzę na tym rozdzieleniu szyb czołowych (TAK!! WIDAĆ TO ZE SZKOLNEGO BOISKA!), to aż się chce eee... wymiotować. Jak one nawet w takim miejscu są zardzewiałe, to ciekawe w jakiej są kondycji ogólnej :(


Dać lokomotywy na ręce, to będą ładniej wyglądały i będą miały zadbaną mechanikę (co jest ważniejsze). Ale to wymaga takiego ułożenia obiegów, żeby jedna siódemka nie jeździła przez tydzień po Polsce nie zaglądając do swojej szopy.

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Et 22-315
« Odpowiedź #73 dnia: 30 Listopada 2004, 12:09:12 »
Ostanio mechanicy z zakładu taboru mówili że w tej 2000 strasznie szwankuje ta cała elektronika i że ogulnie jest z nią kicha. Szkoda pieniedzy na takie badziewie. :/

Offline TruckeR

  • Wiadomości: 309
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Et 22-315
« Odpowiedź #74 dnia: 30 Listopada 2004, 20:27:50 »
Mnie chodzi o to, by lokomotywy były sprawne technicznie, działały bez zarzutu, były łatwe/przyjazne w obsłudze itp. Na wyglądzie nie zależy mi aż tak bardzo, ale chciałbym ,aby lokomotywy były i sprawne i łądne, ale czy oprócz stanu fabrycznego jest do końca możliwe ? Tak, tylko ktoś musi o to dbać.
PS: Ten byk się psuje ?? Aha. Wydali kupę kasy na lokomotywę, w której zaraz szwankuje elektronika. I to dlatego wolę Trabanta/ Wartburga/ Wołgę/itp. od nowoczesnych wozów, w których zepsuje ci sie klawiesz od klimatyzacji i od razu musisz lecieć do serwisu, bo auto nie ruszy. A w takim starszym , prostszym wozie? Naprawisz usterkę nawet podczas drogi - i jedziesz dalej. Znam tą sytuację dość dobrze (uuuukochany Wartburg dziadka :D )
Pozdrawiam serdecznie!

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Et 22-315
« Odpowiedź #75 dnia: 30 Listopada 2004, 23:29:33 »
Cytat: "TruckeR"
Mnie chodzi o to, by lokomotywy były sprawne technicznie, działały bez zarzutu, były łatwe/przyjazne w obsłudze itp. Na wyglądzie nie zależy mi aż tak bardzo, ale chciałbym ,aby lokomotywy były i sprawne i łądne, ale czy oprócz stanu fabrycznego jest do końca możliwe ? Tak, tylko ktoś musi o to dbać.  


Powtarzam: dać lokomotywy na ręce. Podczas postoju po 2-3 godziny (bo i takie się zdarzają) mechanik chociażby z nudów będzie coś dokręcał, czyścił, poprawiał itp.  Na pewno nie będzie tego robił na obcej lokomotwie (z innego ZT), lub na lokomotywie z macierzystego ZT, na której jeździ raz na miesiąc a i to nie zawsze. Pozwolę sobie na porównanie: postaw obok siebie siódemkę białostocką i warszawską. Różnicę widać na pierwszy rzut oka.

Co do ET22-2000. 2000 można traktować jako prototyp, który jest udoskonalany. Cóż, każdy się uczy na błędach, ludzie z ZNTK także, więc poczekajmy z narzekaniem trochę czasu. Może następne zmodernizowane egzemplarze będą bardziej udane niż ex. ET22-315.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Et 22-315
« Odpowiedź #76 dnia: 01 Grudnia 2004, 15:22:53 »
Cytat: "|andy|"
Cytat: "TruckeR"
[ciach]

[ciach].. postaw obok siebie siódemkę białostocką i warszawską. Różnicę widać na pierwszy rzut oka.

Oj tak...tutaj się zgadzam :)
Gdy widzialem bialostocka 533 na delegacji w Poznaniu...w porownaniu z poznanskimi EU07 wygladala po prostu super...A juz w kontrascie z EU07-417...Takie same porownanie mozna zrobic z poznanskimi i szczecinskimi siodemkami...Oczywiscie szczecinskie gora =)

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Et 22-315
« Odpowiedź #77 dnia: 01 Grudnia 2004, 16:31:39 »
Cytat: "|andy|"

Co do ET22-2000. 2000 można traktować jako prototyp, który jest udoskonalany. Cóż, każdy się uczy na błędach, ludzie z ZNTK także, więc poczekajmy z narzekaniem trochę czasu. Może następne zmodernizowane egzemplarze będą bardziej udane niż ex. ET22-315.


Swietnie to ujołeś. Całkowicie się z tobą zgadzam gdyż jest to pierwsza lokomotywa tego typu wiec nie wszystko musi działać na 100%

Pozdrawiam Maciek KoZi
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Et 22-315
« Odpowiedź #78 dnia: 22 Sierpnia 2005, 18:30:07 »


Et22-2000 z patykami połówkowymi :) Autorem foty jest pan gigabyt mam nadzieje ze nie bedzie zły :)
Więcej zdjęć na jego stronie http://www.gigabyt.kolej.szczecin.pl/

Pozdrawiam :) serdecznie Maciek KoZi
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline gigabyt

  • Wiadomości: 21
    • Zobacz profil
    • http://www.gigabyt.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Et 22-315
« Odpowiedź #79 dnia: 22 Sierpnia 2005, 21:44:22 »
Cytat: "Kozi"


Et22-2000 z patykami połówkowymi :) Autorem foty jest pan gigabyt mam nadzieje ze nie bedzie zły :)
Więcej zdjęć na jego stronie http://www.gigabyt.kolej.szczecin.pl/

Pozdrawiam :) serdecznie Maciek KoZi


Hehe no nie jestem zły i nie przesadzaj z tym panem :)

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Et 22-315
« Odpowiedź #80 dnia: 23 Sierpnia 2005, 11:25:08 »
Cytat: "gigabyt"
Cytat: "Kozi"


Et22-2000 z patykami połówkowymi :) Autorem foty jest pan gigabyt mam nadzieje ze nie bedzie zły :)
Więcej zdjęć na jego stronie http://www.gigabyt.kolej.szczecin.pl/

Pozdrawiam :) serdecznie Maciek KoZi


Hehe no nie jestem zły i nie przesadzaj z tym panem :)


Kultura nakazuje :)

pozdrawiam :) masz super stronke :)
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"