Drodzy twórcy tekstur!
Doceniam Wasz wkład w rozwój symka i cieszę się, że macie tyle zapału do pracy. Podziwiam również wyniki Waszej roboty, którymi są piękne i - co najważniejsze - realistyczne tekstury.
Jednak chciałbym zwrócić Waszą uwagę na Wasze niedoróbki, które często mogą zniweczyć cały trud wkładany w tworzenie tekstur.
Autor Eaos-packa, bodaj Mateuzs:
1. Nieszczęśliwy pomysł z instalatorem i domyślną ścieżką (błędnie zresztą podaną) o nazwie "C:/Katalog z symulatorem" czy coś w tym rodzaju. Nie mogłeś zrobić jak inni zwykłego .rar albo .zip?
2. Jak już robisz poprawioną scenerię z eaosami, to chłopie rób ją dokładnie!!! W poprawionym przez Ciebie Quarku nie ma gagarina (wagony są, ale loka wcięło). Do tego ewidentny bład w definicji wagonu. Tekstura nazywa się "eaos.jpg", a wpis w scenerii odwołuje się do pliku "eaos1.jpg", którego nie ma. Przez to wagony są śnieżnie białe... I jak ludzie mają używać tych nowych eaosów? Trzeba przerabiać scenerię ręcznie.
Autor tekstury ET22-1037
Jaka to jest tekstura musiałem się domyślać. Wszędzie jest co prawda ET22-1037, ale plik .rar ma nazwę ET22-1034. Rozdwojenie jaźni?
Do tego często zdarza się Wam mylić wpisy dla lokomotyw (wagonów). Podajecie je jakoś automatycznie i wychodzą takie kwiatki, że wpis odwołuje się do nieistniejącego pliku tekstury z powodu pomylenia numerka lokmotywy.
Tak więc na przyszłość: Poświęćcie te 5 minut na praktyczne sprawdzenie Waszego dzieła. Zróbcie wszystko od początku tak jak będzie to robiła osoba pobierająca Waszą teksturę: wypakowanie, dodanie wpisu, uruchomienie symka i sprawdzenie czy działa poprawnie!
Jednocześnie dziękuję za dostosowanie się do mojego porzedniego apelu i dodawanie zrzutów ekranu z symka. Mała uwaga do tego: róbcie takie zrzuty, żeby lokomotywę było w miarę wyraźnie widać, a więc z dosyć bliska. Większość zrzutów jest OK, ale kilka jest zbyt dalekich i przez to niewyraźnych.