0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
enter - piasek
Właściwie jedno i drugie naraz.
Cytat: "hejnal"Właściwie jedno i drugie naraz.Nie wiedzialem, ze przy przyhamowaniu sypie sie piasek...
Czhodzi mi o to czy sa jakies zasady kiedy mozna zmieniac pozycje z szeregowej na rownoleglka a potem boczniki. Czy bedac na szeregowej musze czekac az zgasnie kontrolka jazda na oporach i wtedy przerzucic na rownolegla czy jest to powiazane z predkoscia EZT ?
aha dzienki a Siódemki i byki tego nie maja?? tak??
W niektorych egzempalrzach EU07 bylo to zamontowane, jednak obecnie sie tego nie uzywa. To tak samo jak z UPZ na EP09 ktory był tylko na paru lokach obecnie nie ma juz na zadnym.:-)
I co ważne - NIE WOLNO COFAĆ WAJCHY!. Żeby cofnąć z R na S (na przykład, bo nam się ręka "omsknie") należy zejść do 0 i potem ustawić na S. Inaczej PSR może chcieć iść "w kółko"
yhy a mozna jeszcze spytac co to jest to UPZ
Rozumiem ze w zwiazku z PSR to musze cofac z kazdej pozycji czy tylko cofania z R na S? Jezeli chce zmenic z B3 na B2 albo z B1 na R to tez musze cofac do 0?
Cytat: "Kozi"yhy a mozna jeszcze spytac co to jest to UPZ Uklad Predkosci Zadanej.
A do czego taki uklad sluzy ??
Masz na nastawniku ilestam pozycji UPZ i jak UPZ jest wlaczony i dasz na pozycje np. 60 km/h to lokomotywa bedzie tak zmieniac pozycje aby utrzymac ta predkosc. OIDP to tak wlasnie dziala.
a w symulatorze takie cos dziala czy nie ? jak dziala to jakim klawiszem sie to obsluguje ??
a bedzie cos takiego?? tylko pytam z ciekawosci