No dobra, rozumiem, iż każdy trainset będzie tym objęty, myślałem tylko, iż tylko ten niejako startowy, ale jeszcze bardziej skomplikuję, bo teoretycznie jest to możliwe (choć chyba nie pamiętam takiej takiej scenerii):
jadę z x wagonami i podczepiam gdzieś do składu y wagonów, czyli będziemy mieli x+y, a twój edytor nie będzie o tym wiedział. W innych misjach natomiast wagony x i y nie będą łączone.
Ponadto AI a człowiek, to dwie różne rzeczy. Kiedyś w jednej z scn ETcośtamcośtam jako AI pod górkę nie mógł pociągnąć kilku EAOSóW (ślizgał się), a człowiek bez problemu.
No ta ja wolę ewentuanie nie zdążyć, niż to wpisywać. Co do wykolejenia, to akurat bardziej zależy jak kto prowadzi, a że się nie zmieści w peronach, no cóż, bywają na trasie perony dłuższe, w pipdówkach krótsze, ale kto tam się przejmuje pipidówkami (gdyby chcieć się tym przejmować, to trzeba byłoby szukać najkrótszego peronu na trasie, co byłoby wskazane, gdyż dokładnie podchodzisz do tematu, problem też jak go znaleźć-chyba przeglądać w STV, ale to czasochłonne jest). Jak nie podjedzie, podmieniam ilość wagonów na mniejszą, albo daję silniejszego loka. Nie bardzo tam zrozumiałem jak liczyć nachylenie, ale mniejsza o większa (STV zdaje się, iż podaje nachylenie dla zaznaczonego toru, ale jak to znaleźć max. na trasie) jak również nie wiem jakbym miał znaleźć najmniejsze promienie łuków (chyba przeglądać w STV i tak na oko, ale nawet jak go odnajdę w STV nie wiem jak to policzyć, coś ze wzorów okręgu z geometrii analitycznej, ale ja na ten przykład już nic nie pamiętam).
No ale jak tam sobie chcesz, rób ten bardzo dokładny edytor.
Myślę, iż w praktyce i tak nie będzie się to zgadzało z zachowaniem symka.
Praca jaka jest do wykonania, czyli wpisywanie ręczne tych parametrów do każdego trainseta, we wszystkich scn, hmmm, to ładnych będzie parę setek godzin jak nie tysięcy.
Kto chętny?