Autor Wątek:  Manometr  (Przeczytany 5122 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Loui

  • Wiadomości: 238
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Manometr
« dnia: 03 Maja 2004, 23:53:10 »
Ostatnio zaobserwowałem dziwną pracę manometru zbiornika głównego oto objawy:

1.Po uruchomieniu symka (sprężarka wył.) kilkakrotne hamowanie powoduje wzrost ciśnienia w zbiorniku gł. - tak że tym sposobem można go napełnić bez udziału sprężarki
2.Po napełnienu zbiornika gł. przez sprężarkę a następnie po jej wyłączeniu kilkakrotne hamowanie powoduje spadek ciśnienia w zbiorniku gł. do ok 0.6 MPa  - dalsze hamowanie nie powoduje dalszego spadku ciśnienia tak że nie możliwe jest opróżnienie zbiorn8ika w żaden sposób
Koleje Mazowieckie
Sekcja Warszawa Grochów
Maszynista

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4399
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 340
Manometr
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Maja 2004, 10:21:07 »
A czy ty aby nie patrzysz na manometr środkowy?

1 - z lewej to manometr cylindra ham. lokomotywy
2 - środkowy to manometr przewodu głównego (on jak hamujesz to  wskazówka pokazuje spadek a jak popełniasz to wyhyla się na prawo i pokazuje popełnienie)
3 - Ostatni po prawej to manometr cisnienia powietrza w zb. gł. (ten musi pokazywać 5 atm.

Czy jesteś absolutnie pewien że patrzysz na właściwy? jeszcze nie słyszałem o takim bugu..
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 6
Manometr
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Maja 2004, 10:29:14 »
Także potwierdzam, że się tak dzieje.

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Manometr
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Maja 2004, 10:50:27 »
Cytat: "EP08_015"

(...)
3 - Ostatni po prawej to manometr cisnienia powietrza w zb. gł. (ten musi pokazywać 5 atm.
(...)


Nie 5 a 7 :) 5 atmosfer jest w przewodzie głównym.

Offline Loui

  • Wiadomości: 238
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Manometr
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Maja 2004, 14:45:36 »
Na 100% patrze na właściwy.
Koleje Mazowieckie
Sekcja Warszawa Grochów
Maszynista

Offline Przemekm

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Manometr
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Maja 2004, 06:38:04 »
Ja już kiedyś o tym pisałem, ale bez odzewu więc pomyślałem, że ja mam coś nie tak. Dzieje się tak w kiblu.

Ash200

  • Gość
Manometr
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Maja 2004, 16:32:25 »
Cytat: "Przemekm"
że ja mam coś nie tak. Dzieje się tak w kiblu.


To jest ze środkowym wskaźnikiem, czy dwoma tylnimi? Na stojąco, czy na siedzą....


dobra... napisz dokładniej co ;)

Offline Przemekm

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Manometr
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Maja 2004, 07:04:22 »
Tak jak napisał Loui. Włączam misje z kiblem. Uruchamiam kibla, włączma sprężarkę. Ciśnienie w zbiorniku głównym zaczyna rosnąć. OK. Odluźniam hamulce, ciśnienie w przewodzie głównym rośnie a cylindzre hamulcowym spada. OK.
Ale co to? Ciśnienie w zbiorniku głównym też rośnie. Wyłączam sprężarkę. Zaciągam hamulec (8 num). Ciśnienie w przewodzie spada w cylindrze rośnie. OK. Znowu odluźniam. W cylindrze spada, w przewodzie rośnie i w zbiorniku rośnie(!). Jak dam nagłe (0num) to wiadomo w cylindrze rośnie w przewodzie spada tak jak zwykle a w zbiorniku w zrasta do max wielkości (wskazówka wyjeżdża poza skalę).

Chyba teraz wiadomo o co chodzi. Tylko w kiblu tak jest. W innych lokach jest normalnie.

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 6
Manometr
« Odpowiedź #8 dnia: 06 Maja 2004, 09:12:29 »
Cytat: "Przemekm"
Chyba teraz wiadomo o co chodzi. Tylko w kiblu tak jest. W innych lokach jest normalnie.
Nie do końca... Jak w EU07 (zaraz po starcie, sprężarka wyłączona) da sie np. nagłe - wszystko ok, ale da się popełnienie to w cyl.ham. spada, PG rośnie... i w ZG też rośnie! Do pewnej wartości co prawda tylko, ale wzrasta. Analogicznie, gdy jest większe (po napełnieniu) to nie spadnie ponizej tej wartości (niewiele poniżej kreski - praktycznie można by jechać na tym).