Autor Wątek:  POMOCY - KONWERTOWANIE  (Przeczytany 7806 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline saper_unreal

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
    • http://www.adiwarez.tk
  • Otrzymane polubienia: 0
POMOCY - KONWERTOWANIE
« dnia: 17 Kwietnia 2004, 06:07:12 »
otoz robilem kiedys do gta 3\VC samochody low-poly (max 2000 poly) i etraz nie weim, jak moglbym je przekonwertowac, by dzialaly w maSzynie...jesli ktos mialby jakis tutorial czy cos, chetnie dodam cos od siebie :)

artekos

  • Gość
POMOCY - KONWERTOWANIE
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Kwietnia 2004, 08:39:27 »
przeczytaj se tutoriala na stronie o tworzeniu pociagow, a moze cie oswieci, auta z VC maja chyba za duzo poly i zamiast czego one mialy by byc??chyba nei zamiast pociagow...

Offline saper_unreal

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
    • http://www.adiwarez.tk
  • Otrzymane polubienia: 0
POMOCY - KONWERTOWANIE
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Kwietnia 2004, 08:59:29 »
na wagonach z pociagami...ale dobra, niewazne.

Teraz, skoro artekos zglosil za moja namowa chec zrobienia jakiegos loka badz wagonow do amszyny, porzeba mu szkicow, szkicow kabin, etc. Arti ladnie wszystko posklada, dzieki czemu bedziemy mogli cieszyc sie jescze bardziej rozbudowana amszyna :)

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
POMOCY - KONWERTOWANIE
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Kwietnia 2004, 15:24:03 »
Porób samochody, ale 200-300 poly to max. Najlepiej zeby miały ze 100 bez kół. Nie musza miec idealntch kształtów.
Reaktywacja ?

Offline Kakish

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
POMOCY - KONWERTOWANIE
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Kwietnia 2004, 23:05:27 »
Cytat: "Pit"
Porób samochody, ale 200-300 poly to max. Najlepiej zeby miały ze 100 bez kół. Nie musza miec idealntch kształtów.


Buu, a fabia ma 700 i nadal nie ma idealnych ksztaltow, sa wozy ktore sie latwiej formuja a sa takie co sie formuja gorzej i trzeba wiecej polysow na nie "powydawac".

Jakby co to porobilem dzisiaj fotki z 10 roznym modelom i moge poudostepniac (kilka z nich to maxi kanciaki)

artekos

  • Gość
POMOCY - KONWERTOWANIE
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Kwietnia 2004, 23:34:53 »
chetnie zobacze co zrobiles
ma ktos jakies kurs odnosnie texturowania w maxie 5??

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
POMOCY - KONWERTOWANIE
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Kwietnia 2004, 06:28:52 »

  • Gość
POMOCY - KONWERTOWANIE
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Kwietnia 2004, 15:22:06 »
dlamnie ilość polygonów to nie problem
jak już skonwertujesz pliki do 3ds, to wystarczy ściągnąć jaiś tam skrypt ( dokładnie nie wiem, od paru dni mam 3ds maxa i dopiero uczę się czegoś w nim zrobić)