node -1 0 EP07-183 dynamic PKP4E 4E-ep-zez-183.tga 4E-ep-zez 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 EP07-211 dynamic PKP4E 4E-ep-zez-211.tga 4E-ep-zez 0.0 connected 3 0 enddynamic
Wpisy miałem już wcześniej ok.
Wyłącz i włącz ponownie siódemkę.
Za radą youby'a postanowiłem jeszcze raz to włączyć i sprawdzić
...heh, i kurde czas przejazdu jednej i w ukrotnieniu "zrobił się" taki sam
Ja tamtą siódemkę drugą najpierw odpiąłem i przyczepił ponownie, tyle że wychodzi na to że bez sterowania ukrotnionego.
Postanowiłem sprawdzić jeszcze raz to odpinanie i ponowne zapięcie razem ze sterowaniem ukrotnionym i kurde działa (nie można jednak przejść już po ponownym zapięciu z jednego do drugiego loka).
Podpiąłem też po wcześniejszym odłączeniu drugą siódeme, ale tylko z hakiem i przewodem głównym. No i teraz czas wyszedł 32 sek.
No i teraz sam zdurniałem, bo byłem pewien, że podłączyłem sterowanie ukrotnione podczas zapinania...
Wychodzi na to, ze aby narobiłem niepotrzebnego zamieszania... sorki :/
Przynajmniej trochę wzorów z fizy tu wleciało :P
« Dodano: [time]sob, 8 sie 2009, 23:30:12[/time] »
bo termometr jest idealny (jak wspomniałeś)
. No tak trochę przegiołem z tym idealnym, bo tak naprawdę nie ma idealnego termometru, więc chodziło mi oto że nigdy nie da się idealnie zmierzyć żadnej wartości bez +- jakiegoś % uchybu...
« Dodano: [time]sob, 8 sie 2009, 23:48:41[/time] »
Natomiast, jeżeli twierdzisz że ET41:
Cytuj
To jest inny model pojazdu u nas w maszynie, więc nie warto porównywać go z tym modelem 4E.
to gratuluję znajomości taboru trakcyjnego..
No tak, to jest inny model, oparty na innej fizyce w plikach chk i mmd. Jak widzisz napisałem "
u nas w maszynie
[/b]"- miąłem na myśli modele stworzone do symulatora, a nie to co jest w rzeczywistości. To tak samo jak bym wstawił starą et22 ze starego folderu oraz najnowszy byk z folderu 201E i raczej zobaczył bym różnice między tymi dwoma bykami.
A jak się już tak czepiasz to ET41 to raczej dwie 303E, niż 4E :]