Autor Wątek:  Niebo-dziwny problem  (Przeczytany 2167 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Niebo-dziwny problem
« dnia: 03 Sierpnia 2009, 11:17:24 »
Witam po weekendzie :)
Mam problem z niebem na Lini61 w misji z pośpiesznym Mała Panew.
Kiedyś zmieniłem standardowe niebo, które było w tej misji na bodajże jakieś "blueclouded".
Ostatnio chciałem zmienić sobie na "cgskj_cirrus003" więc dałem wpis w scn:

//$n Linia61, Kielce - Fosowskie
//$d Linia pasazersko-towarowa.
//$d Glowne stacje: Cz. Stradom,Herby Stare, Herby Nowe, Lubliniec.
//$d Predkosci rozkladowe: IC/EX/posp. 120, osobowe [ezt] 100, towarowe 80.
//$d Po zaladowaniu scenerii prosze nacisnac SHIFT+1.


sky cgskj_cirrus003.t3d endsky
atmo 0 0 0 1000 3000 0.502 0.502 0.502 endatmo
light 1000 500 1000 0.22 0.22 0.22 0.765 0.765 0.765 0.502 0.502 0.502 endlight

node -1 0 CS_zwr35 track switch 34.0 1.435 0.24 15.0 20 2 flat vis
 Rail_screw_used1 4 Rail_screw_used1 0.2 2.75 2.5
-20581.3 -9.15584 152.978  0.1  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-20547.9 -9.15584 159.574  -0.1  //point 2
0
-20581.3 -9.15584 152.978  0  //point 1
11.1191 0.0 2.19923  //control vector 1
-11.2969 0.0 -0.927597  //control vector 2
-20547.6 -9.15584 157.672  0  //point 2
300.0
endtrack
// additional:
include;ZwrL34R300eea5.inc;CS_zwr35;-20581.3;-9.35584;152.978;78.8123;zwrot34R300pods-new.tex;end

node -1 0 CS_zwr36 track switch 34.0 1.435 0.24 15.0 20 2 flat vis
 Rail_screw_used1 4 Rail_screw_used1 0.2 2.75 2.5
-20497.8 -9.15584 163.731  0.1  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-20531.2 -9.15584 157.134  -0.1  //point 2
................

W starterze @Ra, wyświetla mi się to niebo z pliku scn, w logu ładuje się to niebo:
..........
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\201e-615.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\201e-674.tga
OK
cgskj_cirrus003.t3d
init
Loading - text model: models\cgskj_cirrus003.t3d
Loading - texture: textures\sky\sky_cirrus003.bmp
OK
Ground init OK
Player train init: ep07-187
Loading - text model: dynamic\pkp\4e\4e_1]kabina_a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]blacha_zielona.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]podloga.bmp
..........

ale gdy sceneria się uruchamia, to pozostaje to stare niebo, które miałem wcześniej. Co jest nie tak ??

Offline buczo

  • Wiadomości: 311
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Niebo-dziwny problem
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Sierpnia 2009, 11:19:34 »
A zaznaczyłeś w starterze opcję "ZAWSZE ZMIENIAJ" ?
Gdy zbudzi nas dźwięk potłuczonego szkła....

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Niebo-dziwny problem
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Sierpnia 2009, 11:20:29 »
W starterze w zakładce ustawienia w sekcji atmo z rozwijanej listy obok ustawiania tła nieba wybierz <nigdy nie zmieniaj>.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Niebo - dziwny problem
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Sierpnia 2009, 11:39:27 »
Takie cuda dzieją się gdy wybiorę "Zawsze zmieniaj " (załącznik)
Gdy wybiorę nigdy nie zmieniaj jest tak jak było wcześniej. Czyli wczytuje się to stare niebo.


   « Dodano: [time]pon, 3 sie 2009, 11:55:46[/time] »
Uff. Problem rozwiązany._Pokombinowałem coś z ustawianiami w starterze i działa. Wątek do zamknięcia.

Zamykam.
ZiomalCl
« Ostatnia zmiana: 03 Sierpnia 2009, 12:02:55 wysłana przez ZiomalCl »