Autor Wątek:  Poważne zmiany w fizyce lokomotywy  (Przeczytany 2664 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline HornExpert371

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 97
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Poważne zmiany w fizyce lokomotywy
« dnia: 22 Lipca 2009, 11:35:43 »
Witam.

Od pewnego czasu zajmuje się przerabianiem lokomotywy SU45 Mkaczego. Jest to "realizacja" moich marzeń: własny tabor na polskich torach. Zmieniłem już malowanie zewnętrzne, kabinę, wszelkie możliwe dźwięki i oznaczenie na SP48. Ale wg mnie to jest ciut za mało, jeszcze za bardzo to przypomina SU45. Chciałbym dodać kilka pozycji nastawnika tylko nie wiem jak to zrobić. Męczyłem się 2 dni z plikiem .chk i żadnych efektów nie uzyskałem.

Proszę o pomoc... pozdrawiam :)

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Poważne zmiany w fizyce lokomotywy
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Lipca 2009, 19:57:46 »
Zmieniłem [...] oznaczenie na SP48.

Nie ma jak to dążenie do pełnego realizmu...a wszystko pod szumnym określeniem "symulator".

Offline HornExpert371

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 97
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Poważne zmiany w fizyce lokomotywy
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Lipca 2009, 20:21:32 »
Nie ma jak to dążenie do pełnego realizmu...a wszystko pod szumnym określeniem "symulator".

Nie ma to jak odpowiedź na moje pytanie...

Lokomotywy wypuszczać nie będę, robię ją DLA SIEBIE i wszelki "pełny realizm symulatora" mało mnie interesuje... Zadałem pytanie i oczekuje na nie odpowiedzi, a nie złośliwych uwag dotyczących mojego pomysłu.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Poważne zmiany w fizyce lokomotywy
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Lipca 2009, 20:42:59 »
DLA SIEBIE

Nie musisz krzyczeć.

Cytuj
wszelki "pełny realizm symulatora" mało mnie interesuje...

Może czas pomyśleć nad zmianą..... (tutaj dopisz co uważasz za właściwe)

Cytuj
Zadałem pytanie i oczekuje na nie odpowiedzi, a nie złośliwych uwag dotyczących mojego pomysłu.

Wyraziłem swoje zdanie, do którego mam pełne prawo i oczekuję, że to uszanujesz. Co do złośliwości...Ty to napisałeś.

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Poważne zmiany w fizyce lokomotywy
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Lipca 2009, 21:45:41 »
Przepraszam, że przeszkadzam ale apeluje o spokój.
Pozdrawiam

Offline HornExpert371

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 97
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Poważne zmiany w fizyce lokomotywy
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Lipca 2009, 21:47:25 »
Może czas pomyśleć nad zmianą..... (tutaj dopisz co uważasz za właściwe)

...forum, bo coś czuje, że zaraz znajdzie się kilku ludzi co zaczną krytykować mój pomysł (w najgorszym przypadku ktoś zmiesza mnie z błotem) i nigdy nie dostanę odpowiedzi na ważne (dla mnie) pytanie.


Wyraziłem swoje zdanie, do którego mam pełne prawo i oczekuję, że to uszanujesz.

Swoje zdanie każdy może mieć, ale ja o nie nie prosiłem ;)

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Poważne zmiany w fizyce lokomotywy
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Lipca 2009, 06:42:33 »
Linia Cntrl. parametr MCPN=(liczba pozycji). a potem wpisujesz w WWList Size=(liczba pozycji)
a w tabeli parametry tej pozycji kolejno od lewej obroty, moc[kW], max napięcie, max prąd.
To wszystko dotyczy lokomotyw z przekładnia elektryczną z dizelpaka.

Offline HornExpert371

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 97
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Poważne zmiany w fizyce lokomotywy
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Lipca 2009, 07:48:11 »
@MichałŁ: dziękuję bardzo :) temat do zamknięcia