Autor Wątek:  Nasze taśmy ze służb.  (Przeczytany 302171 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline ET21-622

  • Wiadomości: 287
  • Dźwiękowiec
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #90 dnia: 12 Kwietnia 2010, 16:04:13 »
Pojazd: EN57-112
Długość składu: ok. 65 m.
Sceneria: Bałtyk
Służba: Bałtyk plaża - Alakowice

Offline JUVENTU$

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 24
  • To wycie wentylatorów to życie!!! 700A forever...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #91 dnia: 20 Kwietnia 2010, 19:00:32 »
Sceneria: Tarniowo
Pojazd: ET22-1147
Długość składu: 18 eaosów załadowanych węglem, 271,96 m z lokomotywą
Służba: Pociąg towarowy do elektrowni
« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2010, 19:13:56 wysłana przez JUVENTU$ »

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #92 dnia: 20 Kwietnia 2010, 20:23:57 »
Nie wiem jak to wygląda w realu. Ale jak ja bym był twoim przełożonym to po takim opisie tasmy to od razu bym cię skierował na kontrolny egzamin

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #93 dnia: 20 Kwietnia 2010, 20:39:11 »
@JUVENTU$, zapomniałeś o kontrolnym? To po co wstawiasz taśmę? Nie ma ona racji bytu w tym temacie.
Jaki jest sens wstawiania taśm, które nie są w ogóle opisane, są bzdurnie opisane, albo widać na nich totalną amatorszczyznę jazdy? Skoro już wystawiacie taśmy do tego wątku to postarajcie się, i nie róbcie tego na "odwal się". Ostatnio zauważyłem na YT jak niektórzy robią "super hiper filmiki z jazdy" i prowadzą pociąg cały czas na popełnianiu… Jak zwróciłem kiedyś takiemu delikwentowi uwagę to usunął mój komentarz i wysłał PW że to nie moja sprawa jak jeździ. Miewam ostatnio wrażenie, że nie mamy w Polsce miłośników kolei a samych instruktorów, którzy wszystko wiedzą lepiej a co najciekawsze każdy robi po swojemu i tylko tak jest dobrze. Podobanie jak z szydzeniem i podważaniem wiedzy maszynistów tylko i wyłącznie z tego powodu, że 9 na 10 nie wie co to jest W16, W31, W28,… Albo coś robi się w miarę porządnie albo w ogóle. Jak czegoś nie wiecie to pytajcie na forum a nie chwalicie się tymi pseudo taśmami jakby było czym (oczywiście nie wszystkich to tyczy).
« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2010, 20:47:06 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline JUVENTU$

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 24
  • To wycie wentylatorów to życie!!! 700A forever...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #94 dnia: 20 Kwietnia 2010, 21:03:16 »
W takim razie proszę o wydzielenie.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #95 dnia: 20 Kwietnia 2010, 21:38:53 »
Ej, ej,  ej, nie bądźcie tacy mądrzy.
1)MaSzyna nie jest tylko dla hiper-super znawców
2)Wszystko można przekazać, ale wg mnie nie w taki sposób. Trochę łagodności przydałoby się.
3)Wg mnie taśma ma rację bytu, można przez nią zwrócić uwagę co jest ewidentnie niazgodne ze sztuką.
4)O kolejarzach tam co się niby nie znają, to już offtop.
« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2010, 21:56:17 wysłana przez ZiomalCl »

Offline Krzystek60

  • Wiadomości: 248
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #96 dnia: 23 Kwietnia 2010, 14:31:02 »
Pojazd: ET22-1059
Długość składu: 14 pustych eaos-ów
Sceneria: Linia 61
Służba: Towarowy Częstochowa-Lubliniec

uwagi:
Jazda z Częstochowa Gnaszyn - Blachownia jazda po torze niewłaściwym (nr.2)
Lisowo, zjazd na bok, odczepienie i jazda po defekta


   « Dodano: 28 Kwietnia 2010, 12:28:03 »
Pociąg IC prowadzony od: Lubliniec,  do: Częstochowa Stradom
Lokomotywa: EU07-150 + 8 wagonów
Sceneria: Linia 61

Uwagi:
Przed Cz. Stradom zadziałał radiostop.
Na taśmie jest błąd: Zamiast Przed jest Przez.
« Ostatnia zmiana: 28 Kwietnia 2010, 12:29:43 wysłana przez Krzystek60 »
Nie ważne jaki popełnisz błąd... Ważne jest to żeby nie powtórzyć go jeszcze raz.

Offline MArt

  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #97 dnia: 01 Maja 2010, 18:22:29 »
Pojazd: 3xEN57 taśma z EN57-001ra
Masa Hamująca :420t
Sceneria:Linia 61
Służba :Osobowy 2 Lubliniec - Częstochowa Stradom
uwagi : Liswarta podg. zadziałanie radiostopu

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #98 dnia: 01 Maja 2010, 18:28:34 »
Skoro miałeś tylko jedną jednostkę z Knorrem a resztę z Oerlikonem (bo wg Ciebie są 3), to mam nadzieję, że jechałeś na hamulcu pneumatycznym?

Offline Dominik333

  • Wiadomości: 212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #99 dnia: 01 Maja 2010, 18:44:10 »
Przecież nie musiał.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #100 dnia: 01 Maja 2010, 19:09:30 »
EP Knorra i EP Oerlikona nie współpracują ze sobą za dobrze, i wskazana jest jazda na pneumatyku. No chyba, że pomyliłem się, i takie coś jest stosowane przy jeździe "starej" jednostki i Spota.

Offline tomekilawa

  • Wiadomości: 258
  • na służbie...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #101 dnia: 01 Maja 2010, 19:13:08 »
No chyba, że pomyliłem się, i takie coś jest stosowane przy jeździe "starej" jednostki i Spota.
EN57 (SPOT) ma inny rozrząd i drzwi nie otwierają się tak jak powinny jeśli jest połączenie : EN57 (SPOT) + EN57 ("zwykły") i na odwrót. Więc i hamulce nie będą współpracować. "Klawiature" sterującą ma na innej wysokości, itp.

Offline Dominik333

  • Wiadomości: 212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #102 dnia: 01 Maja 2010, 21:22:38 »
Z tego co mówił mi starszy to bez różnicy jakim hamulcem się hamuje (oczywiście chodzi o "starą" EN57)

Offline MArt

  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #103 dnia: 02 Maja 2010, 00:12:23 »
Wydaje mi się, iż kwestia jakiego hamulca trzeba używać w danym zestawieniu Knorr/Oerlikon/Oerlikon wychodzi podczas próby hamulca. No i po hamowaniu kontrolnym. Skład hamował, więc jechałem na e-p.
p.s. Jeżeli wszystko jest spięte jak należy i hamulec działa to czemu miałbym jechać na pneumatycznym?

Offline siodemkanaoporach

  • Wiadomości: 295
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #104 dnia: 02 Maja 2010, 08:07:51 »
p.s. Jeżeli wszystko jest spięte jak należy i hamulec działa to czemu miałbym jechać na pneumatycznym?
To już jest niedopracowanie symulatora. Tak, jak napisał @tomekilawa, po podłączeniu dwóch różnych jednostek mogą się różne kwiatki dziać. W MaSzynie nie jest to dopracowane, a na razie są inne priorytety.
quidquid Latine dictum sit, altum videtur

Offline Dominik333

  • Wiadomości: 212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #105 dnia: 02 Maja 2010, 08:23:27 »
Mogą ale nie muszą, niemniej jednak wydaje mi się, że mogło by się tak dziać przy podłączeniu EZT'a  z Knorrem do Spota, przypominam sobie jak raz jechałem i była jednostka z Knorrem oraz ta z Oerlikonem. I z go co pamiętam (a pamięć mam dobrą) maszynista hamował Ep.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #106 dnia: 02 Maja 2010, 09:17:51 »
O ile nie zobaczę schematów elektrycznych, to nie będę pewien, natomiast: nie ma technicznych przeciwskazań, aby jednostki z knorrem i oerlikonem współpracowały przy hamowaniu ep. W obu wypadkach sterowanie ciśnieniem odbywa się na drodze czasowej (im dłużej na pozycji, tym bardziej ciśnienie).
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline MArt

  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #107 dnia: 02 Maja 2010, 12:49:24 »
Popytałem się ojca i jego kolegów, otóż była kiedyś w SKM-ie  jednostka EN57-706. Ta jednostka mała jeden wagon z Knorrem, a resztę na Oerlikonie. Co ciekawsze hamowała normalnie e-p. Więc Ja nie widzę przeszkód do hamowania hamulcem e-p przy kombinacji Knorr/Oerlikon.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #108 dnia: 09 Maja 2010, 16:13:21 »
Pojazd: ED72-014
Długość: 85,2m
Sceneria: Drawinowo
Służba: InterRegio Włodowice - Drawinowo
Uwagi: Zaraz po przyspieszeniu do 60 km/h hamowanie kontrolne do 30km/h. Zwolnienie biegu pociągu do 20km/h spowodowane sygnalizacją wadliwych urządzeń na przejeździe.

Taśma nr2.
Pojazd: ET22-R002
Długość:
a)290,86m
b)378,07m
c)215,24m
Sceneria: Linia 053
Służba: brutto/brutto/pospieszny
Uwagi: Poślizg przy wyjeździe z Psiego Pola.
« Ostatnia zmiana: 13 Maja 2010, 17:30:11 wysłana przez LHS_ST40S »
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline Pendolino

  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #109 dnia: 22 Maja 2010, 09:45:31 »
Pojazd: EN57-001+EN57-837
Długość: 130m
Sceneria: Linia 546
Służba: Linia 546_EN57
Uwagi: Hamowanie kontrolne z 40km/h do 20km/h.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #110 dnia: 22 Maja 2010, 12:12:34 »
Pojazd: SU45-210
Skład: SU45-210+120A+120A+120A
Sceneria: Bałtyk
Służba: Pociąg osobowy relacji Bałtyk Plaża - Alakowice
Uwagi: Hamowanie kontrolne z 40 km/h do 20 km/h
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Pendolino

  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #111 dnia: 22 Maja 2010, 15:09:11 »
Pojazd: EU07-148
Skład: EU07-148+120A+120A+120A
Sceneria: Bałtyk
Służba: REGIO Bałtyk Plaża - Alakowice
Uwagi: Hamowanie kontrolne z 40km/h do 20 km/h.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #112 dnia: 28 Maja 2010, 21:53:11 »
ezt EN57-1012
scn: Krzyżowa 2 
ilość wagonów: 1 zespół - 64,77[m]
opis służby: Pociąg osobowy z Markowa Dolnego do Krzyżowej.

Edit: muszę zaznaczyć, że była to jazda testowa dla mojego prototypu "nastawnika do kompa", którą zdał ma 5+ ;) Podziękowania dla Mechatronika za konsultacje.

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #113 dnia: 29 Maja 2010, 21:35:33 »
Lokomotywa: EU07-150
scn: Linia 053 (brutto_posp.scm)
obciążenie: 400t, 12 wagonów, ok. 300m
opis służby: EKPEi 3501/0 Dębica - Wiliś (przez Dębicę Towarową), luzak LPEi 33603/2 Wiliś - Sandomierz SdA
Uwagi: jazda na rozkaz pisemny O.

Offline puma2091

  • Wiadomości: 463
  • ...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #114 dnia: 04 Czerwca 2010, 19:33:16 »
Sceneria: L61 osobowy 3
Skład: EN57-1051 + EN57-1146 (ok 150m)
Opis: HN-Lubliniec poc.S-216,--> Zmiana kabiny --> Lubliniec - Częstochowa Stradom poc.35601
Uwagi: W Kochanowicach była usterka pantografów, Powód: nieznany, Rozwiązanie: Do końca służby jazda na przednich patykach.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #115 dnia: 05 Czerwca 2010, 14:35:13 »
Sceneria: Moczniki
Skład:    1. ET21-98 + 11 EAOS'ów + 8 GAGS'ów
            2. ET21-98 +  20 GAGS'ów
Opis: Brutto do Stolców Dużych (skład 1), później brutto do Moczników (skład 2).
Uwagi: Nabywanie praktyki w obsłudze hamulca typu Knorr - prowadzenie długich składów towarowych.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #116 dnia: 24 Czerwca 2010, 23:16:50 »
Sceneria: Linia 053
Skład: ET22-203 +    1. 2 EAOS'y + 23 ZAES'y
                             2. 2 EAOS'y + 27 ZAES'ów
                             3. 8-wagonowy pośpiech
Opis: Brutto z Dębicy do Rafinerii (skład 1), później z Rafinerii do Sandomierza (skład 2), następnie pośpiech Sandomierz - Dębica (skład 3).
Uwagi: Ciężki skład w Rafinerii - jazda "od słupa do słupa".


PS.
Jeszcze tylko czekam na ET41, to wtedy się dopiero zacznie:)

Offline stroggowy_zabijaka

  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #117 dnia: 28 Czerwca 2010, 15:11:13 »
Sceneria: Krzyżowa
Skład: EP09-047+Z1+Z1+Z1+Z1+Z1+Z1+Z1+Z1
Opis: Przejazd ekspresem z Krzyżowej do Chełminowa przez Markowo Grn. i Drawowo Gł., postój tylko w Drawowie Gł.

Edit: stary wykres był bez analizatora. Teraz jest z analizatorem.
« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2010, 15:06:18 wysłana przez stroggowy_zabijaka »

Offline siodemkanaoporach

  • Wiadomości: 295
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #118 dnia: 01 Lipca 2010, 08:50:44 »
Lokomotywa: EU07-217
scn: Krzyzowa2
ilość wagonów: 3x Bh
opis służby: Jazda z Markowa Dolnego do Krzyżowej. Z powodu braku jednostek, pociąg został złożony z EU07-217 i trzech bonanz. Z powodu eventów, służba zakończyła się przed semaforem wjazdowym na stację Krzyżowa.
quidquid Latine dictum sit, altum videtur

Offline Pendolino

  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nasze taśmy ze służb.
« Odpowiedź #119 dnia: 01 Lipca 2010, 19:21:21 »
Pojazd: EN57-1012+EN57-1051
Sceneria: Bałtyk
Służba: REGIO Bałtyk Plaża - Alakowice
Uwagi: Hamowanie kontrolne z 40km/h do 10 km/h.