⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Hyde Park
»
Bocznica
»
Wydzielone z: Tworzenie tekstury nieba
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Wydzielone z: Tworzenie tekstury nieba (Przeczytany 1416 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
uetam
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 2641
Otrzymane polubienia: 6
Wydzielone z: Tworzenie tekstury nieba
«
dnia:
30 Czerwca 2009, 21:54:40 »
@Quork QTar:
Zostaw tego Loksima i przerzuc sie na MaSzyne ;)
Wydzielam.
ZiomalCl
«
Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2009, 15:30:46 wysłana przez ZiomalCl
»
Zapisane
http://isdr.pl
Quork QTar
Wiadomości: 201
Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone z: Tworzenie tekstury nieba
«
Odpowiedź #1 dnia:
30 Czerwca 2009, 23:25:12 »
Jak MaSzyna bedzie Plug&Play jak LS3D to moze sie skusze, na razie nie ;-D
Poza tym, w LokSim3D mamy dwoch czy trzech "przewoznikow", m.in. "REGIO Echtermünde AG", gdzie ja tez "pracuje". Dla REAG tez buduje trase, z ktorej tu kiedys screeny byly. Tu tego nie ma, a szkoda.
REAG:
http://www.regio-echtermuende.de/start.php
Zapisane
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Hyde Park
»
Bocznica
»
Wydzielone z: Tworzenie tekstury nieba