Autor Wątek:  Wydzielone z: Tworzenie tekstury nieba  (Przeczytany 1345 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Wydzielone z: Tworzenie tekstury nieba
« dnia: 30 Czerwca 2009, 21:54:40 »
@Quork QTar:
Zostaw tego Loksima i przerzuc sie na MaSzyne ;)

Wydzielam.
ZiomalCl
« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2009, 15:30:46 wysłana przez ZiomalCl »

Offline Quork QTar

  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone z: Tworzenie tekstury nieba
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Czerwca 2009, 23:25:12 »
Jak MaSzyna bedzie Plug&Play jak LS3D to moze sie skusze, na razie nie ;-D

Poza tym, w LokSim3D mamy dwoch czy trzech "przewoznikow", m.in. "REGIO Echtermünde AG", gdzie ja tez "pracuje". Dla REAG tez buduje trase, z ktorej tu kiedys screeny byly. Tu tego nie ma, a szkoda.

REAG: http://www.regio-echtermuende.de/start.php
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda