Autor Wątek:  4E-n.rar  (Przeczytany 17193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #30 dnia: 06 Sierpnia 2009, 22:20:18 »
To jak juz jestesmy przy swiatlach to mozna by dodac do wszystkich zapalonych swiatel i koncowek obiekty typu FreeSpotLight, poprawi to widocznosc swiatel w nocy.
« Ostatnia zmiana: 07 Sierpnia 2009, 16:26:09 wysłana przez REWIZOR »
Pozdrawiam, Karol

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #31 dnia: 07 Sierpnia 2009, 20:16:00 »
Poprawka nr 2

http://eu07.pl/userfiles/1777/bugs-4e-zez-upd_2.zip

Poprawione świecenie i selfilium. Spotlight'ów nie dodałem.

Czas testów, do godziny 22.
Pozdrawiam, Sławek

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #32 dnia: 07 Sierpnia 2009, 20:24:14 »
Wygląda, że już jest wszystko dobrze. Z mojej strony nie ma uwag:) Tylko daj tu jeszcze przed wydaniem całą paczkę, żeby sprawdzić, czy nie ma braków.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #33 dnia: 07 Sierpnia 2009, 20:41:25 »
(...)Tylko daj tu jeszcze przed wydaniem całą paczkę, żeby sprawdzić, czy nie ma braków.
Prosz :)

http://eu07.pl/userfiles/1777/4E-zez.zip
Pozdrawiam, Sławek

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2971
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 331
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #34 dnia: 07 Sierpnia 2009, 21:01:08 »
Ja chciałem zwrócić uwagę na lampki w kabinie. Na filmiku widać, że one są po prostu niewidoczne (tak jak by nie świeciły), jak by selfilium było na false a nie true (mam na myśli lampki od ogrzewania, rozruchu itd).  Przecież w nocy, powinny walić światłem po oczach.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #35 dnia: 07 Sierpnia 2009, 21:04:08 »
Moze sie czepiam, ale w modelu sa dziury (nie jest to wina tekstury bo sprawdzalem na EU06-01). W zalaczniku screen. Zapalone swiatla chyba troszke zbyt kanciaste, no i trabki nie sa symetrycznie oddalone od gornego reflektora. Nazwy plikow dzwiekowych wejscie_na_bezoporow.wav i wescie_na_drugi_uklad.wav poprzedzilbym 07].
« Ostatnia zmiana: 07 Sierpnia 2009, 21:37:21 wysłana przez libertyn89 »
Pozdrawiam, Karol

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #36 dnia: 07 Sierpnia 2009, 21:07:01 »
Na filmiku widać,

To testujemy filmik? A to sorry, zaraz obejrzę.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #37 dnia: 07 Sierpnia 2009, 21:34:21 »
Cytuj
wescie_na_drugi_uklad.wav
Czy to jest poprawna nazwa?
Cytuj
kjurw: curve.wav 100
Taki szczegół w mmd.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline lukasz92

  • Wiadomości: 231
  • Nowy Sącz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #38 dnia: 07 Sierpnia 2009, 21:36:43 »
Wpis w info.txt jest błędny: zamiast 4E-ep-zez mamy 4E-ep-n.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #39 dnia: 07 Sierpnia 2009, 21:39:37 »
To jest błędna nazwa plików lokomotywy, wpis w info jest ok.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #40 dnia: 07 Sierpnia 2009, 21:43:08 »
W finalnej wersji bedzie -zez

No chyba, ze sie cos zmienilo.
Pozdrawiam, Karol

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #41 dnia: 07 Sierpnia 2009, 21:47:46 »
No to coś mi umknęło;] Z tym dźwiękiem wescie_na_drugi_uklad.wav to też nie jest błąd. Teraz widzę, że jest on przypisany do exe i nawet w starej paczce tak się nazywa.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #42 dnia: 07 Sierpnia 2009, 22:11:41 »
Poprawka modelu:
http://eu07.pl/userfiles/1777/priv-4e-zez-upd3.zip

Poprawione trąbki i dziura na czole.
Dziur na boku pudla nie da się lepiej "zakleić" wynika to z układu polygonów boku. Lamp bardziej zaokrąglonych nie ma sensu robić. Przynajmniej na razie.

Jeśli z modelem wszystko będzie ok, to wrzucam paczkę do publikacji.
Pozdrawiam, Sławek

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #43 dnia: 07 Sierpnia 2009, 22:34:57 »
Wiekszych bledow nie stwierdzilem. Mysle, ze nie czas teraz na ***.
Pozdrawiam, Karol

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #44 dnia: 07 Sierpnia 2009, 22:42:21 »
Cytuj
wescie_na_drugi_uklad.wav
Czy to jest poprawna nazwa?
Tak, nazwa jest poprawna.

Nazwy plikow dzwiekowych wejscie_na_bezoporow.wav i wescie_na_drugi_uklad.wav poprzedzilbym 07].
Nazwy tych dzwiekow sa stale ustawione w exe, wiec z poziomu mmd nie da sie indywidualnie dla pojazdu zmienic...
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #45 dnia: 07 Sierpnia 2009, 22:48:31 »
Widzę, że nikt nie zgłasza błędów, więc wysyłam ostateczną paczkę na serwer.

EDIT: Dziękujemy za testy, za czas jakiś, kolejne modele do testowania :)
« Ostatnia zmiana: 07 Sierpnia 2009, 23:37:44 wysłana przez Sakorius »
Pozdrawiam, Sławek