Autor Wątek:  4E-n.rar  (Przeczytany 16491 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
4E-n.rar
« dnia: 23 Czerwca 2009, 22:50:49 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-06-26 22:50.

Plik o rozmiarze 27113857 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/5167/4E-n.rar

Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/5167/4E-n.rar.txt

Cytat: info.txt
Dziekuje za pobranie modelu 4E-n (reflektory halogenowe - "zez") oraz dolaczonej do niego kabiny. Autorem pudla jest Sakorius, natomiast kabiny - hunter.
Paczka ZAWIERA w sobie pierwsza poprawke do pudla zewnetrznego 4E oraz kabiny (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,12103.0.html).

Wpisy do dynamic.dat:

4E-N
EU07
1

4E-EP-N
EP07
1

Wpis pojazdu do scenerii:
node -1 0 EP07-183 dynamic PKP\4E 4E-EP-n-183.tga 4E-EP-n 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Zalecane jest exe z "dizelpaka", ktore mozemy pobrac tutaj:
http://eu07.pl/download/paczki/2811-dizelpack.rar.html

Kabiny huntera nie maja nic wspolnego z tworczoscia Profety!
Podziekowania dla betatesterow oraz wszystkich, ktorzy przyczynili sie do wydania tej paczki.

Milych sluzb zycza:
Sakorius, hunter

Wiadomość wygenerowana automatycznie (ale juz zmodyfikowana przeze mnie, HE_HE)
« Ostatnia zmiana: 07 Sierpnia 2009, 23:39:24 wysłana przez hunter »
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Online ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Czerwca 2009, 23:39:17 »
No to mam już pierwsze uwagi:
1) Czegoś mi tu brakło (skren 1) ;]
2) Trzeba troszku poprawić te tekstury pulpitu, bo wystaje co nieco :)
3) Mówiłem, żeby do SPKS wprowadzić komende do lampki od "Patyków podniesionych" oraz od "Pantograf B podniesiony" bo się przyda :)
4) Ja bym jednak te lampy na suficie troszku poprawił, bo tylko nieliczne 07 mają te stare (takie jak w EP02) a mają nowe takie białe, ładne takie :D
Poprawił bym też różnice we wskazaniach amperomierzy, bo na 4E jest ten sam efekt (tak samo "źle" pokazują) co psuje realizm. Dociekliwy user może się o to przyczepić :)
Amen :)
(o i 900-setny post :D)

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Czerwca 2009, 23:44:39 »
Ad1. Wypakuj jeszcze raz.
Ad4. Amperomierze prawidłowo pokazują, nie jechałeś nigdy siódemką?
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Online ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Czerwca 2009, 23:49:46 »
Jechałem jechałem :)
Chodziło mi o PACZKE 4E a nie rzeczywistą serie 4E ;)
Chodzi mi, że różnice we wskazaniach na niektórych amperach są większe lub mniejsze :)

EDIT: Poprawnie wypakowałem a i tak mam biały sprzęg. Druga rzecz to to, że nadmiary udało mi się wywalić dopiero po przekroczeniu (UWAGA!) 750A co jest nie możliwe raczej na tej serii lokomotyw (chyba, że o czymś nie wiem) :)
« Ostatnia zmiana: 23 Czerwca 2009, 23:59:35 wysłana przez ST44-003 »

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Czerwca 2009, 23:58:58 »
Chodzi mi, że różnice na niektórych amperach są większe lub mniejsze :)
I tak ma być.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Czerwca 2009, 23:59:37 »
Przypominam, że amperomierze stosowane na lokomotywach to bardziej 'wskaźniki' niż 'mierniki'. Co za tym idzie ich wskazania mogą się znacznie różnić mimo, że wartość prądu jest identyczna dla obu. Dlatego nie ma co się szczypać ;). Dokładność była chyba rzędu 1,5-2,5 wartości mierzonej lub zakresu pomiarowego ;) (powiem ze 100% pewnością jak ktoś podeśle fotkę z wyraźną symboliką na tarczy amperomierza).
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Czerwca 2009, 11:18:09 »
1) Zauważyłem, że przełącznik światła lewego za nic w świecie nie chce się obrócić na pozycję 0. Inne są w porządku :)
2) Dlaczego nie ma syreny wysokotonowej ?
3) Zaokrąglenie na teksturze nie pokrywa się z modelem (screen).
4) Jakiś dziwny biały pasek na teksturze nastawnika jazdy (screen).
5) Na nowym exe SPKS nie mogę dać kranu hamulca w trakcję podwójną.
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwca 2009, 11:27:25 wysłana przez RooteK »

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Czerwca 2009, 11:34:20 »
1) Zauważyłem, że przełącznik światła lewego za nic w świecie nie chce się obrócić na pozycję 0. Inne są w porządku :)
W drugiej kabinie zgas reflektory.

2) Dlaczego nie ma syreny wysokotonowej ?
Bo masz dwa tony na jednej? Nie wszystkie numery maja dzialajace dwa tony osobno.

3) Zaokrąglenie na teksturze nie pokrywa się z modelem (screen).
Bez przesady z takimi drobnostkami...
4) Jakiś dziwny biały pasek na teksturze nastawnika jazdy (screen).
Chyba naprawde na siodemce byles tylko na dtk. Pasek pokazuje pozycje szeregowa

5) Na nowym exe SPKS nie mogę dać kranu hamulca w trakcję podwójną.
Czytales readme?

No to mam już pierwsze uwagi:
1) Czegoś mi tu brakło (skren 1) ;]
Duzo sie dowiedzialem.. Log prosze.

Chodzi mi, że różnice we wskazaniach na niektórych amperach są większe lub mniejsze :)

EDIT: Poprawnie wypakowałem a i tak mam biały sprzęg. Druga rzecz to to, że nadmiary udało mi się wywalić dopiero po przekroczeniu (UWAGA!) 750A co jest nie możliwe raczej na tej serii lokomotyw (chyba, że o czymś nie wiem) :)
Kolega tez chyba maszyny zna tylko z DTK. W rzeczywistosci roznica natezenia jest do 50A, nigdy nie plynie na dwoch grupach identyczny prad. Ale ze w maszynie tego nie ma, to trzeba bylo to jakos zrobic (tzw. proteza). Nadmiary kazdy pojazd ma inny - jedne 550A, drugie nawet 800.
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwca 2009, 11:44:19 wysłana przez hunter »
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Czerwca 2009, 11:56:41 »
Ok. Bez nerwów.

Nie wiem już sam czy tak ma być, ale można by usunąć logo IC znad amperomierzy. Mogę się mylić lecz nie każda zezowata siódemka musi należeć do IC.

Online ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Czerwca 2009, 12:01:44 »
@hunter, proszę o to log :D
Poskracałem go o eventy bo było ich tam trochę.
P.S. żadnego failed`a nie wywaliło :|
P.S.2 yyy log to zachwile, bo go ciut skróciło :D
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwca 2009, 12:09:59 wysłana przez ST44-003 »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Czerwca 2009, 12:05:46 »
Cytuj
Nie wiem już sam czy tak ma być, ale można by usunąć logo IC znad amperomierzy. Mogę się mylić lecz nie każda zezowata siódemka musi należeć do IC.

Panowie, bez przesady. Równie dobrze mogę powiedzieć, że nie każda zezowata siódemka musi należeć do Cargo/PR.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #11 dnia: 24 Czerwca 2009, 13:37:18 »
Witam. Jeśli chodzi o model zewnętrzny to zauważyłem jeszcze takie rzeczy:
- dziurawe syreny z odstającymi trójkątami,
- przesuniety element na lusterkach,
- brak selfillum w lampach i koncówkach;) i przesunięte wsporniki zderzaka (te po prawej, po lewej jest dobrze),
- sprzęg mapowany jest z tekstury 4E-116-hist.tga.
W kabinie zauważyłem, że przełącznik hamulca ustawiony jest przy starcie na towarowy, a przełączając go, ustawiamy na osobowy. Powinno być na odwót. Jeszcze trochę możnaby też poprawić kolor pionowego pulpitu, żeby był podobny do pozostałych elementów. Ewentualnie można przyjąć, że był odmalowywany w między czasie, to wtedy nie mam zastrzeżeń do niego:)
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #12 dnia: 24 Czerwca 2009, 13:41:35 »
W kabinie zauważyłem, że przełącznik hamulca ustawiony jest przy starcie na towarowy, a przełączając go, ustawiamy na osobowy. Powinno być na odwót.
Hm ciekawe, u mnie jest wszystko w porzadku zarowno na exe z dizelpaka jak i SPKS.

Jeszcze trochę możnaby też poprawić kolor pionowego pulpitu, żeby był podobny do pozostałych elementów. Ewentualnie można przyjąć, że był odmalowywany w między czasie, to wtedy nie mam zastrzeżeń do niego:)
Ten pulpit jest tak pomalowany ;)
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwca 2009, 13:50:35 wysłana przez hunter »
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #13 dnia: 24 Czerwca 2009, 13:42:59 »
@hunter, proszę o to log :D
Poskracałem go o eventy bo było ich tam trochę.
P.S. żadnego failed`a nie wywaliło :|
P.S.2 yyy log to zachwile, bo go ciut skróciło :D
"Miszczu", wrzuć 4E-zez do katalogu z 4E, to po pierwsze. Po drugie w modelu jest drobny błąd, w postaci odniesienia do innej tekstury niż ta co jest jako replacableskin:

Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e-116-hist.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e-ep-n-183.tga
OK

Ponieważ masz te pliki w osobnych katalogach, a 07-116 jest w katalogu ze zwykłą 4E, to nie dziw się że masz biały sprzęg. Błąd oczywiście zostanie poprawiony w paczce finalnej, natomiast Wy możecie poprawić to sami, zamieniając wszystkie linijki "Map: 4e-116-hist.tga" na "Map: replacableskin"
Pozdrawiam, Sławek

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #14 dnia: 24 Czerwca 2009, 13:52:05 »
Junior popraw jeszcze teksturę którą zaznaczyłem na screenie trochę nie pokrywa się i rzuca się w oczy. Albo jak chcesz:P
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #15 dnia: 24 Czerwca 2009, 13:52:36 »
@Hunter - chodzi mi tylko o położenie tego przełącznika, nie o działanie;] U mnie jest po starcie tak jak na screenie wyżej. Jeszcze mam takie małe pytanie do @Sakoriusa - nie dałoby się już dostosować tego modelu pod budynie?
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #16 dnia: 24 Czerwca 2009, 14:14:28 »
Juz wiem, o co chodzi, dodalem u siebie w chk nastawe pospieszna i wszystko gra. Poprawimy to przed wyjsciem paczki.
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Online ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #17 dnia: 24 Czerwca 2009, 14:48:03 »
Ponieważ masz te pliki w osobnych katalogach,
@Sak, o czym ty do mnie mówisz? Przecież już od początku mam je w tym samym katalogu! Kto Ci takie bzdury naopowiadał, że mam je w dwóch różnych plikach?!

Teraz wiem gdzie tkwi błąd: zmieniłem nazwę text 07-116-hist usuwając hist z nazwy.

Nie myśl że nie wiem, co mam robić i że tego nie umiem! A to że jestem nowym BT, nie znaczy że znam tylu sztuczek co ty.
Poza tym, mogłeś to chyba wcześniej napisać, czyż nie?!
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwca 2009, 15:01:10 wysłana przez ST44-003 »

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #18 dnia: 24 Czerwca 2009, 15:02:16 »
Cytuj
Nie myśl że nie wiem, co mam robić i że tego nie umiem! A to że jestem nowym BT, nie znaczy że znam tylu sztuczek co ty.
Poza tym, mogłeś to chyba wcześniej napisać, czyż nie?!
Skoro znasz wszystkie sztuczki to mogles sam sobie poprawic i sie glupio nie pytac. Po to jestes BT aby rozwiazywac napotkane bledy.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #19 dnia: 24 Czerwca 2009, 15:06:21 »
Dobra, dobra... Skończcie sobie dogryzać i zajmijcie poważnym testowaniem i tworzeniem poprawek.

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #20 dnia: 24 Czerwca 2009, 21:15:56 »
Dwie rzeczy.
Pierwsza - co to za element? Pomimo wszystko jest widoczny (pierwszy załącznik).
Druga - dziura w pudle, gdzieś na łączeniu dwóch elementów tekstury. W 4e oczywiście też jest, więc jest szansa, że było zgłaszane.
Na SPKS (któreś z maja) śmiga ok.

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #21 dnia: 06 Sierpnia 2009, 21:35:44 »
Panowie, w związku z tym:


TESTUJEMY! Jutro wieczorem publikacja, więc działać!

Link do paczki:
http://eu07.pl/userfiles/1777/bugs-4e-zez-update.zip

W paczce jest tylko poprawiony plik t3d, wrzucić do odpowiedniego katalogu.

Testujemy MODEL, a nie tekstury.
Pozdrawiam, Sławek

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #22 dnia: 06 Sierpnia 2009, 21:43:21 »
I zmieniamy nazwę modelu na 4e-n.t3d lub zmieniamy wpisy w .mmd :P

Dziury właściwie nie ma, to coś nad zderzakiem jest, ale olać.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #23 dnia: 06 Sierpnia 2009, 21:43:58 »
W finalnej wersji bedzie -zez
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline lukasz92

  • Wiadomości: 231
  • Nowy Sącz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #24 dnia: 06 Sierpnia 2009, 21:44:15 »
Dalej brak selfilium reflektorów i końcówek.

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #25 dnia: 06 Sierpnia 2009, 21:48:14 »
(...)to coś nad zderzakiem jest, ale olać.
To coś nad zderzakiem, to wina tekstury, a nie modelu.

O selfilium pamiętam, dodam do ostatecznej wersji.
Pozdrawiam, Sławek

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #26 dnia: 06 Sierpnia 2009, 21:54:45 »
Na filmie widać, że światła są białe (255 255 255). Proszę skorygować na żarówkę: 255 178 99 albo  halogen 255 204 69.

Jeśli wyjdzie za ciemne, to kolor można rozjaśnić, dodając do kolorów G i B ułamek różnicy 255-kolor. Np. zwiększenie o 0.3 jasności światła żarowego: 255-178=77, 255-99=156 - aby zwiększyć jasność dodajemy 0.3*77=23, 0.3*156=47, czyli wychodzi 255 201 147.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #27 dnia: 06 Sierpnia 2009, 21:56:45 »
Światła są białe, bo takie są na teksturze.
Pozdrawiam, Sławek

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #28 dnia: 06 Sierpnia 2009, 22:02:45 »
Hm, mnie się wydaje, że to akurat jest kwestia kolorów w modelu. Przynajmniej zmieniłem kolor światła, nie ruszając nic na teksturze (255 178 99)...

¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: 4E-n.rar
« Odpowiedź #29 dnia: 06 Sierpnia 2009, 22:07:53 »
No tak, na teksturze mają być białe, ale wpis w t3d powinien być dla zapalonych swiateł taki, jak mówi Ra. Ten drugi wpis wydaje mi się lepszy. W nocy to będzie ładnie wyglądać.
(: ɯɐıʍɐɹpzod