Autor Wątek:  Modele obiektów przytorowych, budynków itp.  (Przeczytany 26973 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« dnia: 08 Maja 2009, 22:11:52 »
Witam!
Od niedawna modeluję obiekty przytorowe, budynki itp.
W tym wątku będę przedstawiał screeny z nowo wymodelowanych obiektów.
Modele będą wydawane po przejściach testów. Jak narazie to niektóre są w dziale "Test dodatków" reszta czeka aż więcej wymodeluję.
Wykonałem to ze zdjęc: @uetam, @ZiomalCl, @mechatronik. Bóg Wam zapłać...
Niektóre modele wymagają drobnych poprawek...


« Ostatnia zmiana: 09 Maja 2009, 14:21:30 wysłana przez hummel »
...

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Maja 2009, 14:22:15 »
Następny model szafy przejazdowej, zdjęcia oraz wymiary: mechatronik Bóg zapłać ;)



   « Dodano: 11 Maja 2009, 00:23:40 »
Kolejne modele czyli odwodnienie podtorza, Szczecin Port Centralny, dwa znaki. 5, 4, 3 screen w zał. (licz od dołu;]).
Zdjęcia:
-odwodnienia: mechatronik
-SPC uetam
-Znaki: |andy|, Patrykos
Bóg Wam zapłać...


   « Dodano: 15 Maja 2009, 01:17:15 »
Mało zrobiłem, ale czas nie pozwalał na więcej:)
Wskaźnik W11a, zdjęcia mechatronik :) Przed ostatni screen w załączniku. Oczywiście zrobiłem 3 tekstury /, //, /// ;)



   « Dodano: 16 Maja 2009, 16:34:40 »
Wskaźnik W6a. Zdjęcia mechatronik Screen ostatni w załączniku.
« Ostatnia zmiana: 16 Maja 2009, 16:37:56 wysłana przez hummel »
...

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Maja 2009, 16:37:53 »
Możesz dorzucić do screenów podpis z ilością poly? Modele mi się podobają.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Maja 2009, 16:46:34 »
Możesz dorzucić do screenów podpis z ilością poly? Modele mi się podobają.
Po co Ci to? Jeżeli chodzi Ci o FPS'y to nie przesadzajmy... Technika idzie w góre, ludzie kupują lepsze sprzęty... Dużo poly te modele nie mają :)
...

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Maja 2009, 17:00:04 »
No wiesz @hummel...mając takich elementow przytorowych ~10 na stacji, które maja tam powyżej 5 tysięcy poly, w dodatku 3 składy towarowe po 30 weglarek + lokomotywy, to może być lekki zamuł. Taki problem dołączyć opis z ilością poly?
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Maja 2009, 17:02:48 »
Metoda coś za coś...
...

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Maja 2009, 17:18:41 »
Jeśli modele mają być polożerne, to się chyba mija z celem produkcja takich?
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Maja 2009, 17:58:47 »
Jeżeli coś się nie podoba to poprostu nie będziesz ich używał...
Prosta sprawa. Zbędna dyskusja. Symulator trzeba rozwijać a nie cofać się w czasy komuny. Robimy to przecież za "free" ...
...

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Maja 2009, 15:40:47 »
Mimo że scenerie zioną pustką wartość FPS bywa tragiczna nawet na niezłym sprzęcie (wystarczy wstawić trochę więcej torów). Takie drobiazgi powinny mieć nie więcej niż kilkanaście - kilkadziesiąt poly. W zupełności wystarczy, przecież to nie są modele do przyglądania się z pół metra - przy jeździe nie będzie widać żadnej różnicy. Przerabiania engine graficznego na wydajniejszy raczej bym się nie spodziewał.
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Maja 2009, 18:08:32 »
Modele "szału nie mają" i niewiele poly... Nie narzekajmy.
...

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #10 dnia: 17 Maja 2009, 20:42:32 »
@hummel: zglos sie do ziomala. Skrzynki sa w zlej skali.

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #11 dnia: 19 Maja 2009, 22:37:10 »
Dziś pewnie zagości tutaj jeszcze inny model.
Wskaźnik W5.
...

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #12 dnia: 19 Maja 2009, 22:46:43 »
Co do tych wskaźników, to może przygotujesz dwie wersje tekstur - przybrudzoną/podrdzewiałą i nową/czystą. Bardzo by się to przydało, takie detale tworzą klimat trasy i możemy mieć w symku magistrale świeżo po remoncie lub lokalną, zapuszczoną prawie wymarłą linie.
A materiału na tekstury takich wskaźników na pewno nie zabraknie.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #13 dnia: 19 Maja 2009, 22:59:16 »
Dolmio, jakie wskaźniki spotykam na szlaku takie focę :). Powiem tylko tyle, że jeszcze trochę materiału jest :). Z przybrudzonych to mam bardzo ładny We8a ;p. Myślę, że w przyszłym tygodniu wybiorę się na nowo zmodernizowany szlak i cyknę "świeże" wskaźniki ;).

Tak, tak @hummel ;), będziesz miał sporo roboty ;p.

:)
« Ostatnia zmiana: 19 Maja 2009, 23:10:12 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #14 dnia: 19 Maja 2009, 23:02:31 »
Ja tam mogę robić... Tylko zdjęcia i wymiary potrzebne sa do szczęscia no nie mechatronik :)



   « Dodano: 20 Maja 2009, 00:24:47 »
Wskaźnik W32, fot. mechatronik
« Ostatnia zmiana: 20 Maja 2009, 00:24:48 wysłana przez hummel »
...

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #15 dnia: 20 Maja 2009, 00:26:45 »
Wymiary wszystkich wskaznikow sa na http://kolej.krb.com.pl/wsk/rysunki.html Jezeli juz chcesz zrobic paczke to zrob wg tego.

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #16 dnia: 20 Maja 2009, 00:30:18 »
Wymiary razem ze zdjęciami przesyła mi @mechatronik. Ale dzięki :)
...

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #17 dnia: 20 Maja 2009, 00:37:11 »
Wymiary razem ze zdjęciami przesyła mi @mechatronik. Ale dzięki :)
Ok. Ale ja sie prosze juz pare ladnych lat zeby ktos zrobil mi wymiarowe, standardowe wskazniki :P

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #18 dnia: 20 Maja 2009, 00:39:28 »
Ok. Ale ja sie prosze juz pare ladnych lat zeby ktos zrobil mi wymiarowe, standardowe wskazniki :P
Dobrze wujQ następne będą tak jak mówisz ;)
...

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #19 dnia: 20 Maja 2009, 01:41:33 »
A ma ktoś może nowe normy dotyczące wymiarów stosowanych wskaźników? Bo te obecnie produkowane znaki często różnią się od tych przedstawionych na stronie:
http://kolej.krb.com.pl/wsk/rysunki.html .
Ja mam prostą i skuteczną metodę na te rozbieżności. Biorę miarkę, suwmiarkę i wio! ;p
ps
Skoro już jesteśmy w temacie wskaźników. To czy jest sens robić np W12 ?
W mojej okolicy powinny jeszcze być 2 takie, wiec jeśli jest zapotrzebowanie to mogę się wybrać ;).
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #20 dnia: 20 Maja 2009, 07:21:15 »
Skoro już jesteśmy w temacie wskaźników. To czy jest sens robić np W12 ?
W mojej okolicy powinny jeszcze być 2 takie, wiec jeśli jest zapotrzebowanie to mogę się wybrać ;).
Zrobić zawsze można, najwyżej będzie on nie używany.
...

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #21 dnia: 20 Maja 2009, 10:28:13 »
W12 i W10 jest jeszcze pelno na szlakach :)

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #22 dnia: 20 Maja 2009, 11:26:53 »
Mam prośbę, czy będzie więcej bajerów przytorowych? Mam na myśli te skrzynki przy rozjazdach, grzałki, uszynienia i inne? Dobrze by było gdyby je zrobić jako plik T3D gotowe do wstawienia po podaniu współrzędnych toru jak to jest z rezonatorami.
« Ostatnia zmiana: 20 Maja 2009, 21:26:48 wysłana przez ZiomalCl »

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #23 dnia: 20 Maja 2009, 11:54:46 »
Mam proźbę, czy będzię więcej bajerów przytorowych? Mam na mysli te skrzynki przy rozjazdach, grzałki, uszynienia i inne? Dobrze by było gdyby je zrobić jako plik T3D gotowe do wstawienia po podaniu współrzędnych toru jak to jest z rezonatorami.
Beda. Tylko jezeli chcesz je wstawiac to raczej tak, aby to sie w miare zgadzalo z tym co powinno byc a nie tak na chybil trafil :]

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #24 dnia: 20 Maja 2009, 15:53:57 »
Będą, jasne, że będa. Najbardziej brakuje mi porządnych rogatek. Jeśli będzie chęć zrobienia takowych, to mogę obfocić na tekstury 3 rodziaje : Stare, średnio wyeksploatowane i nówki(BOMBARDIER). @Hummelowi podesłałem sporo materiału, mam nadzieje, że coś z tego będzie.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #25 dnia: 26 Maja 2009, 18:07:26 »
Grzybek i lipuska nastawnia "Lp1"
...

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #26 dnia: 26 Maja 2009, 18:36:49 »
Z tym grzybkiem to już lekka przesada, pewnie ma więcej poly niż modele autobusów.

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #27 dnia: 26 Maja 2009, 18:47:53 »
Z tym grzybkiem to już lekka przesada, pewnie ma więcej poly niż modele autobusów.
Ten grzybek, to garnek kablowy, do rozgałęziania trasy kablowej :)
Pozdrawiam, Sławek

Offline Quork QTar

  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #28 dnia: 26 Maja 2009, 18:58:33 »
Doliczylem sie kolo 50. Nieduzo.
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
« Odpowiedź #29 dnia: 26 Maja 2009, 19:12:04 »
Można tego ''fungusa'' zrobić z 25poly przy czym będzie wyglądać tak samo:)