Jestem tez aktywny w innym projekcie, VegaTrek, nie jako programista lecz jako muzyk, ale czytam wszystko; wychodzi na to, ze ilosc trojkatow prawie nic nie zmienia. Mamy sytuacje, gdzie jest 30fps, zwiekszymy ilosc trojkatow dziesieciokrotnie a fps spadnie do 25. Duzo, duzo wiecej zmieniaja ilosc i rozmiar tekstury. Czy w MaSzynie sa przyjete "konwencje" teksturowe? Tekstury powinny miec boki o dlougosci 2n (2,4,8,16,31,64,128,256,512), kwadratyczne byc nie musza; wdg. dokumentacji DirectX maks. 256, eksperymentalnie stwierdzono ze 512 tez jeszcze daje dobre fps, dopiero potem pada. Tekstury z przezroczystoscia maks. 480px. Jek tekstura ma 9 na 65 pikseli, to karta graficzna ja rozdmucha na 16*128 pikseli. (Najblizsze wieksze liczby 2n)