Autor Wątek:  Eksporty z Blendera  (Przeczytany 4845 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Eksporty z Blendera
« dnia: 13 Kwietnia 2009, 19:55:04 »
Więc tak zamieszczam 4 pliki, (wszystkie to model Eu07 303E w jakiejś tam formie...):
1. (303e.3ds)  t3d -> 3ds  [programem @Ra]
2. (303e1.3ds) 3ds -> 3ds [Blender, skrypt 2]
3. (303e2.3ds) 3ds -> 3ds [Blender, skrypt standardowy]
4. (303e3.obj) 3ds -> obj [Blender, skrypt standardowy]

Prosiłbym o sprawdzenie czy po zaimportowaniu tego do 3ds'a i wyeksportowaniu do t3d, model jest poprawny.
Jeżeli tak to po zaimportowaniu którego pliku? (1, 2, 3, 4)?
Dziękuję
« Ostatnia zmiana: 13 Kwietnia 2009, 20:03:07 wysłana przez Bogumil.S »

Offline Cambiado

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Eksporty z Blendera
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Kwietnia 2009, 01:21:55 »
Oczywiście żaden z tych plików "na żywca" nie zadziała. Ale jest sposób. I tylko jeden sposób. Tym pierwszym sposobem co robiłeś, poprzez skrypty Ra. Należy ten plik 3DS przepuścić przez zmodelera, tzn. zaimportować i wyeksportować. Oto wyniki:

1. (303e.3ds)  t3d -> 3ds  [programem @Ra]

Ładuje się tylko linia. Po przepuszczeniu przez zmodelera ładuje się piękny model (patrz załącznik).

2. (303e1.3ds) 3ds -> 3ds [Blender, skrypt 2]

Improper file format (niewłaściwy format Nawet po zmodelerze, obiekt jest "zepsuty".

3. (303e2.3ds) 3ds -> 3ds [Blender, skrypt standardowy]

Improper file format (niewłaściwy format Nawet po zmodelerze, obiekt jest "zepsuty".

4. (303e3.obj) 3ds -> obj [Blender, skrypt standardowy]

Importuje, ale model jest "skrzaczony".

Życzę miłej nocki. Pozdrawiam

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Eksporty z Blendera
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Kwietnia 2009, 09:16:54 »
Dzięki.
Możesz mi jeszcze wyjaśnić co oznacza "skrzaczony"?
Daj render/screena najlepiej ;)

Offline Cambiado

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Eksporty z Blendera
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Kwietnia 2009, 23:01:51 »
Oczywiście. Tak wygląda skrzaczony:

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Eksporty z Blendera
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Kwietnia 2009, 08:05:01 »
Rozumiem, będę dalej myślał nad tym eksportem, ale nowy post raczej się za szybko nie pojawi ;)