Autor Wątek:  Jaki ma być łuk?  (Przeczytany 2458 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Jaki ma być łuk?
« dnia: 24 Marca 2009, 16:41:01 »
Witajcie. Pojawił mi się problem. Mam zwrotnicę P34 R300 dalej 17 metrów torów (w stronę odgałęzienia), dalej rozjazd krzyżowy K34 R190. I chcąc aby tory biegły równolegle, to jaki ma być łuk za rozjazdem krzyżowym?

(Chodzi mi o to, że jak jest rozjazd P34 R300 i np. 10m toru, to żeby biegły równolegle trzeba dać łuk długości 34 R300). Dodaję obrazek.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Jaki ma być łuk?
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Marca 2009, 16:50:16 »
Zaden. Musisz po prostu odpowiednio wstawic.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Jaki ma być łuk?
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Marca 2009, 17:03:26 »
OK, dzięki, czyli mam krzywo tory postawione :D

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Jaki ma być łuk?
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Marca 2009, 17:07:50 »
Skos (tangens kąta) tych rozjazdów jest identyczny. Powinien wynosić równo 1:9, niestety ktoś sobie kiedyś wymyślił żeby "zaokrąglić" 33,23 do 34 i wszystko jest trochę inaczej.
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2009, 11:24:30 wysłana przez Paul »
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Jaki ma być łuk?
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Marca 2009, 14:19:35 »
Dlatego też w skryptach nie zmieniałem tych 34m na 33,23m ze względu na kompatybilność wsteczną i wszystkie podkłady oraz ince do tego.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es