⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d) (Przeczytany 3551 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
przepioramarcin
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 265
Otrzymane polubienia: 6
SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
«
dnia:
17 Marca 2009, 17:32:10 »
Co należy zrobić, żeby model exportowany do t3d z 3ds max zawierał wpis jak w temacie.
Do tej pory ręcznie zmieniałem "false" na "true".
Zapisane
"Dlatego wszystko, co chcecie, żeby ludzie wam czynili, wy też im podobnie czyńcie... ."
Mateusza 7:12
pol102
Wiadomości: 959
Geoinformatyk kolejowy
Otrzymane polubienia: 35
Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
«
Odpowiedź #1 dnia:
26 Marca 2009, 22:18:38 »
Myślę, że to ułatwi znacząco pracę:
Zapisane
hunter
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 1126
Otrzymane polubienia: 5
Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
«
Odpowiedź #2 dnia:
26 Marca 2009, 23:13:53 »
Chyba nie zrozumiales - koledze zapewne chodzilo o to, zeby od razu przy eksporcie w konkretnych elementach selfillum bylo true.
Zapisane
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło
http://www.kolej.banda.pl/
- moje kolejowe zdjęcia.
przepioramarcin
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 265
Otrzymane polubienia: 6
Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
«
Odpowiedź #3 dnia:
27 Marca 2009, 12:50:50 »
Dokładnie tak jak napisał "hunter".
Zapisane
"Dlatego wszystko, co chcecie, żeby ludzie wam czynili, wy też im podobnie czyńcie... ."
Mateusza 7:12
pol102
Wiadomości: 959
Geoinformatyk kolejowy
Otrzymane polubienia: 35
Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
«
Odpowiedź #4 dnia:
27 Marca 2009, 23:27:45 »
Mea culpa.
Nie wiem jak to wygląda obecnie z exportem w nowych skryptach(mój komputer wymaga nowej płyty głównej i procesora), ale można by takie coś dorobić. Pozostaje tylko kwestia czy ktokolwiek by z tego korzystał.
Zapisane
youBy
Deweloper
Wiadomości: 6168
Co tam?
Otrzymane polubienia: 882
Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
«
Odpowiedź #5 dnia:
28 Marca 2009, 09:53:32 »
Miłosz: Nie wiem, jak to wygląda obecnie, ale można by spróbować mieć pojęcie. Pozostaje tylko kwestia, czy ktokolwiek będzie z tego korzystał.
Marcin: "Self-Illumination 100" w opcjach danego materiału i będzie działać.
Zapisane
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.
przepioramarcin
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 265
Otrzymane polubienia: 6
Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
«
Odpowiedź #6 dnia:
28 Marca 2009, 12:14:13 »
Problem rozwiązany. Bardzo dziękuję :)
Po eksporcie do t3d - Selfillum: true.
Zamykamy.
Zapisane
"Dlatego wszystko, co chcecie, żeby ludzie wam czynili, wy też im podobnie czyńcie... ."
Mateusza 7:12
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)