Autor Wątek:  Blender 2.48a , a tekstury do MaSzyny.  (Przeczytany 2484 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lukasz_cmg

  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Blender 2.48a , a tekstury do MaSzyny.
« dnia: 13 Marca 2009, 22:38:57 »
Czy ten program nadaje się do robienia tekstur do symka?
„Nie każdy, kto do mnie mówi: ‚Panie, Panie’, wejdzie do królestwa niebios, lecz tylko ten, kto wykonuje wolę mego Ojca, który jest w niebiosach."
Mateusza 7:21

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Blender 2.48a , a tekstury do MaSzyny.
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Marca 2009, 22:43:14 »
Tekstury robisz w Gimpie albo Photoshopie. Blender jest do modelowania, ale modeli do symka w nim nie zrobisz.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline lukasz_cmg

  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Blender 2.48a , a tekstury do MaSzyny.
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Marca 2009, 22:49:04 »
A jakiś inny program do robienia modeli istnieje (oprócz 3DS Max)?
„Nie każdy, kto do mnie mówi: ‚Panie, Panie’, wejdzie do królestwa niebios, lecz tylko ten, kto wykonuje wolę mego Ojca, który jest w niebiosach."
Mateusza 7:21

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Blender 2.48a , a tekstury do MaSzyny.
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Marca 2009, 22:50:45 »
Można jeszcze chyba Gmax'em czy jakoś tak. :P

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Blender 2.48a , a tekstury do MaSzyny.
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Marca 2009, 22:58:07 »
Jeszcze Lightwave.


   « Dodano: 13 Marca 2009, 23:00:59 »
I wiele innych:
- 3D Canvas
- Rhinoceros
- Bryce
- Google SketchUp

i cała masa innych :P