0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Pociag mial 57 (!) ladownych weglarek. To jakies 4560t. WTF? :)
JT42CWRM-66002 + JT42CWRM-66004 z pociągiem towarowym nr 335472 relacji Jaszczów - Swierże Górne, stoją pod semaforem wyjazdowym stacji Nałęczów, 10.11.2007r.
FPL ma też wytrzymalsze sprzęgi niż zwykły tabor PKP
Sprzęg w taborze FPL ma wytrzymałość 1300kN a nie 850kN jak na PKP czy innych przewoźnikach
Szedlem sobie dzisiaj do domu ze stacji Herby Nowe i zauwazylem ruszajacy spod semafora wjazdowego sklad FPL. Zaciekawilo mnie to, poniewaz nie na codzien widze takie brutto. Pociag mial 57 (!) ladownych weglarek. To jakies 4560t. WTF? :) Czegos takiego to jeszcze nie widzialem.
FPL ma stałą relację do Bydgoszczy Emilianowa z bruttem rozkładowym bodajże 4800 ton. Skład ciągną 2x Class66.
Skład na 2 Classach jedzie dopiero od Kalet w stronę Bydgoszczy :) Normalnie to jadą jako 2 składziki z kopalni i na Kaletach się łączą :P
Odjazd pl to odjazd planowy, a co to jest ten odjazd rz?
Zrzut ekranu z SWDR. Widać większość informacji o pociągu.
Ale potem ladnie zaczeli nadrabiac spoznienie :D
Mateu. Z szacunkiem, jesteś w błędzie. "Sztywny" , W rozkładzie towarowym, znaczy tyle, że odjedzie w planie Sztywnym o jakiejś godzinie, i tego dyżurni muszą pilnować, bo dostaną wyjaśnienie, za opóźnienie pociągu.