Autor Wątek:  Problem z EP09  (Przeczytany 4721 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MarcinPKP

  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z EP09
« dnia: 11 Lutego 2009, 09:35:40 »
Mam problem z EP09  Przeczytałem juz wszystkie wątki na temat ep09 i sorki przepraszam, ale już nic nie rozumięEM.
Przy próbie zalogowania scenerii wyskakuje mi taki błąd oto log:

PROSZĘ O POMOC

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
Intel 845G
Vendor:
Intel
OpenGl Version::
1.3.0 - Build 4.14.10.4342
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_cull_vertex GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_NV_blend_square GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_WIN_swap_hint
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery time definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\grass.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep09\104e.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\wozekep09.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-006.bmp
OK
Ground init OK
Player train init: ep09-006
Cab not initialised!

Quark-t
« Ostatnia zmiana: 11 Lutego 2009, 10:02:09 wysłana przez Quark-t »
Marcin

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Problem z EP09
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Lutego 2009, 09:38:42 »
Nie masz kabiny EP09. Szukajka nie gryzie.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline MarcinPKP

  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z EP09
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Lutego 2009, 09:41:44 »
Wiem ze szukajka nie gryzie, i to robiłem. (Kropka, koniec zdania, nowe zaczynamy z dużej litery) ŚciągnoĄłem co było dostępne (działające linki) ale kabiny nie znalazłem. (Zdania kończymy kropką)

Popraw swoją pisownię.
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 11 Lutego 2009, 10:37:53 wysłana przez MarcinPKP »
Marcin

Offline Daro

  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
    • http://www.hotrod.oz.pl
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem z EP09
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Lutego 2009, 09:56:08 »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Problem z EP09
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Lutego 2009, 10:18:50 »
Ja zapytam jaką paczkę symulatora posiadasz, skąd ją pobrałeś?
Ja polecam Paczkę całościwą Mariusza i Defilera, może na obecną chwilę nie ma w niej wszystkiego (wszystkiego nie ma w żadnej paczce), ale najmniej z nią problemów. Po za tym w niej jest EP09 z kabiną gotowa do jazdy w różnych sceneriach.
PS:
Mam wrażenie że masz zły wpis do scenerii składu z EP09.

Offline MarcinPKP

  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z EP09
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Lutego 2009, 10:27:18 »
Tak naprawde sciągnoąłem prawie wszystko co moglem  i OK EP09 działa. Teraz mam problem z wagonami Z1 bo nie mogę znaleśŹć tych wagonów.
A dokładniej brakuje mi wpisów w dynamic.dat
Dzięki za poprawienie błędów :)))))

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 13 Lutego 2009, 20:50:58 wysłana przez REWIZOR »
Marcin

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Problem z EP09
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Lutego 2009, 10:33:08 »
Paczka którą wskazałem posiada wagony Z1. Twoje prawie wszystko nie bardzo Ci wyszło. Za chwile znajdziesz kolejne braki. Staraj się pisać bez błędów, znów zrobiłeś kilka a wyrozumiałość moderatora może się nagle skończyć.

Tu link do postu o całościowej paczce w raz z linkami:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,4191.msg40233.html#msg40233
Dalej poradzisz sobie sam.
« Ostatnia zmiana: 11 Lutego 2009, 21:19:01 wysłana przez Akvin »