Autor Wątek:  Nowe pliki *chk  (Przeczytany 3832 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maciu

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
    • http://www.maciu.net
  • Otrzymane polubienia: 1
Nowe pliki *chk
« dnia: 20 Marca 2004, 17:41:48 »
Dzyszla po zaaplikowaniu twoich nowych ustawien, wagony Eaos wysiadaja. A dokladniej sypie sie textura, zamiast 40 wagonow wszystko zlewa sie wjeden MEGA-Eaos :P
Registered Linux user #414397

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 6
Nowe pliki *chk
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Marca 2004, 19:18:42 »
Akurat Eaos pozostawiałem też domyślne. Bo nie wiem, które właściwie są w symku - to raz. A dwa zmieniałem też wymiary wagonów - teraz trzeba zmienić wymiary tekstur ;)

Offline Maciu

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
    • http://www.maciu.net
  • Otrzymane polubienia: 1
Nowe pliki *chk
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Marca 2004, 20:21:53 »
A no tego to nie potrafie sam zrobic...generalnie to dobra robota, w koncu siodemka nie pojedzie wiecej niz 128km/h, wczesniej udawalo mi sie nawet osiagac predkosci rzedu 180km/h :P
Registered Linux user #414397

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 6
Nowe pliki *chk
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Marca 2004, 22:25:34 »
A to akurat dziwne, bo o ile pamiętam to w siódemce nie było nic zmieniane.

Z lokomotyw to tylko w niektórych przypadkach zmieniałem nieznacznie moc (różnice były ok. 50-100kW) - głównie spalinowe. Jedna z lok. miała podaną złą Vmax. Chyba w dwóch zmieniałem masę (jakieś ciężkie spalinówki ktoś porobił? - w jednej, chyba SM03 różnica sięgała 40%).
Ale zdecydowanie największe różnice były w Rozstawach osi czopów skrętu i minimalnych problemach skrętu, gdzie nawet o 100% wartości różniły sie z faktycznymi.

Tak się jeszcze przy okazji zpaytam: czy jest gdzieć w chk moc pociągowa podawana?
I współczynnik oporu jak jest uwzględniany? Bo wiadomo, że wagon jadący sobie sam ma dużo większy opór niż gdy jedzie za lokomotywą, a jeszcze inny, gdy znajduje się za platformą lub cysterną.

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowe pliki *chk
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Marca 2004, 23:27:16 »
Chodzi o moc pociągową czy siłę pociągową?
Tylko dla modelu dumb mają znaczenie.
A opory ruchu są wkomplilowane w program,uzależnione
od typu łożyska, masy, prędkości, Cx, napędu.

Offline Maciu

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
    • http://www.maciu.net
  • Otrzymane polubienia: 1
Nowe pliki *chk
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Marca 2004, 00:41:54 »
Cytat: "Dżyszla"
A to akurat dziwne, bo o ile pamiętam to w siódemce nie było nic zmieniane.


Hmmm... jak zapusczalem wczesniej Debug mode to siodemka szla nawet 180km/h :P jak wczesniej pisalem, ale teraz nie pojedzie wiecej niz 128km/h.... moze winger zaaplikowal taka poprawke w swoim nie-oficjalnym-pantografowym patchu..?
Registered Linux user #414397

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 6
Nowe pliki *chk
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Marca 2004, 14:24:02 »
Przepraszam. Tak, miałem na myśli siłę pociągową.