Autor Wątek:  Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków  (Przeczytany 17466 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« dnia: 10 Listopada 2008, 15:00:52 »
4. Niedopuszczalne jest podawanie linków do nieprzetestowanych dodatków na forum. Wszelkie posty tego typu będą w trybie pilnym przenoszone do działu Paczki.
Ten punkt od dzisiaj zaczyna obowiązywać. Nieprzetestowane dodatki nie mogą być publikowane w działach ogólnodostępnych.
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Listopada 2008, 15:53:25 »
Chciałbym dodać, że nieprzetestowane dodatki to również te, które mają swój wątek w dziale Paczki, ale autor nie czekał 'ustawowych' dwóch tygodni na przetestowanie przez grupę BT i wydał je w działach ogólnych przed upływem tego czasu.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Listopada 2008, 16:45:11 »
Czyli to również obejmuje tekstury?
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Listopada 2008, 16:48:56 »
Tak. Dlatego też ja bym proponował skrócić ten czas dla tekstur.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Listopada 2008, 17:56:56 »
To w takim razie ja bym proponował nastepująco:

Dodatki oparte na t3d czyli modele wszelkich rzeczy (np tabor, budynki obiekty infrastruktury)> 2tyg
Tekstury na dowolny obiekt > 3 dni
Ince > 1 tydzień
Scenerie > Miesiąc (lub czas nieokrślony w zalezności od stopnia zaawansowania scenerii na prośbę autora np 2 miesiące)
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Listopada 2008, 18:15:09 »
To nie jest kwestia skomplikowania dodatków, tylko personelu testującego. A dokładniej, to personelu na etacie nie mamy i trzeba też dać szansę tym Betatesterom, co zaglądają raz na tydzień...
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Listopada 2008, 18:20:12 »
A kwalifikacje? Nie kazdy zna się na danym typie rzeczy. Jedni dobrze czują się w teksturach, inni w t3d i modelarstwie a inni jeszcze znają na wylot ince i schematy działania scenerii. Tak więc mimo iż personelu dużo to ten personel nie na wszystkim się zna. Przykro mi to mówić, ale pamiętam jak rulz wystawiał chk do sprawdzenia, to mało kto potrafił się wypowiedzieć.
« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2008, 19:06:49 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Listopada 2008, 19:11:42 »
Dzisiaj to już chyba tylko sam Q zna działanie całego symka na wylot;]
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Listopada 2008, 19:15:33 »
No własnie o to chodzi. Wg założeń beta, każdy z nas powinien być jak master Q.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Listopada 2008, 19:17:32 »
Nie do zrobienia, dzisiaj są specjalizacje. A w niektórych mało ludzi, a ci którzy są, mają na prawdę mało czasu. Życie.
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Lutego 2009, 21:47:39 »
Myślę, że można by uregulować kwestię błędów formalnych - brak pliku info, brak struktury katalogów. Niektórzy teraz obawiają się, że każde przepakowanie przedłuża czas testowania i wydania dodatku, podczas gdy nie jest to konieczne.

Dzisiaj to już chyba tylko sam Q zna działanie całego symka na wylot;]
Fizyki i AI to on nawet nie otwiera :]
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #11 dnia: 12 Lutego 2009, 21:56:47 »
Ale konkretnie o jakie regulacje chodzi? O to że poprawki wymienionych błędów nie będą skutkowały przesunięciem terminu akceptacji?

Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Lutego 2009, 09:19:27 »
W dziale TEST DODATKÓW proponuje wprowadzić obowiązek uzasadnienia modyfikacji istniejących dodatków do symulatora. Nie długo namnoży się nam cała masa dodatków nic nie wnoszących do projektu, a wprowadzi tylko bałagan. Pomysł jest efektem próby przemycenia niepublikowanych dotąd dodatków a także mizerną jakością i ubogą ilością wprowadzonych zmian, jak ktoś zauważył - podpierając się cudzą pracą.
Myślę że niektóre dodatki obronią się same, niektóre niech bronią ich autorzy. Myślę że podniesie to ich jakość a także zniechęci do krętactwa.

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #13 dnia: 13 Lutego 2009, 11:57:31 »
Uzasadnienie, a głównie szczegółowa lista zmian w przypadku modyfikacji istniejących dodatków byłyby wskazane np w pliku .txt
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
« Odpowiedź #14 dnia: 13 Lutego 2009, 14:06:14 »
Ale konkretnie o jakie regulacje chodzi? O to że poprawki wymienionych błędów nie będą skutkowały przesunięciem terminu akceptacji?
Dokładnie o tym myślałem, szczególnie gdy poprawiony plik info jest dosyłany przed upływem dwóch tygodni.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.