Autor Wątek:  Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo  (Przeczytany 53143 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #120 dnia: 19 Sierpnia 2008, 15:16:36 »
Tak wyglądają składy do scn:
trainset none Drawinowo_tor6pocz 0 0
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_Wrmz z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c5 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c7 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_TLK_c7 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_TLK_c7 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c7 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c5 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c6 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset

trainset IC5316 IC_EP05_2_start 1.0 120.0

node -1 0 EP09-004 dynamic PKP\ep09 EP09-004 104E1 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 BWE_A z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 BWE-WRBD-POKLAD z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 BWE_B_2 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 BWE_B_2 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 BWE_B z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 BWE_154B z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset

trainset IC3514 IC_EP05_start 1.0 120.0
node -1 0 EP09-046 dynamic PKP\EP09 EP09-046 104E1 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
//node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_Wrmz.bmp Z1 0.0 nobody 3 25 Passengers enddynamic
//node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl_new.bmp Z1 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
//node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl_new.bmp Z1 0.0 nobody 3 25 Passengers enddynamic
//node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_c4.bmp Z1 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
//node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_c4.bmp Z1 0.0 nobody 3 25 Passengers enddynamic
//node -1 0 505120-00255-4 dynamic PKP\IC icc2.bmp 112a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
//node -1 0 505120-00255-4 dynamic PKP\IC icc2.bmp 112a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
//node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_c3.bmp Z1 0.0 nobody 3 25 Passengers enddynamic
//node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_1kl_przedz.bmp Z1 0.0 nobody 3 15 Passengers enddynamic
//node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_1kl_przedz.bmp Z1 0.0 nobody 0 15 Passengers enddynamic
endtrainset

trainset IC53152 IC_SU45_start 0 70.0
//node -1 0 SU45-097 dynamic PKP\SP45spec su45-097 301Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_Wrmz z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c5 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c5 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c7 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c7 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_TLK_c7 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_TLK_c7 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c7 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c5 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c5 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c5 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 515121-12077-3 dynamic PKP\Z1 Z1_c6 z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset

trainset ME2147 osobowy_start 0.0 80.0
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 ED72-020ra 6ba1 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 ED72-020sa 6bs1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 ED72-020sb 6bsb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 ED72-020rb 6bb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
endtrainset

trainset none Wlodowice_Zach_tor4end_towarowy -10 1
node -1 0 ET22-615 dynamic PKP\201E 201E-615.tga 201E_dumb 0.0 headdriver 3 1 pantstate enddynamic
//node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-4 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-5 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-6 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-7 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-8 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-9 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-4 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-5 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-6 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-7 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-8 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-9 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-4 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-5 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-6 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-7 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-8 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-9 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520374-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 0 50 Coal enddynamic
endtrainset

trainset ME2154 zOsowca_start 0 120
node -1 0 EU07-032 dynamic PKP\EU07 EU07-032.tga 4E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
//node -1 0 40681A dynamic PKP\Bipa Bhp-66286 Bipa-A 0.0 nobody 3 10 passengers enddynamic
//node -1 0 40681C dynamic PKP\Bipa Bhp-66286 Bipa-CD 0.0 nobody 3 25 passengers enddynamic
//node -1 0 40681C dynamic PKP\Bipa Bhp-66286 Bipa-CD 0.0 nobody 3 10 passengers enddynamic
//node -1 0 40681B dynamic PKP\Bipa Bhp-66286 Bipa-B 0.0 nobody 0 20 passengers enddynamic
endtrainset

//trainset none Grabowek_tor14pocz 0 0
node -1 0 ET22-998 dynamic PKP\201E 201E-998.tga 201E_dumb 0.0 headdriver 3 1 pantstate enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber2.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos2 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos2 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos2 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos2 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 413Z 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 413Z 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs_2 none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs_2 none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs_2 none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs_2 none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos4 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos4 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos4 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//endtrainset

trainset TME1246 Drawinowo_tor4end 1.0 0.1
node -1 0 ET22-922 dynamic PKP\201E 201E-922.tga 201E_dumb 0.0 headdriver 3 1 pantstate enddynamic
//node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-2 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-3 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-4 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-5 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-6 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-7 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-8 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520371-9 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-1 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-2 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-3 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-4 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-5 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-6 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-7 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-8 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520372-9 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-1 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-2 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-3 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-4 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-5 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-6 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-7 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-8 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520373-9 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520374-1 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520374-2 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520374-3 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520374-4 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520374-5 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520374-6 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
//node -1 0 5520374-7 dynamic PKP\eaos eaos3 eaos 0.0 nobody 0 50 Coal enddynamic
endtrainset

trainset TME52135 Wlodowice_Zach_tor7pocz_towarowy 1.0 0.0
node -1 0 ET22-245 dynamic PKP\201E 201E-w-245.tga 201E-w_dumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber2.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
//node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\Simms none simms 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\Simms none simms 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\Simms none simms 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs_2 none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs_2 none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs_2 none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 413Z 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 413Z 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos2 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos2 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos2 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos2 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos2 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos2 eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 2251-817513-9 dynamic PKP\Gags gags1 gags-401K 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 2251-817513-9 dynamic PKP\Gags gags1 gags-401K 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 2251-817513-9 dynamic PKP\Gags gags1 gags-401K 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 2251-817513-9 dynamic PKP\Gags gags1 gags-401K 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\Gags gags1 gags-401K 0.0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset

To w pliku sc3_sklady jest błąd na pewno ponieważ gdy linijkę include drawinowo/sc3_sklady.inc end poprzedzę znakiem "//" to jest ok. Za chwilę poinformuję co dzieje się gdy pominę EDka

EDIT: Gdy pominąłem każdy wpis "//" też mi wywalił ten komunikat...
« Ostatnia zmiana: 16 Listopada 2008, 15:53:12 wysłana przez Szymoniak »

Offline SM31-113

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #121 dnia: 17 Września 2008, 18:03:02 »
EDIT: Gdy pominąłem każdy wpis "//" też mi wywalił ten komunikat...
To napewno wagony Z1 powodują błąd. Miałem kiedyś taki sam problem na SDR18, zmieniłem wpisy tych wagonów i mogłem już jeździć:)

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #122 dnia: 16 Listopada 2008, 15:32:59 »
Witam. Na początek przepraszam że odsmażam starego kotleta ale nie było by sensem założyć nowy wątek. Mam problem z uruchomieniem tej trasy, gdyż postanowiłem się nie poddawać i dalej walczyć z Symkiem.
I udało się. Odpaliłem,tylko tyle że mam słabego kompa i próbuję odpalić trasę bez trakcji lecz gdy włącza się ekran startowy mija ok.10s. ładowania i porostu bez żadnego komunikatu Symek się wyłącza. Czy miał ktoś ten sam problem i czy wie może jak to naprawić??
Pozdrawiam.


Edit2:
Proszę, oto log.txt:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - OFFICIAL
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Renderer:
GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
2.0.3
Supported Extensions:
GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
« Ostatnia zmiana: 16 Listopada 2008, 16:04:40 wysłana przez Szymoniak »

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #123 dnia: 16 Listopada 2008, 15:52:53 »
Przeczytałeś cały wątek, a log.txt zaraz się pojawi jako uzupełnienie Twojego posta ?
Pozdrawiam

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #124 dnia: 16 Listopada 2008, 16:10:05 »
Proponowałabym świeże exe bo to z 2004 roku wymięka ;)

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #125 dnia: 16 Listopada 2008, 16:20:14 »
Drodzy koledzy, właśnie sprawdziłem to na exe z dizelpacka i niestety to samo.
Log wygląda identycznie.
Pozdrawiam.

Proszę podać konkrety. Nie oferujemy, usług jasnowidzenia.

REWIZOR



Edit:
Log:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - OFFICIAL
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Renderer:
GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
2.0.3
Supported Extensions:
GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Gdy próbuję włączyć znowu na chwilę pokazuje się okno ładowania i znów po chwili się wyłącza.

EDIT2:
Sprawdziłem 5 różnych exe i niestety na każdym się wyłącza.
« Ostatnia zmiana: 16 Listopada 2008, 16:28:07 wysłana przez Szymoniak »

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #126 dnia: 04 Grudnia 2008, 20:22:26 »
Witam. Przeczytałem cały ten wątek i odpowiedzi na mój problem nie znalazłem, otóż pojawia mi się taki oto komunikat podczas ładowania scenerii:

Unrecognized command: 120.0
Końcówka loga wygląda następująco:

Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-046.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep08\4e1.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08\ep08-010.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\1xxa\1xxa.t3d
Loading - texture: textures\tabor/dol.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdu_160.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_160_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\wrbd_160.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ic\112a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\wrbd\wrbd.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\wrbd\wrbd.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\wars\wars.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\wars\#wars.tga
OK
Unrecognized command: 120.0

Co jest nie tak? Pierwszy raz spotykam się z takim błędem w MaSzynie. Próbowałem uruchomić misję z pociągiem pośpiesznym.

Z góry dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam!

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #127 dnia: 04 Grudnia 2008, 20:27:50 »
Skoro log się kończy na wczytywaniu taboru występującego w scenerii proponuję Ci abyś przejrzał wpisy.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #128 dnia: 04 Grudnia 2008, 20:30:46 »
Prawdopodobnie zbyt dużo parametrów we wpisie trainset...

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #129 dnia: 04 Grudnia 2008, 20:34:55 »
I tu tkwił problem! Dla urozmaicenia, nadałem nazwę składu no i to była prawdopodobna przyczyna pojawiającego się błędu.

Dziękuję za pomoc!

Offline mariusz glogau

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 139
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie mogę uruchomić
« Odpowiedź #130 dnia: 08 Grudnia 2008, 16:13:33 »
Proszę o pomoc. Nie może mi się uruchomić ta trasa. Szukałem na forum odpowiedzi na pomoc, ale nie znalazłem. Problemy z trasami i wpisami zawsze udawało mi się rozwiązać, a teraz nie.

Oto log
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GeForce 6150SE/PCI/SSE2/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
2.0.3
Supported Extensions:
GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_clear_tag GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-k.tga
OK
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-kotwd.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-kotw3d.t3d
Loading - text model: models\tr/-3k.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/betonrelief1.bmp
OK
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
Loading - texture: textures\tr/#naprezacz-sk14.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/ciezarbet.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/odciag1.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3d.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-kotwk.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-kotw3k.t3d
Loading - texture: textures\tr/#zwis1.tga
OK
Loading - text model: models\tr/+zwis1d.t3d
Loading - text model: models\tr/izosekc17.t3d
Loading - texture: textures\tr/#izol-sekcja.tga
OK
Loading - text model: models\tr/we8.t3d
Loading - texture: textures\tr/we4_8_9.tga
OK
Loading - text model: models\tr/we9.t3d
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-s770.tga
OK
Loading - text model: models\tr/sts1.t3d
Loading - text model: models\tr/].t3d
Loading - texture: textures\tr/].tga
OK
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d-p.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3pd.t3d
Loading - text model: models\tr/+zwis1k.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-kn.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3kn.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d-n.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3dn.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d13.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3d13.t3d
Loading - texture: textures\tr/betonrelief2.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-k13.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3k13.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-dnt.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-knt.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/betonrelief2.tga
OK
Loading - text model: models\tr/est-s770.t3d
Loading - texture: textures\tr/#est-bramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-pg1m.tga
OK
Loading - text model: models\tr/est-polbramka-2t-770.t3d
Loading - texture: textures\tr/est-polbramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/est-polbramkaszara-p.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/#est-polbramkaszara-psegm.tga
OK
Loading - text model: models\tr/est-s730.t3d
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-s730.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/#est-bramkaszara-s730.tga
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #131 dnia: 08 Grudnia 2008, 17:18:07 »
Loading - texture: textures\tr/#est-bramkaszara-s730.tga
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK

Między tymi teksturami w moim logu z trasy Drawinowo są jeszcze inne tekstury:
Loading - text model: models\wzll.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK

Sprawdź czy je masz. No i w tym miejscu gdzie kończy się Twój log powinna być następna linijka:
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
itd itd...
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline mariusz glogau

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 139
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #132 dnia: 08 Grudnia 2008, 18:19:40 »
Te textury mam.

Offline DRAGON

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #133 dnia: 30 Grudnia 2008, 13:16:29 »
Ja mam problem z epoką. Otóż gdy już się podczepię do tego składu z którym się wraca wszystko jest ok lecz..
w Grabówku zjeżdżam na ten ostatni tor po prawej i mam cały czas czerwone dlaczego? Ile tam trzeba czekać?
« Ostatnia zmiana: 30 Grudnia 2008, 13:27:19 wysłana przez REWIZOR »

Offline przekupiony

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #134 dnia: 05 Stycznia 2009, 17:48:49 »
Ja mam problem z epoką. Otóż gdy już się podczepię do tego składu z którym się wraca wszystko jest ok lecz..
w Grabówku zjeżdżam na ten ostatni tor po prawej i mam cały czas czerwone dlaczego? Ile tam trzeba czekać?

Ja mam ten sam problem poprostu jak podczepiam skład to jest czerwone to ile muszę czekać na zielone proszę o szybką odpowiedź

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #135 dnia: 05 Stycznia 2009, 18:11:22 »
Ja mam problem z epoką. Otóż gdy już się podczepię do tego składu z którym się wraca wszystko jest ok lecz..
w Grabówku zjeżdżam na ten ostatni tor po prawej i mam cały czas czerwone dlaczego? Ile tam trzeba czekać?

Ja mam ten sam problem poprostu jak podczepiam skład to jest czerwone to ile muszę czekać na zielone proszę o szybką odpowiedź

Kiedyś jak ściągnąłem tę trasę miałem podobny problem. Pamiętam, że grzebałem coś w eventach, ale to było juz dawno, masz tutaj link do tego:

http://rapidshare.com/files/180078234/sc3_events.inc.html  może Ci to pomoże.

Zrób sobie kopię zapasową
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline przekupiony

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #136 dnia: 05 Stycznia 2009, 18:53:27 »
Kiedyś jak ściągnąłem tę trasę miałem podobny problem. Pamiętam, że grzebałem coś w eventach, ale to było juz dawno, masz tutaj link do tego:

http://rapidshare.com/files/180078234/sc3_events.inc.html  może Ci to pomoże.

Zrób sobie kopię zapasową

Ty wszystko działa i śmiga ładnie dzięki wielkie

Tnij cytaty.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2009, 18:55:38 wysłana przez Akvin »

Offline przekupiony

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #137 dnia: 06 Stycznia 2009, 12:24:05 »
Mam jeszcze jeden problem z ET40. Wszystko się wczytuje tylko ET40 nie<>chce ruszyć do Dradarwinowa[/s] ?? Pomóżcie mi oki

Więcej staranności, zanim wyślesz posta sprawdź pisownię.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2009, 14:12:22 wysłana przez REWIZOR »

Offline buczo

  • Wiadomości: 311
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #138 dnia: 06 Stycznia 2009, 14:48:48 »
Tylko raz udało mi się pojeździć na tej scenerii, od dłuższego czasu podczas ładowania wywala mi symka, najgorsze ze rożne błędy wyskakują, raz tabor a za chwile eventy. Dokonałem podmiany taboru, posprawdzałem ale bez zmian....
Gdy zbudzi nas dźwięk potłuczonego szkła....

Offline DRAGON

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #139 dnia: 06 Stycznia 2009, 18:25:46 »
Tylko raz udało mi się pojeździć na tej scenerii, od dłuższego czasu podczas ładowania wywala mi symka, najgorsze ze rożne błędy wyskakują, raz tabor a za chwile eventy. Dokonałem podmiany taboru, posprawdzałem ale bez zmian....
Miałem podobny problem i wymieniłem wszystkie loki na te pewne, które wiem że działają i śmiga teraz dobrze.

Offline buczo

  • Wiadomości: 311
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #140 dnia: 07 Stycznia 2009, 16:36:50 »
Wywala mi symka przy taborze tyle ze podmieniłem go na taki który posiadam. Np. Zawiesza sie z info ze " aplikacja zostanie zamknięta" przy wpisie z loga:
node -1 0 Ep07-422 dynamic PKP\Eu07 ep07-422 303e-m 0.0 headdriver 3 0 enddynamic,
chociaż mam ten model loka i teksture, bo śmigam nim na innych trasach. Poza tym tak samo dzieje z każdym innym taborem, który bez problemu "funkcjonuje" na innych sceneriach.
Powoli trace nadzieje ze coś tu zdziałam.....
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2009, 16:55:50 wysłana przez buczos »
Gdy zbudzi nas dźwięk potłuczonego szkła....

Offline Dąbi

  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #141 dnia: 07 Stycznia 2009, 16:46:00 »
Miałem podobny problem. Powodem wysypywania się symka była EP40 sterowana przez AI. Ja zamieniłem ją na EP09 i śmiga jak trzeba.
Pozdrawiam Bartek

Offline DRAGON

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #142 dnia: 07 Stycznia 2009, 16:55:04 »
Wywala mi symka przy taborze tyle ze podmieniłem go na taki który posiadam. Np zawiesza sie z info ze " aplikacja zostanie zamknięta" przy wpisie z loga:
node -1 0 Ep07-422 dynamic PKP\Eu07 ep07-422 303e-m 0.0 headdriver 3 0 enddynamic,
chociaż mam ten model loka i teksture, bo śmigam nim na innych trasach. Poza tym tak samo dzieje z każdym innym taborem, który bez problemu "funkcjonuje" na innych sceneriach.
Powoli trace nadzieje ze coś tu zdziałam.....
Podmień wszystkie loki na działające i zmień wagony też na działające.

Offline buczo

  • Wiadomości: 311
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #143 dnia: 07 Stycznia 2009, 16:59:02 »
DRAGON po Twoim ostatnim poście pozmieniałem na sprawdzone loki które "śmigają" na innych trasach - nie pomogło, tak więc szukam rozwiązania dalej....
Dodam, ze podczas "zawiechy" wyczytuje, ze wystapił błąd związany z biblioteką ""kernel32.dll"
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2009, 19:49:54 wysłana przez buczos »
Gdy zbudzi nas dźwięk potłuczonego szkła....

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #144 dnia: 07 Stycznia 2009, 19:57:45 »
DRAGON po Twoim ostatnim poście pozmieniałem na sprawdzone loki które "śmigają" na innych trasach - nie pomogło, tak więc szukam rozwiązania dalej....
Dodam, ze podczas "zawiechy" wyczytuje, ze wystapił błąd związany z biblioteką ""kernel32.dll"

Ja też miałem taki problem i sobie poradziłem. Sprawdziłem wszystkie składy w "drawinowo.scn", jak również w katalogu "drawinowo" - "sc3_sklady.inc", "sc3_sklady_ET22-1.inc" i "sc3_sklady_ET22-2.inc". Zapodaję ci te pliki, mam nadzieję, że pomogło (napisz jakie rezultaty). Pliki w załączniku:

Offline buczo

  • Wiadomości: 311
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #145 dnia: 07 Stycznia 2009, 20:25:22 »
Rozi, działa !!! Zassałem Twój plik i odpalił odrazu ! Nie sprawdziłem wszystkich katalogów (tam były loki których nie miałem) tak więc "sypie głowe popiołem" a Tobie dziękuje.
Gdy zbudzi nas dźwięk potłuczonego szkła....

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #146 dnia: 07 Stycznia 2009, 20:35:34 »
Rozi, działa !!! Zassałem Twój plik i odpalił odrazu ! Nie sprawdziłem wszystkich katalogów (tam były loki których nie miałem) tak więc "sypie głowe popiołem" a Tobie dziękuje.

Cieszę się, że działa. Ja sobie zrobiłem prostą scenerię i sprawdzałem wszystkie składy po kolei. I z tego co pamiętam, to były wadliwe jakieś wagony. Ale poprawiłem wpisy i dodałem nowszy tabor. Dawno tam nie jeździłem, więc nie wiem, czy jest to najnowszy tabor :)

Offline lukasz_cmg

  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #147 dnia: 08 Stycznia 2009, 15:42:36 »
Mam taki problem: gdy uruchamiam trasę z EP09  po odjeździe brutta z Włodowic zachodnich SBL 736 ma sygnał "Stój" mimo, że towarowy jest bardzo daleko.
„Nie każdy, kto do mnie mówi: ‚Panie, Panie’, wejdzie do królestwa niebios, lecz tylko ten, kto wykonuje wolę mego Ojca, który jest w niebiosach."
Mateusza 7:21