Autor Wątek:  Pytania o tabor i ukratnianie.  (Przeczytany 17800 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gumis45

  • Wiadomości: 120
  • STRAŻ TO POWOŁANIE
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #30 dnia: 28 Grudnia 2008, 17:16:13 »
Wiec mają. Ale nie wiem czemu ich niepuszczaną razem na kablach.

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #31 dnia: 28 Grudnia 2008, 17:48:37 »
Prawdopodobnie mają za dużo maszynistów.

Offline Gumis45

  • Wiadomości: 120
  • STRAŻ TO POWOŁANIE
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #32 dnia: 28 Grudnia 2008, 20:55:56 »
Raczej nie. Bo dużo maszynistów oddali do PR i IC. Do IC poszedł prawie cały Zbąszynek.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #33 dnia: 28 Grudnia 2008, 21:08:43 »
Raczej tak ;) Pociągów jest tak mało teraz, że aż szkoda o tym się rozpisywać... Jak rozmawiam z dyspozytorami z innych CM-ów, również potwierdzają ogólne bezrobocie.

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #34 dnia: 28 Grudnia 2008, 23:51:01 »
Raczej nie. Bo dużo maszynistów oddali do PR i IC. Do IC poszedł prawie cały Zbąszynek.
Nie przesadzajmy... Ci których ja znam akurat trafili do PRu, tak że prawie cały to za dużo powiedziane ;)

Offline Gumis45

  • Wiadomości: 120
  • STRAŻ TO POWOŁANIE
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #35 dnia: 29 Grudnia 2008, 08:24:35 »
Ale napewno wiekszosc. Mechanicy ze Zbąszynka bardzo czesto prowadzili IC, więc przeszli do IC. Mechanicy, którzy prowadzili sklady osobowe, wiec do PR. Reszta zostala w Cargo.

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #36 dnia: 29 Grudnia 2008, 16:22:35 »
Gagary z kołomną można jak najbardziej łączyć z starymi gagarami.Polecam wycieczkę na LHS.ST44-12xx nie posiadają innego silnika! To jest ten sam silnik,te same obroty ,ta sama moc, ta sama ilość garów i pojemność,ta sama ilość pozycji. Tylko blok przerobiony na prace czwór-skokową .Plus ma jeszcze taki bajer ,że na luzie pracuje tylko połowa garów.Dzięki temu nowy zżera tylko 9 Kg ON/h pracy na jałowych ,gdy stary palił aż 16 Kg.

Porównanie producenta:

http://kolomnadiesel.com/eng/modernization/5_26dg/
Łukasz Jachimek

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #37 dnia: 29 Grudnia 2008, 19:51:17 »
Silnik z ST44 12xx to 12 cylindrowa wersja silnika 5D49 z TE109 albo z TEP70 ,silnik te i ich różne odmiany są bardzo rozpowszechnione w Rosji. Przerabianie dwusuwa na czterosuwa jest zbyt skomplikowane lepiej zbudować nowy silnik. Co do sterowania prawdopodobnie nie trzeba było wiele zmieniać ale do potwierdzenia tego przydał by się jakiś schemat.
« Ostatnia zmiana: 29 Grudnia 2008, 20:21:43 wysłana przez MichałŁ »

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #38 dnia: 30 Grudnia 2008, 20:35:09 »
Przypatrzcie się zdjęciom czoła gagara po modernie i starego. Podpowiedź: zmieniono gniazda krotnienia. Jeśli już w samych układach sterowania nic się nie zmieniło, to zostaje tylko problem dorobienia warkoczy.
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #39 dnia: 31 Grudnia 2008, 04:32:23 »
http://pl.youtube.com/watch?v=vRhBDrDhqtY

Tutaj widać, że są spięte kablami.
Łukasz Jachimek

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #40 dnia: 01 Stycznia 2009, 09:07:29 »
http://intl.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=156615&LNG=EN gniazdo sprzęgu sterowania z ST44-1215. więc tego się na pewno sprzęgnąć nie da ze starym ST44 co do LHSu może zażyczyli sobie żeby ich modernizowane ST44 pasowały do starych.
« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2009, 09:13:11 wysłana przez MichałŁ »

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Pytania o tabor i ukratnianie.
« Odpowiedź #41 dnia: 01 Stycznia 2009, 14:53:31 »
Albo mają odpowiedni zestaw kabli, jeden koniec stare wtyczki, dróugi koniec nowe.
« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2009, 20:20:11 wysłana przez |andy| »
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...