Autor Wątek:  Wydzielone z "Obiekty poruszające się w symku(ludzie)"  (Przeczytany 2278 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Wydzielone z "Obiekty poruszające się w symku(ludzie)"
« dnia: 08 Listopada 2007, 14:22:49 »
A jak wstawić ludzi? Chociażby mieli stać w miejscu?
« Ostatnia zmiana: 10 Listopada 2007, 14:39:57 wysłana przez Akvin »

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Listopada 2007, 17:11:04 »
Bierzesz za wszarz takiego ludzia i wstawiasz, później nstępnego ludzia to samo itd.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Listopada 2007, 13:01:17 »
A jak nie chce stać w miejscu, to stawiasz obok niego żołnierza z karabinem i pod groźbą strzelania będzie stał w miejscu.

Offline tomasz9992

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Listopada 2007, 13:25:24 »
A jak nie chce stać w miejscu, to stawiasz obok niego żołnierza z karabinem i pod groźbą strzelania będzie stał w miejscu.
Witam.Cesky Kretek co ta twoja wypowiedź oznacza? Bo chyba nie wiąże się ona z Symulatorem,a
więc nie wiem po co to napisałeś,zastanów się na drugi raz zanim coś napiszesz :]
Pozdrawiam.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Listopada 2007, 13:37:34 »
A jak nie chce stać w miejscu, to stawiasz obok niego żołnierza z karabinem i pod groźbą strzelania będzie stał w miejscu.
Witam.Cesky Kretek co ta twoja wypowiedź oznacza? Bo chyba nie wiąże się ona z Symulatorem,a
więc nie wiem po co to napisałeś,zastanów się na drugi raz zanim coś napiszesz :]
Pozdrawiam.
Ach, to było małe dopełnienie do wypowiedzi Mariusza, a że ostatni post był 8mego listopada, a nie wiesz o tym, że mnie kilka dni na forum nie było, to dziś odpisałem.
Jak nie wiesz po co to napisałem, to już Twój problem. Może medytacja Ci pomoże. ;]
A co piszę, to zawsze się zastanawiam. :)

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Listopada 2007, 13:46:17 »
Dajcie se spokoj z ludzikami, najpierw trzeba sie zajac fps'em o ile cokolwiek sie da zrobic zostaje nam zawsze pokaz slajdow! Ale trollujecie...
Jak widać niektórzy tego nie rozumieją, i ciągle drążą ten temat, a nawet irytują się, gdy odpisuje się w JAKŻE_WAŻNYM_TEMACIE postami NIE_NA_JAKŻE_WAŻNY_TEMAT jakim są modele ludzi...

Offline tomasz9992

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Listopada 2007, 13:56:28 »
Dajcie se spokoj z ludzikami, najpierw trzeba sie zajac fps'em o ile cokolwiek sie da zrobic zostaje nam zawsze pokaz slajdow! Ale trollujecie...
Witam.BohunIC co niektórzy piszą nie na temat i tak jak to powiedziałeś "trollują" :]
Pozdrawiam.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Listopada 2007, 14:16:06 »
Witam.BohunIC co niektórzy piszą nie na temat i tak jak to powiedziałeś "trollują" :]
Bo czasem trzeba. ;]

Wydzielam.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 10 Listopada 2007, 14:39:21 wysłana przez Akvin »