W IC robią licencje, ale to trochę inaczej teraz działa, nie powiem Ci dokładnie jak, bo ja robiłem sam i dostałem się z rekrutacji na świadectwo. Jestem na 3 etapie szkolenia i zgadzam się z przedmówcami, obserwator spokojnie by wystarczyło 60 h.
Z tego co wiem, od przyszłego roku mają być szkoleńcy zaliczani w poczet drużyn trakcyjnych, więc spodziewaj się szycht za pomocnika, o ile już takiej informacji nie dostałeś. 160 w pojedynczej obsadzie można imo włożyć między bajki, nikt tego nie podpisze.
Z jazdami jest jak mówią, ja dojeżdżam do sekcji macierzystej, to też trochę zajmuje ale da się przeżyć. U nas na sekcji sporo osób dojeżdża z tego co słyszę.
W IC na świadectwie masz od razu długą umowę i możesz korzystać z UUT no i jeździ się bez przerwy więc godziny wyjeżdżasz naprawdę szybko, czego nie można powiedzieć o Cargo, są u nas ludzie co tam próbowali robić i był podobno dramat - z drugiej strony, znam też gościa co robi w Cargo świadectwo i trafił na maszynistę z którym raz dwa wyjeździł obserwatora. Ile osób tyle opinii, a wszędzie dobrze tam, gdzie nas nie ma.