Tak, tylko że to kropka w kropkę powtórzenie pierwszej wiadomości, którą dostałem 30 dni temu. Ciekawe, ile teraz będę czekać. Ciągłe przekazywanie sprawy do rozpatrzenia nic nie da, za pierwszym razem też jej na pewno nie przeoczyli. Jeżeli nie wiedzą, jak ją rozwiązać, niech szczerze napiszą. Oczekiwałbym raczej przeprosin za długi czas oczekiwania na odpowiedź, a także zapewnienia, że odpowiedź zostanie wysłana w ciągu max. 3 dni roboczych. W innych sprawach też się tak długo czeka na odpowiedź?
Aktualizacja (16.06, 12:30): wreszcie dostałem e-maila od Intercity, ich odpowiedź w załączniku. Niemożliwe, aby wpadły do spamu, gdyż zaglądam tam regularnie, do tej pory nie znalazłem w nim żadnej wiadomości od IC. W związku z tym, że nie dostałem absolutnie żadnego maila, niemożliwym byłoby wypisać przez przycisk na dole maila.
Aktualizacja (18.06, 10:30): całe szczęście, maile od Intercity dochodzą, wszystko działa. Problem rozwiązany, wszystkim, którzy mają taki sam problem jak ja polecam napisać do IC maila z prośbą o ponowne wpisanie na listę mailową. Można się z nimi skontaktować za pomocą formularza, link:
https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/obsluga-klientow/kontakt/. Uprzedzam, że czas oczekiwania może być naprawdę długi (u mnie były to 32 dni), jednakże mam nadzieję, że po moim zgłoszeniu Intercity wypracowało procedurę na taką sytuację i odpowiedzi będą wysyłane w krótkim czasie.
Pozdrawiam serdecznie!