Autor Wątek:  Odp: Koniec trakcji parowej w Wolsztynie  (Przeczytany 1119 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline borys_q

  • Wiadomości: 333
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Koniec trakcji parowej w Wolsztynie
« dnia: 14 Marca 2014, 11:20:51 »
A tak z ciekawości, możliwe jest zbudowanie nowego parowozu według oryginalnych planów? Wiem, że jeździł na Żkd nowy Px, a jak to wygląda z normalnotorowymi maszynami?

Spam. Bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 14 Marca 2014, 11:36:57 wysłana przez Benek »

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Odp: Koniec trakcji parowej w Wolsztynie
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Marca 2014, 11:35:39 »
Nie, już się nie da. 100 lat temu dało się je budować, a przy obecnej technice już nie… Normalnie pytanie dnia. Oczywiście, że jest to możliwe. Teraz nie chodzi o to czy się da, tylko ile będzie to kosztować. Tak samo jak dałoby radę wznowić produkcję EU07. Wszystko jednak rozbija się o (niemałą) kasę.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76