Autor Wątek:  Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations  (Przeczytany 6936 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« dnia: 11 Sierpnia 2012, 14:48:08 »
Wstawiłem samochody na linię 61, nadałem im prędkość początkową i co jakiś czas wyskakuje mi "Too many iterations".
Co nie bangla?
Solo oración!

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6344
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 376
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Sierpnia 2012, 14:50:54 »
Wstawiałeś też drogi? Co jaki czas wyskakuje? Podczas wczytywania czy podczas symulacji? Wczytywałeś wszystkie include do Rainsted, żeby sprawdzić, czy nie ma błędów?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Sierpnia 2012, 14:55:04 »
Drogi są domyślne, nadałem niektórym tylko nazwy, wyskakuje podczas symulacji,  co kilkadziesiąt sekund, podczas wczytywania nie wyskakuje, Wczytałem wszystkie include, ale jedyną rzeczą jaką mi wyrzucił to "oczekiwano punkty kontrolne bliżej siebie" 
Cytuj
node 800 0 none track road 100.0 5.0 0.85 -1 15 0 flat vis asphalt1_dashedwhite 6.0 asphaltdark1_side1 0.2 0.2 0.5 -13024.2 -9.15616 296.869 0.0 0.0 0.0 -6.52005 0.0 0.0 6.52002 -13024.2 -9.06 291.302 0.0 0 endtrack
« Ostatnia zmiana: 11 Sierpnia 2012, 14:56:15 wysłana przez Paczkuś »
Solo oración!

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6344
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 376
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Sierpnia 2012, 15:11:48 »
Powinny być wyzerowane wektory kontrolne w tym odcinku:node 800 0 none track road 100.0 5.0 0.85 -1 15 0 flat vis
 asphalt1_dashedwhite 6.0 asphaltdark1_side1 0.2 0.2 0.5
-13024.2 -9.15616 296.869  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-13024.2 -9.06 291.302  0.0  //point 2
0
endtrack
Przy okazji zwiększ szerokość dróg z 5m do około 6.5 (a przynajmniej 5.5m), bo się autobusy i ciężarówki nie miną na nich. Niemniej może to wymagać przesuwania zapór...
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Sierpnia 2012, 15:24:41 »
Rzeczywiście w tym tkwił błąd. Dziękuję. Natomiast poszerzenie dróg  na tej trasie będzie czasochłonne, ponieważ należy sprawdzić jak to będzie pasowało(niektóre road to perony lub rampy).
Solo oración!

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6344
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 376
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Sierpnia 2012, 15:29:48 »
No niestety. Jeden zrobiony błąd u źródła (naiwne założenie w skryptach, że droga ma 5m szerokości) mści się potem, gdy jest powielony wielokrotnie. Owszem, są drogi po 5m, ale są to dojazdy do wsi poza głównymi trasami i drogi osiedlowe.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Sierpnia 2012, 15:36:08 »
I teraz należałoby każdą drogę zmienić z 5 na 6, a dodatkowo jeszcze wiele skrócić, bo na "skrzyżowaniach" by na siebie nachodziły. Czy skrzyżowania nadal nie działają prawidłowo?
Solo oración!

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6344
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 376
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Sierpnia 2012, 15:44:48 »
W zakresie skrzyżowań nic specjalnie nie robiłem, bo jakoś nie było wielkiego zainteresowania. Potrzebowałbym teksturę skrzyżowania (może być wycięta z ortofotomapy), obróconą tak, aby oś jednej z jezdni była pionowo po środku tekstury, a w centrum było przecięcie osi obu jezdni. Do tego musi być znany rozmiar pionowy tekstury w metrach oraz promienie łuków krawężnika, jeśli ma się generować.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline MasterYoda

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 839
  • Mistrz ściemy, Pan Andrzej.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 71
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Września 2012, 20:12:58 »
Mam problem z tym samym błędem. Poprawiając scenariusz nagle zaczął mi wywalać błąd. Na początku podczas ładowania natomiast po jakimś czasie podczas symulacji. Pokazuje sie to średnio co 30 sekund. Jak mogę spradzić i naprawić miejsce w którym są błędne wpisy etc.?
Panie Darku, my też możemy prosić?

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Września 2012, 05:40:30 »
@Paczkus: uzyj notepad++ i pozamieniaj wg tekstury, nie wedlug typu - bedzie latwiej ;-)

Offline MasterYoda

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 839
  • Mistrz ściemy, Pan Andrzej.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 71
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Września 2012, 13:07:58 »
Możesz rozwinąć skrót myślowy?:)
Panie Darku, my też możemy prosić?

Offline popatrz

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Września 2012, 13:38:03 »
Chyba o zmianę szerokości dróg przy pomocy (takiego bardzo fajnego narzędzia):
http://notepad-plus-plus.org/download/v6.1.8.html
uwzględniając fakt, że zmiana ma dotyczyć tylko dróg a nie peronów/ramp (czyli przy "automatycznym replace", zmieniać tylko wpisy track o konkretnej teksturze.
Osobiście tak bym to robił. Nie wiem czy dokładnie to @ShaXbee miał na myśli.

Offline MasterYoda

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 839
  • Mistrz ściemy, Pan Andrzej.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 71
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Września 2012, 14:32:03 »
Co do narzędzia to znam je. i także substytut w postaci Notepad 2.
Panie Darku, my też możemy prosić?

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Września 2012, 16:11:12 »
@popatrz: Dzieki za tlumaczenie na polski, pisalem posta bedac w pracy ;-)