Patrzę po tym wykazie i nawet zahaczyło o linie pomorskie:
- 212 Korzybie - Bytów - miała być reaktywowana zaraz po wybudowaniu Kolei Metropolitarnej.
- 214 Somonino - Kartuzy - totalna głupota, ruch towarowy, i w sezonie PRki z Gdyni do Kartuz + włączenie do Kolei Metropolitarnej.
- 234 Kokoszki - Stara Piła - ruch towarowy, może i mały, ale też pod Kolej Metropolitarną podchodziło i miało być łącznikiem na Kartuzy.
- 235 Matarnia - Gdańsk Osowa - istna głupota, bo tam jest bocznica Cementowni w Matarni.
- 230 Wejherowo - Garczegorze - odcinek do Rybna Kaszubskiego, miał być trzymany pod budowę nowej Atomówki (wstępna lokalizacja) + jeszcze Gniewino w ramach porozumień społecznych w tamtych terenach planowali ponowne otwarcie od Wejherowa do Gniewina. Fakt, że linia od 2004 całkowicie jest zamknięta i już nie przejezdna, ale zawsze.
W ogóle nie wiem jakim cudem się znalazła tam linia 405 na odcinku Szczecinek - Słupsk, 6 par pociągów pasażerskich (oblegany, bo to ruch lokalny generalnie jest) i ruch towarowy!
- 418 Sławno - Darłowo - linia która bodaj 4/5 lat temu przeszła modernizację, pociągi pojeździły ledwo kilka miesięcy i zamknęli z powrotem. Cała nawierzchnia wymieniona od Sławna do Darłowa na strunobetonowych podkładach i też do likwidacji.
Najbardziej wpieniony jestem, bo tylko tak łagodnie to można napisać, chcą zlikwidować najbardziej obleganą linię 229 sezonową z Lęborka do Łeby!!! Pasażerskie pociągi do Łeby, to były łączniki do większości TLK i ICków w wakacje. To jest skandal
Jestem całkowicie załamany tym co się wyprawia.