CHK wsadzę z najnowszej publikacji sprzed kilku dni.
« Dodano: 04 Kwietnia 2009, 19:41:36 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-04-11 19:41.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-04-18 19:41.
Plik o rozmiarze: 38212583 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_2.rarLista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_2.rar.txtWitam!
1.Przedstawiam Wam ryflaka i eamosa w malowaniu PKP ENERGETYKI.
Zdjęcia: dolmio89
1.1.Do eamosa:
To zmieniłem/dodałem :
Ładunek: piasek (wcześniej był,ale fatalny)
Wpisy:
node -1 0 eamos_1 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 eamos_2 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 41 coal enddynamic//pełny, węgiel
node -1 0 eamos_3 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 52 gravel enddynamic//pełny, kamyczki
node -1 0 eamos_4 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 43 ore enddynamic//pełny, to coś czerwone
node -1 0 eamos_5 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 0 48 sand enddynamic//pełny, piasek
Screeny:
Ilośc kolorów:120161
1.2.Do ryflaka:
To zmieniłem/dodałem :
Niestety tylko linijki "Map:" w t3d.
Wpisy:
node -1 0 Bh_1 dynamic PKPBh Bh_energetyka.tga 101a 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 Bh_2 dynamic PKPBh Bh_energetyka.tga 101a 0.0 nobody 3 5 passengers enddynamic//pełny, pasażerowie
node -1 0 Bh_3 dynamic PKPBh Bh_energetyka2.tga 101a 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 Bh_4 dynamic PKPBh Bh_energetyka2.tga 101a 0.0 nobody 3 7 passengers enddynamic//pełny, pasażerowie
Screeny:
Ilośc kolorów 1:206732
Ilośc kolorów 2:139774
2.Przyjme zdjęcia na tekstury:
2.1.Wagonów towarowych:
Eaos,Eans,Eams,Eamos,Eas,Es---Gags,Gbs---Flls,Falns
2.2.Wagonów osobowych:
Adu,Bd,Bi/Ci/BCi,WRbd,WLABd,Bh 43A,Bh 101A,Bh 120A,Bipa/Bhp
2.3.Lokomotyw spalinowych:
SM03,SM31 (Na stary model),Ls40,Ls60,SU46
2.4.EZT:
EN57/71,EW58
2.5.SZT:
SN61,SN81,SA109,SA101/121,SA102/111
3.W jaki sposób będe pracował:
3.1.Informuję na forum że na warsztacie mam jakiś pojazd.
3.2.Wy wytykacie błędy ( ! dotyczące tekstur lub linijki "Map:" ! ), lub (i) nadsyłacie zdjęcia potrzebne do zrobienia projektu.
3.2.1. !!! Proszę nie pisac "Koleś zmień mapowanie" ,gdyż ja z mapowaniem nic wspólnego nie mam. !!!
3.3.Próbuję zrobic jak najwięcej z tych zdjęc.
3.4.Wypuszczam to na forum.
4.UWAGI
Podziękowania dla: dolmio89, GIMPa, Texture Makera, mnie.
Wiadomość wygenerowana automatycznie
« Dodano: 04 Kwietnia 2009, 19:46:52 »
O kurde... nie to readme... Przepraszam...
« Dodano: 04 Kwietnia 2009, 20:15:30 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-04-11 20:15.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-04-18 20:15.
Plik o rozmiarze: 38212110 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_3.rarLista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_3.rar.txtPaczka ta oto zawiera wagony ze świecącymi oknami, dzięki czemu idealnie nadają się do scenerii nocnych. Ja jestem autorem przeróbki.
Co do wpisów:
node -1 0 "AAA" dynamic PKP/111a-noc "BBB" "CCC" 0.0 nobody 3 0 enddynamic
"AAA" - numer/nazwa wagonu
"BBB" - tekstura w formacie BMP
"CCC" - plik MMD odpowiadający numerem danej tekstury
Dla tego dla każdej tekstury jest oddzielny MMD, żeby był odddzielny T3D, który jest różny dla każdego wagonu, bo w każdym inaczej się okna palą.
Chwilowo z powodu problemów z dyskiem udało mi się tylko tyle znaleść. Za niedługo reszta.
Wiadomość wygenerowana automatycznie
« Dodano: 18 Kwietnia 2009, 09:06:12 »
Jeśli nie ma problemów dalszych, to wystawiam dla ogółu.