Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hirek dnia 17 Września 2025, 18:06:21 »
Kilka nowości:
- mamy teraz eksperymentalne liczenie asynchroniczne pojazdów. Liczba wątków definiowana za pomocą async.trainThreads w eu07.ini - wpisanie 0 powoduje ze pojazdy beda liczone po staremu, 1 lub wiecej to znaczy ze beda liczone po za wątkiem symulacji. Ustawienie może pomóc gdy na scenerii mamy po 50 lub wiecej wagonow/lokomotyw/pojazdow ogólnie.
- poprawiona logika obsługi przycisków control/shift/alt przy linuxie/windowsie @jakubg1
- przywrócenie screenshoot managera przy rendererach opartych o OpenGL
- mamy teraz 30 universali (0-29)
- poprawione targetowanie komend z pythona (getCommands leci teraz na pojazd gracza a nie pojazd z id 1)
- komenda dedykowana do ustawienia reflektorow (lightsset, a, b) gdzie a to czolo A, natomiast b to czoło B
- większa szczegółowość generowanych plików dmp (teraz zawierają pełny zrzut RAM przydzielony do exe)
- wymieniono libke od DiscordRPC na nowszą, dzięki temu nie ma problemów z kompilacją na innych silnikach niż MSVC
- lekki overhaul startera w exe @jakubg1
- Dodany osobny ffList dla hamowania (ffBrakeList) @jakubg1
- W edytorze najeżdżając na tor podświetla się teraz nazwa odcinka izolowanego @jakubg1

https://ci.appveyor.com/project/Hirek193/maszyna/builds/52760536/artifacts (po 19 powinny być pliki gotowe już do pobrania)
12
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hirek dnia 17 Września 2025, 15:44:04 »
przykład z siódemką jest przykładem - plik jest na repo - możecie po wrzucać własne ciekawostki i screeny z nimi powiązane.
13
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jaco dnia 17 Września 2025, 12:54:14 »
Osobiście bym zrezygnował z tego "Czy wiesz że...", albo pisał to rzetelniej. Akurat ten przykład z EU07 mija się z prawdą...
14
Symulator / Odp: Uruchomienie MaSzyny w systemach innych niż Windows
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JanuszB dnia 16 Września 2025, 22:27:51 »
czekam na wersję MacOs, Mam oczywiście Maszynę na PC ale często podróżuje. (wiem że to nie ten dział, ale przypomniał mi się jeden fakt na moim Pc, tnie masakrycznie a komp może nie najnowszy ale daje radę - i5 12400f, 32Gb Ram, RTX 3070Ti, jak znajdę chwilę to pobawię się w ustawieniach grafiki). Pozdrawiam i czekam na 25.10 na Pc a może kiedyś doczekam się miłego dodatku na MacOs. Trzymam kciuki za dalszy rozwój   
15
Na warsztacie / Odp: Linia 197 Strzebiń - Woźniki Śląskie '92
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sm 42 driver dnia 16 Września 2025, 21:13:29 »
Wcześniej w wątku była dyskusja na temat misji, które będą na scenerii. W ostatnim czasie przemyślałem jak je zorganizować i w podstawowej wersji będą dwie misje, co pozwoli na przejazd linią zarówno pociągiem osobowym zgodnie z rzeczywistym rozkładem jazdy jak i towarowym z manewrami na stacjach. Przewidziane są dwa scenariusze:
  • Pociąg osobowy ze Strzebinia do Woźnik Śląskich, zmiana czoła w Woźnikach a następnie powrót jako pociąg osobowy Woźniki Śląskie – Strzebiń. Czas misji: 2 godziny. Wyjazd lub wjazd do stacji Strzebiń zawiera zdarzenia losowe i może się odbyć zarówno na sygnał zezwalający jak i na sygnał zastępczy (z prawdopodobieństwem 10%).
  • Pociąg towarowy ze Strzebinia do Woźnik Śląskich. W Woźnikach wymieniamy wagony przy placu ładunkowym i magazynie, formujemy skład i ruszamy w drogę powrotną. W Psarach zjeżdżamy na bok i wymieniamy wagon przy magazynie. Następnie wracamy do Strzebinia. Czas misji: ok. 2,5 h. Wyjazd ze stacji Strzebiń zawiera zdarzenie losowe i może się odbyć zarówno na sygnał zezwalający jak i na sygnał zastępczy (z prawdopodobieństwem 10%). Wjazd do stacji Strzebiń może zostać podany z normalnie lub z opóźnieniem ze względu na to, że równolegle z nami na stację wjeżdża inny pociąg.
Scenariusze właściwie są już napisane i w dużej mierze przetestowane. Z racji tego, że w misjach są przewidziane rozmowy przez radiotelefon, zwracam się do was z prośbą o pomoc w realizacji nagrań. Potrzebuję trzech osób, które wcielą się w role:
  • dyżurnego ruchu stacji Strzebiń, (@nexilamo)
  • maszynisty, (@Provo24)
  • kierownika pociągu. (@Krzyzoslav)
Wymagane minimum 18 lat. Poniżej załączam kwestie, które trzeba nagrać (każda linijka w osobnym pliku). Prośba o zgłaszanie się tutaj, na priv lub na discordzie (@sm42driver).

Dyżurny ruchu st. Strzebiń: nieaktualne
Cytuj
- 55121 do Strzebinia
- Wyjazd będzie na sygnał zastępczy
- 55121, zastępczy podany, można jechać
- 55122 do Strzebinia
- Wjazd będzie na sygnał zastępczy
- 55122, zastępczy podany, można jechać
- Panie mechaniku, tylko za rozjazd proszę
- Można jechać na siódmy
- 553881 do Strzebinia
- 553881, zastępczy podany, można jechać
- Strzebiń, zgłaszam się do 553882
- Tak, tak, już robię dla pana wjazd

Maszynista: nieaktualne
Cytuj
- 55121 zgłaszam się
- Przyjąłem, wyjazd na zastępczy. Można podawać zastępczy dla 55121
- Tak, świeci, jedziemy
- 55122 zgłaszam się
- Przyjąłem, wjazd na zastępczy
- Strzebiń, można podawać zastępczy dla 55122
- 553881 zgłaszam się
- Przyjąłem, wyjazd na zastępczy. Można podawać zastępczy dla 553881
- Tak, świeci, jedziemy
- Strzebiń do 553882
- Będzie wjazd z Woźnik?

Kierownik pociągu: nieaktualne
Cytuj
- 55121 odjazd
- 55122 odjazd
16
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Skyskaper dnia 16 Września 2025, 21:16:24 »
Dzień dobry, przedstawiam pierwszą aktualizacje projektu ;)

Przede wszystkim, mamy już sieć na całej LK2. Zostaje teraz tylko Grzebowilk i botstacje, więc jak się sprężymy to może i w październiku wyjdzie beta :D.
Zaktualizowałem również w galerii zdjęcia z Warszawy, można podziwiać już sieć trakcyjną.
Prezentuje również dwa modele dedykowane nad którymi pracowałem jakiś czas temu.
17
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robert357 dnia 16 Września 2025, 21:06:00 »
Dokładnie tak, tooltipy od czego jest lampka i ewentualnie co dany stan oznacza. Myślałem też nad manometrami i amperomierzami ale tam unikalną nazwę mają tylko wskaźniki, więc to raczej odpada.
18
Na warsztacie / Odp: EP07-1020
« Ostatnia wiadomość wysłana przez EP08_015 dnia 16 Września 2025, 19:48:49 »
Ta też jest moja. Tu by się przydał teksturowiec co by wyretuszowali ślady przełączników i poprawił napisy. Ale to była kabina jeszcze pod inny model. Ta druga kabina występowała w 2 wersjach. Były różnice w kontrolkach.
19
Na warsztacie / Odp: EP07-1020
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr93 dnia 16 Września 2025, 19:15:14 »
Jeżeli dobrze pamiętam to jest epka kabina.,. , https://postimg.cc/hhS1R009
Kiedyś sawi zbierał materiały na kabine, około 10 lat temu.
20
Na warsztacie / Odp: EP07-1020
« Ostatnia wiadomość wysłana przez EP08_015 dnia 16 Września 2025, 18:41:37 »
Ale nie w tej postaci. Ktoś już widzę że coś przerabiał. Dziwny ten prędkościomierz jest. Model zewnetrzny też był.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10