Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - oko

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11
61
Na warsztacie / Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« dnia: 31 Sierpnia 2012, 13:50:41 »
Z 2 strony toru niżej.

62
Na warsztacie / Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« dnia: 31 Sierpnia 2012, 13:48:16 »
Kozioł także powinien być na torze niżej ale z 2 strony stacjí patrząc od kozła o którego pytałeś.

63
Bieżące kolejowe / Odp: praca w kolejach śląskich
« dnia: 21 Sierpnia 2012, 14:41:42 »
Kanarem będziesz...ale masakra..

64
Przed Euro juz go zlikwidowali jakos...

65
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie pociągu z Warszawy do Katowic
« dnia: 11 Sierpnia 2012, 18:46:53 »
Zgadza się Exe. Na nastawni było to samo. Trafiłeś na dyżurnego co ci pomagał i szkolił w prowadzeniu ruchu, a inny kazał Ci siedzieć i patrzeć...Ja na szczęście trafiłem na tych lepszych. To są uroki kolei. Trzeba chcieć i mieć samozaparcie i odważnie pytać innych żeby się dobrze wyszkolić i nie bać się tych starych wyjadaczy, a wyjdzie to na dobre. Panie Mechaniku 483- przykro mi, że trafiłeś na takiego dyżurnego, który bronił się głosząc "wcj". Są w naszej profesji "obiboki" . Zgadzam się bo sam znam kilku.W waszej profesji znajdzie się także  kilku "cwaniaków".Moim zdaniem nie ma co się nimi przejmować bo sami się wykończą.Myślę, że kolej powinna być budowana na takich ludziach jak my ( z pasją, dla których pieniądze to nie wszystko).Wiadomo każdy ma swoje zdanie i kłótnie są nieuniknione, ale reasumując chodzi nam o dobro nasze,kolei i bezpieczeństwo.

66
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie pociągu z Warszawy do Katowic
« dnia: 11 Sierpnia 2012, 08:25:46 »
Tak dyż. nie mają co robić, tylko na złość wam sem.późno wypalają...tak trzymać.Swoja drogą ten 2 link ciekawy. Przy awarii urzadzen S.R.K człowiek zaczyna chodzić na wyższych obrotach i skupia się na maxa. Nawet radio z muzyką przeszkadza wtedy.
A swoją drogą jak ja mam reagować na obraz semafora, jak na nastawni mam czerwone,zielone i białe migające światło na powtarzaczach....dlatego napisałem, że to wy jesteście od reagowania. Ja nic nie widzę, jak jest na gruncie.Kto ma to widzieć...kamery nie mam przed semaforem dlatego jestem za sygnalizacja kabinową, a jak nie to na nastawniach proszę o pełny obraz semafora i będzie ok. Ale wiadomo na kolej kasy nie ma...lepiej na autostrady dać.

67
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie pociągu z Warszawy do Katowic
« dnia: 11 Sierpnia 2012, 01:32:29 »
Słuchaj no. Ja widzę, że taki "pępek świata" jesteś. Jak na razie, to wy jesteście od reagowania na wskazania semaforów, a nie od pisania że to było idiotyczne zdanie. Bo co najwyżej Twoim obowiązkiem jest zgłoszenie się na radiu, jak sem. jest na "stój", a nie robienie uwag bo jedzie wielki maszynista. G... mnie to obchodzi. Ja wiem co jest przed Tobą i pojedziesz kiedy ja uznam,że to bezpieczne. Masz semafory to się zachowuj odp. do wskazań, a z opóźnień to będę ja się tłumaczył, a Ty odpiszesz na taśmie sobie,że sem. na stój był i trochę kultury.
Tyle na temat. Więcej się nie wypowiadam, może inni "Isdr" się wypowiedzą.

68
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie pociągu z Warszawy do Katowic
« dnia: 10 Sierpnia 2012, 15:35:09 »
EU40..Co raz więcej mamy Lcs-ów..tam nie ma obowiązku obserwacji poc. Też mi się to nie podoba mówie to otwarcie. Poc . jedzie 30 km bez obserwacji niekiedy bo nawet dróżników nie ma. To jest złe i się zgadzam. Taka polityka kolei. U mnie akurat jest obowiązek obserwacji i nie wyobrażam sobie przepuszczenia poc. bez obserwacji w oknie jak nakazuje RTS. Poprostu ludzkie oko zastępuje się ASDEK-ami i tyle co nie jest dobre.
Maszyniści powinni żądać tego aby tak nie było. Gdzie jest Miętek czemu o to nie walczy. Ja z chęcią zawsze obserwuje poc. To nie jest czynność jakoś wielce ciężka prawda.
Jagger..dlatego mamy szkodliwe płacone żeby tą łepetyne wystawić nawet zimą!
Idę do pracy. Dzięki za dyskusje:) Mam nadzieje tylko, że kiedyś będzie bezpieczniej na tej naszej kolei...i jak patrze przez okno to machać mi Mechanicy a nie grobowa mina i ani Rp1 ani nic;)

69
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie pociągu z Warszawy do Katowic
« dnia: 10 Sierpnia 2012, 15:25:03 »
Mechatronik dla KW jeździsz widzę. Jest trochę racji w tym co piszesz. To teraz ja Ci powiem co ostatnio "wyczaiłem" Do Wolsztyna jechały 2 szynobusy..wiesz jak twoi kumple po fachu prowadzili je? ten z przodu gadał temu z tył na radiu jak ma jechać bo w 1 jazdy nie było i jak ma hamować...z ludźmi..i jak my mamy też wam ufać co? Co to popych jest z ludźmi dozwolony? he? Po za tym skoro miałeś na 2a to semafor miałeś na dwa, czemu o rozkaz nie prosiłeś? Jakbyś na 6 jechał to byś miał inny obraz semafora. Tu się wywija na tej kolei...popieram to co napisałeś, ja tak samo mam. Wchodzę na nastawnie prokurator kładzie mi ręke na ramieniu do czasu , aż z niej nie zejde. Chce spokojnie objechać te 12h i tyle. Robie to co do mnie należy i się nie wychylam..oczywiście z kulturą i poszanowaniem do maszynistów tak.

70
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie pociągu z Warszawy do Katowic
« dnia: 10 Sierpnia 2012, 15:07:53 »
Dokładnie.

71
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie pociągu z Warszawy do Katowic
« dnia: 10 Sierpnia 2012, 14:59:04 »
A wypadek "Psie Pole"? Mechanik zabrał syna w urodziny - oboje obaj zginęli, poc. międzynarodowy. Tyle, że to wina ST43 była która wyjechała za semafor. Myślicie, że z nastawni nie widać kogo biorą maszyniści na bane? Mechanika sprawa nic mi do tego.

Zamiast wielokropków proszę stosować normalne znaki interpunkcyjne.
ABu

72
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie pociągu z Warszawy do Katowic
« dnia: 10 Sierpnia 2012, 14:53:55 »
Zgadza się różni ludzie pracują w tej branży nie mówię, że jesteśmy święci. Ale chodzi o to z mojej wizjo kolei, że musimy mieć do siebie szacunek i zaufanie i jedni od drugich muszą wymagać, a z racji, iż na tym forum jest gro maszynistów a Dyż. jakna lekarstwo mogłem się spodziewać twardej dyskusji;) ale to dobrze:) Apropo nie mam 15 rąk..wiem o co chodzi... zamykasz rogatki, droge przebiegu szykujesz, coś Ci nie idzie, dzwoni 1 telefon w tym czasie, 2 telefon, do tego ogarniasz dlaczego semafora nie możesz podać i 3 razy jeszcze sprawdzasz czy aby napewno Szeta możesz podać...no weź to ogarnij czasami Panie Maszynisto co? Chcesz bezpiecznie przejechać to daj cynka radiem, że minąłeś już "To" i bądz cierpliwy;]

73
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie pociągu z Warszawy do Katowic
« dnia: 10 Sierpnia 2012, 14:36:55 »
To trzeba se głosniej zrobić anie pakować się już to raz a 2 na tor zakończony koziołkiem jeżeli to jest tor rozkładowy dla poc. pasażerskiego to w czym problem, jeżeli nie to rozkaz na 20 na h i po sprawie, a ilu z was się domaga takiego rozkazu 5%? z reguły na słowo jest prawda?
Z resztą nie ważne mamy współpracować, ale wy musicie od nas wymagać jak coś omijamy, a my od was, bo inaczej będą tego efekty...Nie jeździć na słowo etc.. Lepiej stanąć poświecic ta chwile na rozkaz niż na dziko jechać. A jak jeździcie to też prostujcie Dyż. że mogłby pan podpowiedziec itp. a nie sie czaić prawda? Tak jak my was prostujemy :) Zrób se porządek na dachu heh;]

74
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie pociągu z Warszawy do Katowic
« dnia: 10 Sierpnia 2012, 14:27:58 »
Halo halo przecież Dyżurni informują o zmianie toru wjazdowego nie zależnie od sytuacji. Z resztą Ir-1 wspomina coś na ten temat prawda?
A ile razy się zdarza ,że mechanik Ci powie mam oczy widzę...po to są semafory, żeby na nie patrzeć, a dwa ta nasza podpowiedź może jedynie uratować skórę jak sem. będzie błędnie pokazywał co się rzadko zdarza, a my damy cynka, że np. przed stacją już na bok sobie zjedziemy..
Po za tym rozkazy "N" czytać co nas czeka czytać!!! W Poznaniu mając ileś set pociągów, ogarnij żeby każdemu powiedzieć na jaki tor pojedzie, to po co maszyniści zdrowi..i tak prowadzimy już was za rękę, że maszynista nie widomy by przejechał bezpiecznie..obowiązki muszą być trochę podzielone, wiadomo bezpieczeństwo przede wszystkim ale nie wszystko na głowie Dyżurnego!

75
Na warsztacie / Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« dnia: 09 Sierpnia 2012, 21:49:15 »
Fantazje fantazjami ale moim zdaniem jeżeli kolega chce łączyć 2 scenerie to Bałtykowi też by się przydał mały lifting aby utrzymać klimat Nowych Moczników. Chodzi mi generalnie o parę kilometrów przed Alkowicami. Za pusto tam czyż nie?

76
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 28 Lipca 2012, 14:04:35 »
Dyzurny Ruchu Poznań Debiec Luc.  Wiem ze sa tu takze osoby interesujace sie prowadzeniem ruch dlatego zapraszam do sledzenia isdr.blog.pl.

77
Na warsztacie / Odp: Jelitkowo
« dnia: 27 Lipca 2012, 11:24:29 »
Top-y można nawciskać bo mało ich w sceneriach.

78
Bieżące kolejowe / Odp: Rozkaz na manewrach
« dnia: 25 Lipca 2012, 14:41:19 »
Za każdym razem obowiązuje rozkaz pisemny S. Nawet jeśli ma być to głupie pominięcie o 2 m semafora. Wiadomo to już od dyżurnego zależy czy napisze na te 2 m pominięcie czy nie. A niech zajdzie sytuacja że skład miał posunąć się o 2 m a będzie spadek coś się stanie poc. ucieknie i co. Mechanik powie że dyż mu pozwolił, a komisja zapyta gdzie rozkaz mechanik masz, a panie dyż na jakiej podst pan pozwolił. I ugotowani oboje.
Jesli chodzi o pomijanie W5 to jeżeli jade manewr taki w swój tor którym zarządzam, a ruch jest prowadzony jednokierunkowo to na słowo wystarczy. Jeżeli natomiast jade w tor którym nie zarządzam "tor lewy" , bądź ruch jest prowadzony 2-kierunkowo to daje rozkaz na pominięcie i do km, a od posterunku obok biorę wolną drogę dla manewru. Jasne? :)

79
Na warsztacie / Odp: Z góry na Mazury
« dnia: 23 Lipca 2012, 15:37:32 »
Jak mazury to dużo krzaków lasów i domków, oraz sem. kształtowe.

80
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 23 Lipca 2012, 01:07:39 »
Macie posmiejcie sie:) krecone na piatkowie post 13 niegdys teraz ssp jest:

&feature=player_embedded#!

81
Bieżące kolejowe / Odp: Wymagania i płaca dla dyżurnego ruchu.
« dnia: 21 Czerwca 2012, 21:44:16 »
Dla mnie ISDR i mechanik to 2 równe stanowiska i kasa ta sama powinna być.

82
Bieżące kolejowe / Odp: Wymagania i płaca dla dyżurnego ruchu.
« dnia: 21 Czerwca 2012, 07:03:47 »
Zarobki są różne zależy od stacji; średnia zarobków ISDR to tak jak maszynistów tyle wam powiem na na Dużych stacjach węzłowych są wstanie zarobić tyle co mechanik u prywaciarza, czyli możesz zarabiać od 1.600 do ok 5 kafli brutto zależy gdzie trafisz.

83
Bieżące kolejowe / Odp: Wymagania i płaca dla dyżurnego ruchu.
« dnia: 19 Czerwca 2012, 15:45:28 »
Zgadzam sie co kolega wyzej napisal, do tego zdrowie.. nigdy nie wiesz czy cie lekarka nie zwali. Jasne sa dodatki wegiel nocki ja wyciagam ok 2tys na razie po pol roku pracy za dyz i 4 lat ze stazem z manewrow. Do tego musisz umiec przewidziec pewne sytuacje na kolei jesli chodzi o ruch i miec ograniczone zaufanie do maszynistow, a oni do ciebie i jednoczesnie musicie stanowic zgrany zespol zeby nic nie nawiwijac.

84
Bieżące kolejowe / Odp: Wymagania i płaca dla dyżurnego ruchu.
« dnia: 19 Czerwca 2012, 00:45:37 »
To może ja się wypowiem jako ISDR. Wymagania mówia same za siebie. Po takiej szkole nie jedziesz na kurs tylko przeszkolenie i egzaminy od razu i do pracy. 1600-2000.. jasne praca jest niezapłacona wiadomo co byś nie zrobił grozi Tobie 8 lat, wchodząc na nastawnie prokurator trzyma Tobie ręke na ramieniu, zdejmuje ją dopiero gdy z niej schodzisz. Jeśli masz słaby  charakter i nie umiesz w ciagu ułamka sekundy podejmować dobrych decyzji to daj se spokoj. Widze, że już się wachasz więc se odpuść. Musisz wiedzieć czy chcesz to robić czy nie, no sory.

85
Tabor kolejowy / Odp: EU07 modernizowane przez Ts Opole
« dnia: 29 Maja 2012, 17:43:22 »
Tata jechał nią ostatnio i mówił , że jest zrobiona tak jak 303E, szafy ma pozamieniane itd.

86
.........eu07-166 planowa bana mojego Taty..tera nr zobaczyłem...Ojciec się za głowę chwycił...oby jeszcze pojeździła..

Popraw tę wiadomość na napisaną starannie.
Quark-t

87
IC to inna historia, tam jeszcze jest jako tako. KW spieszy się bo ELfy dostaną w sierpniu a nie ma kto nimi kierować prawda bo PR-y za to się nie biorą.

88
3 miesiące szkolenia we Wrocławiu na licencje. ( przerobili tylko E1 jak gadałem z nimi.) Potem egzamin pisemny. Teraz do Grudnia czyli pół roku za pomocnika i potem egzamin na maszyniste jak dobrze zrozumiałem. Ja nie mówię bo u nas też było hardcorowo kurs na dyż. ruchu 3 miesiące z czego tylko ja miałem jakieś pojęcie o kolei bo 4 lata ustawiaczem byłem, a reszta wiary z ulicy. Wiadomo wszyscy zdali ale ja im powiedziałem, że prawdziwym egzaminem jak to bywa na kolei są pewne sytuacje w których trzeba zareagowac tylko i wyłącznie prawidłowo. Sam kozaka nie zgrywam o , że 5 lat juz mam na kolei i wielki Pan Dyżurny, tylko przynajmniej 1 w tyg. R1 chociaż se przejrzeć i podejść do pracy przede wszystkim z szacunkiem, tak samo do maszynistów jak i przyległych dyż.

89
Normalnie strach iść do pracy co się dzieje a zmknięcie jeszcze teraz będe miał...Patrzeć na W24 Panowie!!!...Licencjaty zaczną jeździć to dopiero będzie..

90
Ciekawe czy mnie puszczą przed Lotosem;) EU07-113+Traxx+2000t  Do Sandomierza zdążyłem bane podkuć... - 70% premii...

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11