Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - szogun

Strony: 1 ... 119 120 [121] 122
3601
Na warsztacie / Odp: @szogun'owe prace: EU07 w malowaniu IC
« dnia: 12 Maja 2010, 21:51:35 »
Odnośnie błędów to ja widzę tyle...

3602
Na warsztacie / Odp: @szogun'owe prace: EU07 w malowaniu IC
« dnia: 12 Maja 2010, 21:30:16 »
Pierwsze podejście - mnóstwo błędów które oczywiście będą poprawione. Myślę że stan tej tekstury to jakieś 5% albo i nawet mniej.

3603
Na warsztacie / Odp: @szogun'owe prace: EU07 w malowaniu IC
« dnia: 12 Maja 2010, 20:48:31 »
http://eu07.pl/userfiles/1064/foto-EP07-198.7z
Przydadzą się ;)

Odnośnie koloru kabiny przykład drzwi do maszynowni (oczywiście znacznie zwiększy to nakład pracy). Więcej rozjaśnienia raczej nie będę dawał.

No @Bartas, masz zdjęcia, więc zrób porządną teksturę, a nie wklejasz tylko numerki. Osobiście nie lubię jeździć w Maszynie i widzieć dookoła takie same lokomotywy różniące się tylko numerem.
Mogę najwyżej przekleić niektóre elementy na istniejącą teksturę (czytaj: EU07-150) ponieważ nie mam jeszcze tyle doświadczenia żeby odpowiednio "wyprostować" zdjęcia.

3604
Na warsztacie / Odp: @szogun'owe prace: EU07 w malowaniu IC
« dnia: 12 Maja 2010, 20:34:10 »
Powiem tyle że bardzo ciężko jest to osiągnąć ale będę próbował rozjaśnić.

3605
Na warsztacie / Odp: @szogun'owe prace: EU07 w malowaniu IC
« dnia: 12 Maja 2010, 20:25:53 »
Tekstura zewnętrzna pozostawia wiele do życzenia, niestety.
Wiem ale w końcu każdy od czegoś zaczynał...
Przede wszystkim proponuję zmienić kolor górnego pasa, który idzie bezpośrednio pod rynienkami z pomarańczowego na niebieski.
Już poprawione.
Druga sprawa to uszczelki, 198 ma takie blaszki przy uszczelkach.
Mógłbyś mi dokładniej sprecyzować?

Dołączam jeszcze dwa screeny z kabiny b które się nie zmieściły w poprzedniej wiadomości.

3606
Na warsztacie / Odp: EU07 IC
« dnia: 03 Maja 2010, 10:47:43 »
   « Dodano: 12 Maja 2010, 19:46:47 »
Witam! Dostałem nową kartę graficzną więc zacząłem dalej pracować.
Kabina na screenach poniżej i tekstura loka są w wersji ostatecznej (odnosi się to tylko do tego modelu - każdy zostanie przerobiony).

Odnośnie wydania to nie wiem czy wydać jedną paczkę z repaintem wszystkich kabin, czy może wydać osobno każdy przerobiony model. Piszcie czy chcecie jedną paczkę, czy trzy wydane osobno.

Pozdrawiam!


   « Dodano: 12 Maja 2010, 19:51:47 »

3607
Pomoc doraźna / Odp: Brak tekstur wózków w Eaosach
« dnia: 08 Maja 2010, 12:25:52 »
@kamil90519 Masz kartę ATI? Jeśli tak to poczytaj >TUTAJ<.

@Joke1997 a do czego link dałem jak nie do narzędzia Mariusza?

3608
Pomoc doraźna / Odp: Łączenie lokomotyw
« dnia: 07 Maja 2010, 20:09:14 »
(..) Chciałbym na własny użytek zrobić jeden długi skład ale nawet mocne lokomotywy nie dają przy nim rady. (...)
Nie łącz różnych lokomotyw tylko daj ukrotnienie na tym samym modelu lokomotywy np.
node 800 0 ET22-001 dynamic PKP\ET22_v1 201E-001.tga 201E 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node 800 0 ET22-140 dynamic PKP\ET22_v1 201E-140.tga 201E 0.0 connected 3 0 enddynamic
i dalej Twoje wagony
rozszerzenia tekstur są w tga bo napisałeś że przekonwertowałeś sobie paczkę narzędziem @Mariusza1970.

Pamiętaj że dwie lokomotywy w scenerii nie mogą być tak samo nazwane
Cytuj
node 800 0 ET22-001 dynamic PKP\ET22_v1 201E-001.tga 201E 0.0 headdriver 7 0 enddynamic
Jeżeli taka nazwa loka już istnieje to musisz zmienić nazwę lokomotywy na taką która w scenerii nie występuje np. ET22-001-2.

3609
Gniezno Linia 281
Jeżdżą EN57, EU07, ET22, czasami 181, SM42 na manewrach, rzadko pojawiają się SM48 a wyjątkiem zupełnym jest ludmiła.

3610
Na warsztacie / Odp: Prace by @ET21-622
« dnia: 06 Maja 2010, 17:31:44 »
Bardzo fajne dźwięki; biją na głowę poprzednie. Tylko jeszcze gdybyś mógł dorobić dźwięk odluźniacza i syku hamulca to byłoby wspaniale (@mechatronik zamieścił na swoim kanale YT filmy które są nagrane dla dźwiękowców na potrzeby symulatora).
Życzę powodzenia w pracach ;)

3611
Trasy / Odp: Krzyżowa 2 M62- 590 Potrzebna rada.
« dnia: 05 Maja 2010, 19:41:37 »
On celowo ma sprzęg na 3, gdyż jest jakiś problem w .exe i jak są spięte na 7, to się lubią składy rozrywać.
Podpiąłem na 23 i przy takim sprzęgu nic mi nie rozerwało a trasę przejechałem kilka razy. Tylko jak ktoś lubi przechodzić między kabinami to musi pamiętać żeby nie próbować wejść do tej T448p bo się wysypie...

3612
Trasy / Odp: Krzyżowa 2 M62- 590 Potrzebna rada.
« dnia: 05 Maja 2010, 19:15:34 »
U mnie T448p chodzi na wielekrotnym. Bez żadnych zmian w sprzęgach, tak miałem od początku.
Silnik pracuje ale nie pomaga gagarowi (przynajmniej z tego co zaobserwowałem).
Ja zanim pierwszy raz włączyłem tą misję sprawdziłem wpis do scenerii. Obsada na T448p była na connected ale gagar z T448p był spięty tylko hamulcami (sprzęg na 3). Dałem sprzęg na 7 albo 23 (nie pamiętam ale w każdym razie chodziło mi o podpięcie ukrotnienia). Podjechałem pod górę z prędkością od 15 km/h do ~25 km/h (nie zmniejszałem ilości wagonów).

3613
Bieżące Symulatorowe / Odp: Foto jako otoczenie
« dnia: 04 Maja 2010, 22:06:37 »
FPS byłby może wyższy ale takie patenty są w MSTS-ie czyli to siedzenie przed zdjęciem zamiast porządnej kabiny w 3D... Wystarczy sobie porównać kabiny MSTS-owe z 4E, EN57, 201E, EP09. Myślę że to rozwiązanie przyjęłoby się tylko wśród osób które mają naprawdę słabe komputery ponieważ większość chyba stawia na realizm.

Edit: Wiem że odbiegłem od tematu ale to tak dla porównania jak wygląda coś bez 3D.

3614
Bocznica / Odp: eu07-005 drzwi
« dnia: 03 Maja 2010, 21:27:14 »
Już sam nie wiem... Może spróbuj wciskać wszystkie klawisze po kolei (z shiftem i bez) ale nie naciskaj Q ani q ponieważ to powoduje włączenie autopilota i blokadę klawiszy. Może się okazać że system zgłupiał i funkcjonuje jakiś inny układ klawiatury (mi się kiedyś tak zdarzyło po formacie, że XP pomieszał układ klawiszy a to nie było wcale Ctrl+Shift).

3615
Bocznica / Odp: eu07-005 drzwi
« dnia: 03 Maja 2010, 21:06:12 »
Są ale nie na wszystkich sceneriach.
Dokładnie są na krzyżowej i linii61.

3616
Bocznica / Odp: eu07-005 drzwi
« dnia: 03 Maja 2010, 20:57:24 »
(...) okno (bodajże) ' " (...)
Błąd. Okno jest sterowane przez [{.

3617
Bocznica / Odp: eu07-005 drzwi
« dnia: 03 Maja 2010, 20:49:02 »
Cytuj
A jeżeli to nie pomoże to napisz czy masz laptopa czy zwykłego PC-eta (na laptopach jeździ się w symulatorze trochę inaczej no chyba że ma się zamontowaną klawiaturę numeryczną)
Próbowałem tymi i nic.
Laptop czy PC-et? Jeżeli laptop to czy posiada klawiaturę numeryczną?

3618
Bocznica / Odp: eu07-005 drzwi
« dnia: 03 Maja 2010, 20:44:48 »
Czyli masz kabinę @huntera. Skoro korzystasz z PC2009 to drzwi powinny się otwierać (w poprawce po wyjściu kabiny było to usunięte). To niemożliwe żeby drzwi nie chciały Ci się otworzyć. Próbuj klawiszem ]} z Shiftem i bez. A jeżeli to nie pomoże to napisz czy masz laptopa czy zwykłego PC-eta (na laptopach jeździ się w symulatorze trochę inaczej no chyba że ma się zamontowaną klawiaturę numeryczną)

3619
Bocznica / Odp: eu07-005 drzwi
« dnia: 03 Maja 2010, 18:35:06 »
@Pato pokaż screen z kabiny (ogólny wygląd).

3620
Na warsztacie / Odp: EU07 IC
« dnia: 03 Maja 2010, 10:03:15 »
Na ten przemalowany kran nie mogę patrzeć tak to tandetnie wygląda.
Cała kabina to re'paint tekstur.
Screeny już trochę przeleżały. Kiedy będzie możliwość postaram się to jakoś poprawić. Wszystkie tekstury są przerobione za pomocą GIMP-a i odpowiedniego balansu kolorów (chyba tak to się nazywa). Czemu? Nie mam czasu i sprzętu żeby samemu kabinę obfocić a nie mogę znaleźć zdjęć.

Poza tym trafiła do mnie jedna rzecz którą @MKaczy napisał
Cytat: MKaczy
Zakładam ten wątek, gdyż chciałbym się dowiedzieć czy "takie coś", na myśli mam cały ten projekt, ma racje bytu? Bo zauważyłem ze ostatnio wiele się zmieniło i coraz bardziej patrzymy na to jak "jak" coś wygląda.
Jeżeli skończę to będę się starał dać do testów i opublikować (chyba że w BUGS zadecydują inaczej). Jeżeli komuś nie będzie się podobało to nie ściągnie. Nie chciałbym kłótni na ten temat.

3621
Na warsztacie / @szogun'owe prace: EU07 w malowaniu IC
« dnia: 03 Maja 2010, 09:21:37 »
Chciałbym zaprezentować coś co niedawno zrobiłem (screeny w zał)
Cała kabina to re'paint tekstur. Na screenach jest przeróbka kabiny pod model 4E-zez, ale chciałbym to zrobić z wszystkimi trzema "odmianami" kabiny, oprócz tego jakieś "bajery" na universalach (oprócz tych które są dorobiłbym np. grające radio jak w M62, osłony przeciwsłoneczne...) i zrobić tekstury na model 4E-tv i 4E-zez (na 4E zostałaby 4E-150).
Muszę jeszcze trochę poczekać ponieważ mój komputer jest uziemiony ale jeżeli zacznę coś robić to napiszę tutaj.
Pozdrawiam

3622
Tabor / Odp: Nadmiar w Byku
« dnia: 03 Maja 2010, 08:00:35 »
W starym pliku chk były pozycje neutralne w nowym nie ma [...]
U mnie ta pozycja działa tylko gdy schodzę z trzeciej pozycji bezoporowej ale teraz dokładnie tego nie sprawdzę ponieważ mój komputer jest uszkodzony.

3623
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 01 Maja 2010, 20:24:17 »
a zobaczcie to
&feature=fvsr
No cóż... stare exe'ki potrafiły lepsze rzeczy robić. Mi na mojej pierwszej wersji symulatora (220204) lok poleciał z prędkością światła w kosmos (bez debugmode).

3624
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 01 Maja 2010, 19:38:28 »
Przeciez nie wolno latac po torach...
Niektórzy robią sobie nawet z tego żarty... >>LINK<<
Cytuj
Przejście przez tory jest surowo wzbronione.
Nie wolno przechodzić przez tory.
Kto jednak przejdzie,
tego spotka kara.
(jakiś organista dopisał zwrotkę do tego 'hymnu')

3625
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 01 Maja 2010, 19:17:57 »
Brakuje im prześcieradła z napisem "MK" :)
A po co niszczyć prześcieradło skoro znak rozpoznawczy MK to cyfrówka w ręce? :>

3626
Bieżące kolejowe / Odp: Łamanie pantografów
« dnia: 01 Maja 2010, 17:55:27 »
Dzięki za wyjaśnienie. Myślę że można zamknąć.
Pozdrawiam

3627
Bieżące kolejowe / Odp: Łamanie pantografów
« dnia: 01 Maja 2010, 13:28:38 »
Po raz kolejny skorzystałem z szukajki i wypluła mi tylko tyle.

3628
Bieżące kolejowe / Łamanie pantografów
« dnia: 01 Maja 2010, 13:17:29 »
W jaki sposób lokomotywa łamie pantografy? FILM

3629
Tabor / Odp: Drżąca kabina EN57
« dnia: 30 Kwietnia 2010, 21:00:23 »
Ale chodzi mi, że na na mapie, na której jeździłem nie dawno tego nie było, a teraz jest.
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie drżenie kabiny spada wraz ze wzrostem FPS-u. Np. Linia 61 - misja z jednostką; po wyjeździe ze stacji początkowej kabina drży jak osika, ale już po wyjeździe na szlak przestaje.

3630
Bieżące kolejowe / Odp: Położenie rękojeści hamulca - jak?
« dnia: 30 Kwietnia 2010, 07:46:58 »
Ja w symulatorze przy prędkości 120 km/h naciskam 5 i zwalniam do momentu aż osiągnę ~20 km/h i wtedy daję kran na jazdę (na EU07). Przy ~6 wagonach na haku kamera nie ląduje na przedniej szybie tak jak w przypadku gdybym hamował bez luzowania i zatrzymuję się przed wskaźnikiem zatrzymania czoła pociągu. (oczywiście rozpoczynam hamowanie za znakiem "Przystanek osobowy w odległości drogi hamowania")

Strony: 1 ... 119 120 [121] 122